Käytkö lidlissä? Bruttotulot?
Kommentit (78)
Miksi ei kävisi vaikka tulot olisivat hyvät? Miksi turhaa maksaa ruuasta enemmän jos ei tarvitse? Meillä tulot yhteensä miehen kanssa noin 10 000e/kk ja ostetaan suurinosa perustarvikkeista Lidlistä. Kotimaiset marjat yms S- marketista.
Omat tulot 3500/kk, perusostokset prismasta, muut suosikkituotteet Lidl ja paremmat lihat/kalat, erikoisleivät, juustot ym herkut Citymarketista.
1800e/kk. En käy Lidlissä. Ei ole minun mieleen Lidlin tuotteet.
Perheen tulot vuodessa yli 100 000 € ja käydään Lidlissä.
Meillä käydään koko perhe, mun tulot (äitiyspäiväraha) n. 500e/kk, miehen bruttotulot n. 5000e/kk.
Perheen bruttotulot runsaat 10 000/kk plus jonkin verran pääomatuloja. Emme käy Lidlissä vaan sittarissa. Ollaan kasvissyöjiä, eikä Lidlistä löydy kovinkaan hyvin meille ruokatarpeita.
Harvoin, mutta johtuu vain siitä, että myymälät eivät ole kulkureittieni varrella. Turha kuvitella, että ns. rikkaat (joihin itse en kuulu) eivät käyttäisi halpakauppoja. Hehän vasta nuukailevatkin joka asiassa!
Vuosibruttotulot n. 60.000 €
Kovasti joku alapeukuttelee, jos ei käy Lidlissä. Naurettavaa.
Omat tuloni 3300€ kuussa ja lidlissä käymme kerran viikossa tekemässä viikko-ostokset. Sori, en tiedä mitä mieheni tienaa...
Olen KTM Espoosta, kohtuullisen hyvätuloinen. Kerran viikossa Lidlissä. Sieltä saa ruoan lisäksi halpoja lastenvaatteita jos on nopea, joskus ostan vaatteita itsellenikin :)
DI, tulot 6200 ja käyn mielelläni.
Käy usein. Lähihoitaja Helsingistä bruttona vähän reilu 2400€.
En tarkalleen tiedä mitä mies tienaa, lähemmäs 4 tuhatta varmaan kk.
ja kyllä käymme!
lidln jäätelö on ihan parasta!
1300€/kk. Todellakin käyn. Varsinkin sen jälkeen kun telkkarissa alkoi pyörimään tosi teennäinen Keskimaan mainos missä mamma selittää että käydään siellä missä vähiten maksetaan. Pyh.
Äskenkin kävin, brutto 4600 e/kk ja sain viikonlopun safkat 46 e.
En käy. Omat tulot nettona (en ikinä katso bruttoa) noin 1000-1600 e, miehellä brutto 4500 e. Lidlistä ei löydy kaikkea mitä haluaisin, joten helppouden takia käyn K-Supermarketissa.
2800 e/kk. Haen Lidlistä leivät ja kasvikset. Paikallinen Prisma ja Cm ovat huonontuneet. Pirkka sarjakin tuntuu nykyään olevan enemmän roskaa. Kumma kun pilasivat senkim brändin..
Minulla brutto 4500 €/kk, miehelläni suurin piirtein saman verran. Käyn Lidlissä ja olen ajatellut syksystä siirtyväni pääasiassa ostamaan sieltä kaikki.