Käytkö lidlissä? Bruttotulot?
Kommentit (78)
Huvittaa kun täällä kaikki tienaa yli 6000e kuussa mutta joka keskustelussa vaan valitetaan miten mungolla on varaa ostaa laukkuja
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:57"]
Huvittaa kun täällä kaikki tienaa yli 6000e kuussa mutta joka keskustelussa vaan valitetaan miten mungolla on varaa ostaa laukkuja
[/quote]
"Ei ne ole ne samat valittajat" :D Eipä...
Talouden bruttotulot 7000€ kuussa. Käydään Lidlissä, mutta nykyään harvemmin kun ei ole lähin kauppa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:56"]Insinööri ja sairaanhoitaja, perheen brutto 11.500 eur ja käydään Lidlissä.
[/quote]
En usko että insinööri ja sairaanhoitaja tienaavat noin paljon!
Terv. pankin täti
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:57"]Huvittaa kun täällä kaikki tienaa yli 6000e kuussa mutta joka keskustelussa vaan valitetaan miten mungolla on varaa ostaa laukkuja
[/quote]
No minä kyllä asun mieluummin lähes velattomassa isossa omakotitalossa järven rannalla, ajan uusilla hyvillä autoilla ja matkustelen kivoissa paikoissa, kuin törsään joihinkin tonnien laukkuihin. Mutta kukin tavallaan. Lidlissä käyn, koska siellä on kivoja ja laadukkaita juttuja (laatu saksalaisissa vertailuissa usein todettu) eikä minun tarvitse päteä rahankäytölläni kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:57"]
[/quote]
Eikä se brutto, vaan netto. Se, että perheen brutto on lähes 12k, ei todellakaan tarkoita, että PKS omakotitaloa, kesämökkiä ja paria autoa maksava nelihenkinen perhe eläisi mitenkään erityisen leveästi. Toki sen laukun voisi ostaa, mutta se olisi jostain muualta pois.
T: Brutto 9500eur/kk
Kuukaudessa saan töistä kolmesataa vaan, joten kyllä käyn. Miten sitä muuten muutamalla satasella elää? Koska kaikki lääkkeet, laskut, hygieniatuotteet ja ruoka...
Mä saan käteen pikkasen päälle 1500 kuussa ja oon yhäri. Pyritään ostamaan kaikki lidlistä ja sen takia että siellä on selvästi paras hintalaatu.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:56"]Insinööri ja sairaanhoitaja, perheen brutto 11.500 eur ja käydään Lidlissä.
[/quote]
Terv. pankin täti
[/quote]
No minun brutto on karvan yli 9000 ja arvelin vaimon bruton siihen pariin ja puoleen tonniin, saattoi toki mennä alakanttiinkin vaimon lisien kanssa.
-42
Nettona meidän perheen tulot n. 6000e, ja kyllä käymmeja suurimman osan ruoista ostamme lidlistä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:07"]
Nettona meidän perheen tulot n. 6000e, ja kyllä käymmeja suurimman osan ruoista ostamme lidlistä.
[/quote]
Siis kuukaudessa
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:01"]
[/quote]
Terv. pankin täti
[/quote]
No minun brutto on karvan yli 9000 ja arvelin vaimon bruton siihen pariin ja puoleen tonniin, saattoi toki mennä alakanttiinkin vaimon lisien kanssa.
-42
[/quote]
Ooksää joku NASAn insinööri?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:01"]
[/quote]
Terv. pankin täti
[/quote]
-42
[/quote]
Ooksää joku NASAn insinööri?
[/quote]
No en ole :D
Insinöörin palkkakeskuteluissa vaan useasti tuppaa unohtumaan se, että insinöörejä on niin ihan perus suunnittelijan tehtävissä ja yritysten johtajinakin ;)
-42
Käyn silloin tällöin. Tulot 4000€ kuukaudessa.
Oman mieheni palkka on julkisellakin sektorilla yli 8000, insinööri-ja johtajatittelillä, joten helppo uskoa, että yritysmaailmassa noustaan korkeammalle. Koulutus on toki tohtorin, eikä mikään AMK-insinööri.
Naisten olisi hyvä kuulla noita miesten oikeita palkkoja, ehkä se edistäisi palkkatasoa-arvoa.
6000€ ja kyllä käyn, se on mökkiä lähin kauppa.
5000-7000e käydään ainoastaan lidlissä!
Sairaanhoitaja, tulot n. 3000-3500 e/kk. Asioin pääasiassa Lidlissä tai isommissa K-kaupoissa. Lidlistä haetaan perustarpeet, mutta erikoisemmat tuotteet sekä lihatuotteet haetaan cittarista tai supermarketista. Lihoje suhteen tosiaan Lidl ei oikein vastaa meidän tarpeisiin; paljon sitä iänikuista marinadimössöä ja hinnatkaan ei lihoissa niin kilpailukykyiset kuin muissa tuotteissa.
Vuosiansiot mulla 50 000e. Käyn suunnilleen 1/3 Lidlissä, 1/3 Siwassa tai Valintatalossa ja 1/3 S-marketissa.
Insinööri ja sairaanhoitaja, perheen brutto 11.500 eur ja käydään Lidlissä.