Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö lidlissä? Bruttotulot?

Vierailija
25.07.2014 |

Oon lähäri 2000e ja en käy!

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme köyhiä, bruttotulot 1,800€, ja käymme Lidlissä koska se on tapa säästää ruokalaskuissa, mutta niin käyvät rikkaat tuttavani joilla tulot helposti yli 100 000€ vuodessa.

Vierailija
62/78 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen bruttotulot 9500 kk, käydään nykyään vain Lidlissä. Järkytys on suuri jos sen harvan kerran Cittarissa tekee ruokaostokset samalla kun ostetaan esim. lapsille lenkkarit yms.; miten voi perusruoka maksaa niin paljon enemmän? Ainoa missä joudun turvautumaan muihin kauppoihin on vähän erikoisemmat mausteet tai leivontatarvikkeet, mutta näitä tilanteita ei vuodessa ole montaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:16"]Oman mieheni palkka on julkisellakin sektorilla yli 8000, insinööri-ja johtajatittelillä, joten helppo uskoa, että yritysmaailmassa noustaan korkeammalle. Koulutus on toki tohtorin, eikä mikään AMK-insinööri.

Naisten olisi hyvä kuulla noita miesten oikeita palkkoja, ehkä se edistäisi palkkatasoa-arvoa.
[/quote]

Minun mies on ihan vain amk-insinööri ja bruttopalkka 5300€/kk. Vasta aloitti uudessa paikassa, metsäteollisuusala ja palkkakehitys alussa. Todellakin kannattaa naisten lukea näistä palkoista ja miettiä, mihin itse haluaa tyytyä!

Ja kyllä, käydään Lidlissä ostoksilla.

Vierailija
64/78 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajan hypoteesi, että vain köyhät käyvät Lidlissä? Ei, me ei olla köyhiä eikä vähävaraisia ihan hyvin toimeentulevia olemme ja kanssa-asiakkaiden autoista päätellen on hyvin moni muukin Lidlissä kävijä!

Vierailija
65/78 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen tulot vuodessa noin 86 000 ja käydään lidlissä. Parhaat tuotteet.

Vierailija
66/78 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn!!! (Mutta myös Prismassa, koska Lidlistä ei saa kaikkea mitä tarvitsen)

Mun tulot noin 2000 e / brutto / kk. (Mieheni tulot noin 4000 e / brutto / kk).

Vierailija
67/78 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulot yhteensä reilu 6000 bruttona. Käydään Lidlissä ja S-marketissa.

Vierailija
68/78 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 4200€/kk + vaimon tulot lähes puolet tuosta, käydään Lidlissä ja välillä Prismassa.

Vierailija
69/78 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/3 ruokaostoksistani käyn siellä, enimmäkseen S - kaupoissa.  Kk-brutto 7-10 tuhatta paitsi lomalla ei euroakaan koska olen yrittäjä. Pidän Lidlistä mutta olen tarkka syömisistäni ja jos haluan josta tiettyä raaka-ainetta, valitsen kaupan sen mukaan.

Vierailija
70/78 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeni bruttotulot (2 henkilöä) n. 8500 e. Mies tykkää käydä Lidlissä, minä käyn useimmiten K-kaupassa tai Stockmannin Herkussa. Lidlistä saa esim. halvempaa reilunkaupan luomukahvia, joten ne ostetaan Lidlistä. Saksalaiset makkarat, oluet ja jäätelöt (italialaisia) ovat miehen mieleen; samoin paistopisteen tuotteet...

Vierailija
71/78 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brutto 2900/kk ja käyn pääsääntöisesti Lidlissä.

Vierailija
72/78 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3500 ja käyn aika ajoin. Astianpesuaine on aina Lidlistä, muissa tuotteissa ei olla niin fanaattisia.

Vierailija
73/78 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen brutto 4500 euroa.

Käydään kahdesti kuussa.

Vierailija
74/78 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy melkein koskaan koska siellä ei ole niitä tuotteita mitä haluan. Joskus harvoin käyn Lidlissä ostamassa karkkia. Turun keskustan Lidl ainakin on joka kerta ollut täynnä mamuja. Olen opiskelija ja avomies ok palkkaisessa työssä. 

Vierailija
75/78 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:17"]

Käyn!!! (Mutta myös Prismassa, koska Lidlistä ei saa kaikkea mitä tarvitsen)

Mun tulot noin 2000 e / brutto / kk. (Mieheni tulot noin 4000 e / brutto / kk).

[/quote]

Juuri tuota en ymmärrä. Ihmiset sanoo ostavansa osan tuotteista Lidlistä ja loput muualta (?!). Minulla on säännöllinen työ ja siksi aikaa vain yhteen kauppareissuun kerralla. En siis  todellakaan käy missään Lidlissä, vaan K- tai S-ryhmän kaupoissa, joista saa kaiken tarvittavan.

Vierailija
76/78 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3500€/kk, Työ Keskolla, mutta Lidlissä teen suurimman osan ruokaostoksista :p

Vierailija
77/78 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy koko perhe Lidlissä :) Etenkin mieheni, koska lähimmän Liiterin sijainti on hänelle kätevämpi, kuin minulle (työmatkan varrella). Prisma ja Valintatalo kelpaavat myös.

Perheemme yhteenlasketut bruttotulot vuodessa ovat n. 390.000.

Mieheni tienaa tuosta 260.000 ja minä sen lopun, eli 130.000.

Paikallisen liiterin vieressä sijaitsee Honkkari (eli Hong Kong -tavaratalo) ja se vasta onkin mieheni lempparipaikka :)

Stockalla taas käymme vain harvoin: joskus vieraita kestitessämme ja joskus, kun tekee mieli jotain ihan erityistä herkkua - ruokapuolella siis lähinnä.

Eniten ostoksia teemme molemmat eBaysta. Sekä käytettyä että uutta tavaraa. Huuto.net toimii myös loistavasti sekä osto- että myyntipaikkana.

Eli tuskinpa nämä valinnat ovat tulotasosta kiinni. Tuntuu melkein siltä, että mitä vähemmän tuloja, sen enemmän pitää "hienostella", kun tätä ketjua lukee.

Vierailija
78/78 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiterissä on muuten aivan ihana leipä- ja herkkutiski nykyisin. Ei ollut vielä reilu vuosi sitten. Jatkaa 77.

Kierrätystä, eli Huuto.netin ja muiden vastaavien sivustojen käyttämistä suosittelen kaikille todella lämpimästi!

Meillä on kaksi asuntoa ja toisen (kakkosasunnon) huonekalut ostin käytännössä kaikki käytettynä Huutiksesta, aina pesukoneesta eteisen kaapistoihin asti. Loistavasti toimii ko. palvelu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi