Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta seksikumppania naisella on liikaa? Missä menee raja?

Vierailija
25.07.2014 |

Toisesta keskustelussa tätä vähän sivuttiin.

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos mies kertoisi hänellä olleen vaikka yli 20 kumppania sängyssä, niin odottaisin häneltä jo aika hyvää asiantuntemusta naisen kanssa toimimisesta. Jos sanat olisivat suuremmat kuin taidot, niin olisin erittäin pettynyt. Itse olen alle kymmenen miehen nainen, pitkässä suhteessa kauan ollut, joka valitsee kumppanit hyvin tarkkaan."

Eli mies voi olettaa sinusta, että sinulla ei ole niin kovin hyvää asiantuntemusta miesten kanssa toimimisesta kuin naisella, joka olisi ollut vaikkapa 20 kanssa. Tiedät vain sen pitkänsuhteen miehen halut ja toiveet.

Vierailija
42/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo se on niiden päteä jotka ovat teinistä asti seurustelleet aviomiestensä kanssa. Elin vuosia sinkkuna ja olin joskus yksinäinen. 12 miestä ja jollain tapaa kuitenkin häpeän sitä, sillä kun sitä on kysytty, olen puolittanut lukeman. En tiedä miksi.En ole koskaan loukannut ketään (päinvastoin;)) joten miksi luku tekee minusta niin paljon huonomman naisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:56"]

"Jos mies kertoisi hänellä olleen vaikka yli 20 kumppania sängyssä, niin odottaisin häneltä jo aika hyvää asiantuntemusta naisen kanssa toimimisesta. Jos sanat olisivat suuremmat kuin taidot, niin olisin erittäin pettynyt. Itse olen alle kymmenen miehen nainen, pitkässä suhteessa kauan ollut, joka valitsee kumppanit hyvin tarkkaan."

Eli mies voi olettaa sinusta, että sinulla ei ole niin kovin hyvää asiantuntemusta miesten kanssa toimimisesta kuin naisella, joka olisi ollut vaikkapa 20 kanssa. Tiedät vain sen pitkänsuhteen miehen halut ja toiveet.

[/quote] En puhunutkaan omista taidoistani, vaan miehen. Sitäpaitsi ei vakikumppaninkaan kanssa aina vedellä saman kaavan mukaan, ei ainakaan meillä, sinusta en tiedä.

Vierailija
44/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:54"]

Liikaa mihin?

[/quote]Vaikka sitten, että missä menee huoran raja? Kuinka monta kumppania on liikaa ettei normaali mies enää hyvällä katso?

[/quote]  huora perii maksun

Vierailija
45/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:02"]

Jos kyseessä on sinkkumies niin olisiko 5 naista vuodessa ok? Viikkoja on 52 ja silloin tapailut olisi hiukan pitempiä. Jos sinkkuna on vaikka 7 vuotta naisten lukumäärä on jo 35, joskus olisi pitempiä aikoja jonkun kanssa, joskus lyhyempiä. Jokainen kai siinä hetkessä merkityksellinen, kun sen oikean kohtaa niin vähemmän merkitystä. Oppii itsestään mitä haluaa ja mitä ei halua, harvoin se on pelkkää seksiä vaan myös ihmissuhde. Seksissä on hyvä nähdä mitä se voisi olla parhaimmillaan ja tajuta myös, että parasta se on semmoisessa suhteessa missä muutkin asiat toimivat. Miehenä ajattelen, että seksikumppanien lukumäärä naisella voi olla sama kuin miehelläkin, 1 tai 20, ehkä 50 riippuen miten elämä on mennyt. Koska seksi on jokaisen kanssa erilaista niin merkityksellistä on nykyhetki ja hän, jonka kanssa on nyt. Se, ett on hänen kanssaan eikä niiden entisten panojen ja suhteiden kanssa on merkityksellistä ja siihen on joku syy. Kumppanien lukumäärää ei kannata sanoa toiselle, jotain ympäripyöreää voi sanoa jos toinen kysyy. Ne ei ole oleellisia, ne on mennyttä.

[/quote]

Ei ole ok. Aivan liikaa vakavasti otettavalle miesystäväkandidaatille.

Vierailija
46/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle luku voisi olla noin 5-10 ja naiselle alle 30 kumppania.

Mies saa kuitenkin tarpeensa tyydytettyä vaikka linnunpönttöön, kun taas nainen joutuu etsimään tarpeeksi taitavaa kumppania.

Vierailija
47/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin laskemisen jo ajat sitten... Mutta sanoisin, että yli 50 sänkykumppania on kokeiltu! En ole huora, koska en ole koskaan pannut rahasta. Olen 37-vuotias lääkäri, yhden lapsen äiti ja vaimo. Olen harrastanut paljon seksiä, koska pidän siitä. Reissannut ympäri maailmaa, ollut villi ja vapaa sinkku! Tapasin mieheni 34-vuotiaana. Olen aloittanut seksielämääni 14-vuotiaana. Eli 20 vuodessa 50 kumppania tekee 2-3 vuodessa.

Vierailija
48/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantie ei kasva ruohoa, muistakaa pojat se kun lapsillenne aitia etsitte.

Vierailija
49/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:24"]Maantie ei kasva ruohoa, muistakaa pojat se kun lapsillenne aitia etsitte.

[/quote]

Ja järvi ei soutamalla kulu.

Vierailija
50/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin näkyy tämä tälläkin palstalla, ei tarvitse hävetä mutta tämmöistä Suomessa ja toisenlaista muualla. "Suomalaisnaisilla on enemmän seksisuhteita kuin eurooppalaisilla naisilla yleensä."

http://iltalehti.fi/nainen/2013091917314860_na.shtml

Ei siis ihme että erolukematkin ovat mitä ovat, ei täällä kai ole enää sellaista romanttista rakkautta että ensin käytäisiin treffeillä monta kertaa ja tutustuttaisiin kumppaniin hitaasti ennen kuin hypätään suoraan sänkyyn kunnes taas vaihdetaan kumppania kun kumppani paljastuukin pettymykseksi kun ei olla tutustuttu alussa tarpeeksi hyvin. Itse en tästä useiden kumppanien vaihtosirkuksesta suoraan sanoen pidä mutta jokainen toimikoon kuten itselle sopii ja mikä oikealta tuntuu

Vierailija
51/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis liikaa mihin? Mikä "raja"? Voitko tarkentaa?

Itse en ole vielä käynyt rajan takana. Kumppaneita on lukumäärältään ollut arviolta sata. En ole laskenut, muistot säilyy niistä jotka ovat käyneet sydämessä.

Olen nelikymppinen, aloitin seksin melkein 30 vuotta sitten, olen seurustellut todella vähän, mutta rakastanut seksiä.

Aivan päätön keskustelunaihe (osallistuin itsekin kun alkoi niin ihmeteyttämään).

Vierailija
52/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehellä ja naisella joku sats tai lähellä sitä herättää kysymyksiä.

Vierailija
53/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:54"]

No miehellä ja naisella joku sats tai lähellä sitä herättää kysymyksiä.

[/quote]

Sitten pitää alkaa kyselemään. Jos todella toivoo vastauksia.

Vierailija
54/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:49"]

Itse en ole vielä käynyt rajan takana. Kumppaneita on lukumäärältään ollut arviolta sata. En ole laskenut, muistot säilyy niistä jotka ovat käyneet sydämessä.

Olen nelikymppinen, aloitin seksin melkein 30 vuotta sitten, olen seurustellut todella vähän, mutta rakastanut seksiä.

Aivan päätön keskustelunaihe (osallistuin itsekin kun alkoi niin ihmeteyttämään).

[/quote]Yök.

Vierailija
55/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:04"]

[/quote]Yök.

[/quote]

Yököttääkö noin kovasti kun kuulet ukkosi seksikumppanien määrän? Ai niin, eihän sillä ole merkitystä kynnysmatolle.

Vierailija
56/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:37"]

Siis kysyttekö te todella uudelta kumppaniltanne, monta seksisuhdetta kenelläkin on ollut? Itse olen kohta viisikymppinen ja 20v parisuhteessa ollut. Kummallakin on ollut oma elämä, mutta me ei me nyt sentään olla kyselty, monenko kanssa olet pannut. Tietenkin kumpikin tietää pääpiireteittäin vakavammat suhteet, mutta ei tulisi mieleenkään kysellä asioista, jotka ei minulle kuulu, ajalta ennen meidän parisuhdetta. 

[/quote]

Tuossa iässä ei tietenkään ole enää samaa merkitystä - ollaan jo toisella tai kolmannella kierroksella, joten ihan sama, kunhan pidetään hauskaa ja saadaan läheisyyttä. Hieman eri asia kun haetaan puolisoa, jonka kanssa tehdään lapset ja rakennetaan oma elämä!

[/quote] ööh... Vajaa 50v. miinus 20v. = vajaa 30v. = ikä, jolloin perustetaan perhe

[/quote]

Juuri näin. Mutta av:llahan perustetaan se kauan kaivattu perhe alle 30v. Tietenkin avioliittosopimuksessa on todistus, monen kanssa NAINEN on pannut ennen avioliittoa.

Vierailija
57/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin riippuu niin iästä. Ikäiselläni parikymppisellä naisella 20 kumppania alkaa olla jo aika paljon, 50-vuotiaalla ei niinkään. 

Vierailija
58/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:04"]

[/quote]Yök.

[/quote]

Yököttääkö noin kovasti kun kuulet ukkosi seksikumppanien määrän? Ai niin, eihän sillä ol

[/quote] Sata eri panoa on aika reipas summa kenelle vaan, en kovasti kehua retostaisi tällä summalla, oli mies tai nainen. Avioliittoon tai lasten tekoon en kelpuuttaisi sellaista ihmistä, vaikka kuinka sydämestä nämä ihmiset löytyisivät. Voisikohan sitä tehdä muutakin kuin naida, vaikka jutella? Mutta se taito ei taida olla vahvimpia puoliasi.

Vierailija
59/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä häiritsee, jos miehen kumppanit lähentelee sataa. Toisaalta, monipuoliset kokemukset lisää taitoja ja harjoitus tekee mestarin. Ja naiset, ei se järvi soutamalla kulu.

Vierailija
60/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppaneitä on yli 5, niin epäisin sitotumiskammoa tai hankalaa luonnetta tai sitten harkintakyvyttömyyttä.