Hävisin työpaikan tyky-olympialaisten KAIKKI lajit. En halua mennä enää töihin.
Tulin viimeiseksi jokaisessa lajissa ja suorituksilleni naurettiin. Yhdet suuttuivat, kun joukkuekisassa minun takiani hävittiin. Olin vessassa, kun kuulin, miten jotkut puhuivat käsienpesualtailla, että kyllä tuollaisen laihan tikun olisi pitänyt pärjätä paremmin. Purskahdin itkuun. Valehtelin saaneeni migreenin ja sain lähteä kotiin. Voittajat saivat pomoilta kunniaa ja heitä kehuttiin koko päivä. Joka lajin voittaneelle pomo sanoi kaikkien kuullen, että hän on paras työntekijämme, oikea löytö. En kehtaa mennä töihin huomenna.
Kommentit (18)
Heh, minulle käy myös aina noin. Inhoan kaikkia typeriä joukkuelajeja, leikkimielisiä urheilukilpailuja, mölkkyjä, tikanheittoja ym. Jättäydyn suosiolla syrjään. Sanon sen etukäteen, mutta usein lähes pakottavat mukaan. Tästä lähtien en taida suostua. Olen hyvä niin monessa muussa asiassa, ettei tuo itsetuntoani hetkauta.
Miksi näille päiville pitääkin aina keksiä väkisin jotain ”aktiviteettejä”?
Vierailija kirjoitti:
Heh, minulle käy myös aina noin. Inhoan kaikkia typeriä joukkuelajeja, leikkimielisiä urheilukilpailuja, mölkkyjä, tikanheittoja ym. Jättäydyn suosiolla syrjään. Sanon sen etukäteen, mutta usein lähes pakottavat mukaan. Tästä lähtien en taida suostua. Olen hyvä niin monessa muussa asiassa, ettei tuo itsetuntoani hetkauta.
Miksi näille päiville pitääkin aina keksiä väkisin jotain ”aktiviteettejä”?
Että kulut voi laittaa verotukseen.
Se, mikä ei tapa, se vahvistaa. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Näytä niille, ettet lannistu, vaan sinussa on vahvuutta nousta epäonnistumisen suosta. Menet ajoissa töihin ja olet oma itsesi. Menneet jätät taaksesi, niitä ei tarvitse enää jauhaa. Missään tapauksessa et saa näyttää lannistumisen merkkejä. Olet voittanut pelkosi! Tulet voittajana maaliin (työpaikalle).
Kuulostaa oikein onnistuneelta tyky -päivältä. Kyllä kaikilta varmaan työkyky parani tuollaisten leikkimielisten kisojen myötä. Se on aina hienoa kun aikuiset leikkii.
Tapa itsesi surkea vätys olet vain painotaakka
En oikeasti kehtaa mennä töihin. Saan varmasti potkut, koska häpäisin työnantajan olemalla niin huono.
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti kehtaa mennä töihin. Saan varmasti potkut, koska häpäisin työnantajan olemalla niin huono.
Sun pitää kyllä tehdä omat johtopäätökset ja irtisanoutua itse. Sääli pomoasi senverran ettei hänen tarvitse alkaa raskaisiin prosesseihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää kyllä tehdä omat johtopäätökset ja irtisanoutua itse. Sääli pomoasi senverran ettei hänen tarvitse alkaa raskaisiin prosesseihin
Saan karenssin, jos irtisanoudun itse.
Firma pitää tykypäivän heinäkuisena maanantaina? Ja lopettaa ennen puoltapäivää?
Juu, uskon kyllä.
Uskon myös Joulupukkiin.
Koomikkohan sinä olet, jos sinulle naurettiin. Jos olet oikein huono, sinua säälitään ja vältellään.
Mikä yritys tai yhteisö nyt heinäkuussa pitää tykyolymppialaisia, paitsi Porvoon työttömät Ry
Vierailija kirjoitti:
Firma pitää tykypäivän heinäkuisena maanantaina? Ja lopettaa ennen puoltapäivää?
Juu, uskon kyllä.
Uskon myös Joulupukkiin.
Lähdin kotiin, koska sanoin saaneeni migreenin.
Täytyyhän jonkun hävitä, mutta olet varmasti hyvä työntekijä.
Mä justiiin mietin kanssa tuota ennen kuin avasin sivuston etttä kait sulla nyt edes joku teko syy oli siinä akilleen kantapääälle selvitettynä.
On aihettakin erota , luuseri.