Kuinka monta seksikumppania naisella on liikaa? Missä menee raja?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:57"]
Itse en huolisi ikinä mitään 1-2 kumppanin kanssa ollutta naista. Kokemuksesta miehenä voin sanoa, että ovat liian varauksellisia muissakin asioissa ja seksi ollut tylsää näiden kanssa. 5-10 on aika sopiva :)
[/quote]Et huolisi? Jos nainen on ollut parin miehen kanssa, mutta kauemmin, niin tekeekö se hänestä tylsän ja varauksellisen? Tekeekö siis useammat kumppanit naisesta hyvän seksikumppanin? Korvaako määrä laadun?
No ehkä jos on ollut pitkässä suhteessa. Mutta jos nainen on ollut vuosia sinkkuna ja seksikumppaneita on kertynyt muutama niin se kertoo että hän ei ylipäätään pidä seksiä kovin tärkeänä asiana. Ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:57"]
Itse en huolisi ikinä mitään 1-2 kumppanin kanssa ollutta naista. Kokemuksesta miehenä voin sanoa, että ovat liian varauksellisia muissakin asioissa ja seksi ollut tylsää näiden kanssa. 5-10 on aika sopiva :)
[/quote]Et huolisi? Jos nainen on ollut parin miehen kanssa, mutta kauemmin, niin tekeekö se hänestä tylsän ja varauksellisen? Tekeekö siis useammat kumppanit naisesta hyvän seksikumppanin? Korvaako määrä laadun?
No ehkä jos on ollut pitkässä suhteessa. Mutta jos nainen on ollut vuosia sinkkuna ja seksikumppaneita on kertynyt muutama niin se kertoo että hän ei ylipäätään pidä seksiä kovin tärkeänä asiana. Ei jatkoon
Ei sitä oikeaa määrää sinulle kukaan kerro, joten ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut 3 ja olen vajaa 50. Elämä meni siis perseelleen, koska kumppaneita on ollut liian vähän.
Vielä ehtii, jos asia vaivaa
Vierailija kirjoitti:
Seksi randommiesten kanssa on lähes aina paskaa. Suurinta osaa ei sellainen kiinnosta, vaan oman kumppanin kanssa seksin harrastaminen. Niille voi seksin harrastaminen olla hyvinkin tärkeää.
Kuulostaa, että henkilö joka hyppelee sängystä toiseen ei tiedä mitä hyvä seksi on :)
Seuraa tiedote! Naisetkin nauttivat seksistä ja omasta seksuaalisuudestaan. Jos tämä on jollekin pelottavaa, niin kannattaa tutusta itseensä, ennen kun lähtee muita tuomitsemaan oman rajoittuneen mielen vuoksi.