Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta seksikumppania naisella on liikaa? Missä menee raja?

Vierailija
25.07.2014 |

Toisesta keskustelussa tätä vähän sivuttiin.

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aloituksessa häiritsee tuo "naisella".

Vierailija
22/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kuin sattuu saamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:31"]Tässä aloituksessa häiritsee tuo "naisella".

[/quote]

Hys! Ei saa pilkata av:n seksistejä.

Vierailija
24/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysyttekö te todella uudelta kumppaniltanne, monta seksisuhdetta kenelläkin on ollut? Itse olen kohta viisikymppinen ja 20v parisuhteessa ollut. Kummallakin on ollut oma elämä, mutta me ei me nyt sentään olla kyselty, monenko kanssa olet pannut. Tietenkin kumpikin tietää pääpiireteittäin vakavammat suhteet, mutta ei tulisi mieleenkään kysellä asioista, jotka ei minulle kuulu, ajalta ennen meidän parisuhdetta. 

Vierailija
25/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:54"]

Liikaa mihin?

[/quote]Vaikka sitten, että missä menee huoran raja? Kuinka monta kumppania on liikaa ettei normaali mies enää hyvällä katso?

[/quote]

Mikäs raja se sit miehellä on? Et normaali nainen vielä huolis

[/quote]

Riippuu tietysti iästä, mutta sellanen max 10 mieluusti. Tiedä sitten olenko normaali nainen.

Vierailija
26/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:37"]

Siis kysyttekö te todella uudelta kumppaniltanne, monta seksisuhdetta kenelläkin on ollut? Itse olen kohta viisikymppinen ja 20v parisuhteessa ollut. Kummallakin on ollut oma elämä, mutta me ei me nyt sentään olla kyselty, monenko kanssa olet pannut. Tietenkin kumpikin tietää pääpiireteittäin vakavammat suhteet, mutta ei tulisi mieleenkään kysellä asioista, jotka ei minulle kuulu, ajalta ennen meidän parisuhdetta. 

[/quote]

Tuossa iässä ei tietenkään ole enää samaa merkitystä - ollaan jo toisella tai kolmannella kierroksella, joten ihan sama, kunhan pidetään hauskaa ja saadaan läheisyyttä. Hieman eri asia kun haetaan puolisoa, jonka kanssa tehdään lapset ja rakennetaan oma elämä!

Vierailija
27/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:31"]

[/quote]

Miksi häiritsee

Vierailija
28/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:55"]Hieman eri asia kun haetaan puolisoa, jonka kanssa tehdään lapset ja rakennetaan oma elämä!

[/quote]

Ei millään pahalla mutta nauran ääneen tälle tyhmälle viestille...:D

Vierailija
29/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:31"]

[/quote]

Mitäpä luulisit? 

Miksi häiritsee

[/quote]

Vierailija
30/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on sinkkumies niin olisiko 5 naista vuodessa ok? Viikkoja on 52 ja silloin tapailut olisi hiukan pitempiä. Jos sinkkuna on vaikka 7 vuotta naisten lukumäärä on jo 35, joskus olisi pitempiä aikoja jonkun kanssa, joskus lyhyempiä. Jokainen kai siinä hetkessä merkityksellinen, kun sen oikean kohtaa niin vähemmän merkitystä. Oppii itsestään mitä haluaa ja mitä ei halua, harvoin se on pelkkää seksiä vaan myös ihmissuhde. Seksissä on hyvä nähdä mitä se voisi olla parhaimmillaan ja tajuta myös, että parasta se on semmoisessa suhteessa missä muutkin asiat toimivat. Miehenä ajattelen, että seksikumppanien lukumäärä naisella voi olla sama kuin miehelläkin, 1 tai 20, ehkä 50 riippuen miten elämä on mennyt. Koska seksi on jokaisen kanssa erilaista niin merkityksellistä on nykyhetki ja hän, jonka kanssa on nyt. Se, ett on hänen kanssaan eikä niiden entisten panojen ja suhteiden kanssa on merkityksellistä ja siihen on joku syy. Kumppanien lukumäärää ei kannata sanoa toiselle, jotain ympäripyöreää voi sanoa jos toinen kysyy. Ne ei ole oleellisia, ne on mennyttä.

Vierailija
31/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:55"]Hieman eri asia kun haetaan puolisoa, jonka kanssa tehdään lapset ja rakennetaan oma elämä!

[/quote]

Ei millään pahalla mutta nauran ääneen tälle tyhmälle viestille...:D

[/quote]

Niin minäkin nauroin, no nauru pidentää ikää :) 

Vierailija
32/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:37"]

[/quote]

Tuossa iässä ei tietenkään ole enää samaa merkitystä - ollaan jo toisella tai kolmannella kierroksella, joten ihan sama, kunhan pidetään hauskaa ja saadaan läheisyyttä. Hieman eri asia kun haetaan puolisoa, jonka kanssa tehdään lapset ja rakennetaan oma elämä!

[/quote] ööh... Vajaa 50v. miinus 20v. = vajaa 30v. = ikä, jolloin perustetaan perhe

Vierailija
33/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Jos vietin normaalia sinkkuelämää 10vuotta ennen nykyista ja harrastin seksiä kerran kuussa niin se tekee 120... Kun kaikki ei yritä seukata ja perhettä leikkiä jokaisen vastaantulijan kanssa vaan odottaa sitä oikeaa :)

Vierailija
34/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tähän asti ollut vain yksi ja niin on omalla miehellänikin. Aloimme seurustelemaan 17-vuotiaina. Kannan ylpeänä lukuani. Vaikka en ole mikään uskovainen, en vain yksinkertaisesti halua mennä sänkyyn kenen kanssa sattuu, vaan siinä täytyy olla tunteita mukana.

Vierailija
35/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:18"]Niin. Jos vietin normaalia sinkkuelämää 10vuotta ennen nykyista ja harrastin seksiä kerran kuussa niin se tekee 120... Kun kaikki ei yritä seukata ja perhettä leikkiä jokaisen vastaantulijan kanssa vaan odottaa sitä oikeaa :)

[/quote]

Yäk... Hyh hyh. Toiv otit maksun. Jos otit, olet rikas.

Vierailija
36/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olis selibaatis pitäny olla tai paskas suhtees. Ok. Mieluummin kerran kuussa hyvää seksiä kuin viis vuotta paskaa ja turhaa parisuhdetta ja huonoo seksiä.

Vierailija
37/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tauteja ei ole, niin all goes! Ei mua edes kiinnosta tietää naisen kumppanien määrää, mutta sukupuolitautitestit haluan nähdä kirjallisena.

Vierailija
38/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 on raja sekä naisella että miehellä!

Vierailija
39/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kertoisi hänellä olleen vaikka yli 20 kumppania sängyssä, niin odottaisin häneltä jo aika hyvää asiantuntemusta naisen kanssa toimimisesta. Jos sanat olisivat suuremmat kuin taidot, niin olisin erittäin pettynyt. Itse olen alle kymmenen miehen nainen, pitkässä suhteessa kauan ollut, joka valitsee kumppanit hyvin tarkkaan.

Vierailija
40/145 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on kenellekin liikaa ja raja. Itsellä on ollut n. 30 seksikumppania, pääosin ikävuosina 22-24. Viimeiset 12 vuotta yksi ja sama kumppani. Miehellä on ollut 20+, tosin hänellä olikin pitkähkö parisuhde ennen minua, itselläni ei. Mies siis itse kysyi joskus seurustelun alkuaikoina minun "lukemaani". En tiedä olisinko itse ottanut puheeksi, mutten kysyttäessä nähnyt mitään pointtia valehdella, kun ei ole tapana kaunistella totuuksia muutenkaan.