Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä tapana googlettaa tietoja uusista tuttavuuksista?

Vierailija
03.06.2014 |

Minulla on se ikävä tapa :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos etsisin miestä, ehkä silloin saattaisin nuuskia.

Vierailija
2/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen kamala stalkkeri. Googlaan myös jotain ikivanhoja satunnaisia tuttavuuksia, jotka tulee mieleen jostain syystä. En tiedä miksi, olen vaan utelias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan

Vierailija
4/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana, silloin kun tapaan ja vaikka seukkaan miehen kanssa. Kavereista tiedän sen, että kun yhden kerran ovat katsoneet tietoja, jäävät koukkuun ja siitä tulee säännöllinen tapa. Joten olen opetellut viimeiseen saakka olemaan katsomatta mitään tietoja toisesta. Sitten kun seurustelu loppuu, voin käydä katsomassa mitä kirjoitettu versio hänestä sanoo ja se riittää.

Vierailija
5/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos googletat minua löydät toisen samannimisen, joka on laittanut nettiin avoimesti sisältöä itsestään. Älä vain luule minuksi!

Vierailija
6/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusien (mies)tuttavuuksien kohdalla olen tätä harrastanut.

Kerran minuun otti yhteyttä eräällä deittisivulla eräs persaukinen huijari, jonka huijauksista on kirjoitettu pitkin nettiä useita keskusteluita. Kerran ehdittiin tavata, ennen kuin älysin googletella. Enpä sitten jatkanut tapailua ja sen jälkeen olen aina etsinyt tietoa deittimiehistä.

ps. kannattaa myös googlata puhelinnumerolla, eräs mies paljastui sairaaksi pervopetteriksi, joka etsi netissä mm. kimppaseksiseuraa...

Vierailija
7/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei