Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netistä tilaaminen ja tullaus

Epävarma
19.07.2021 |

Tilasin netistä ns. älykellon..Nyt kuitenkin joudun maksamaan tullauskulut, kello tulee eu:n ulkopuolelta....Uusi asia ja annoin tullauksen postin tehtäväksi...Nyt pelottaa kerkiääkö posti hoitaa tullauksen, vai lähetetäänkö kello takaisin lähettäjälleen...Lähetysmaastakaan en saanut selvää, kuitenkin kello olisi matkalla??? Auttakaa te joilla on kokemuksia näistä tullaus aioista...Kiitos, kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei kannata Postin kautta kierrättää, mutta DHL ja FedEx ovat ainakin olleet nopeita. Olen sekä aikoinani itse tullannut että antanut pientä maksua vastaan heidän tullata, ja nopeammin on olleet paketit perillä (USAsta tulleena) kuin Suomen sisältä tilatessa... Tästä on tosin vuosia.

Vierailija
2/2 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tilauksen eu- maan ulkopuolelta kesäkuun puolivälissä, enkä ole vieläkään saanut lähetystä.  Annoin postin hoidettavaksi tullauksen...Omassa postissa lukee aina että lähetys on lajiteltu ja matkalla ja  tullauskin on tehty. Ihmeen kauan kestää Vantaalta matka tänne Keski-Suomeen.  Miten olette onnistuneet näiden tullausasioiden ja postin palvelujen kanssa ..

Minulle riitti tämä ulkomailta tilaaminen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla