Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun ei tarvitse asua enää pitkään vuokralla mutta

Vierailija
25.07.2014 |

En jaksa odottaa, että pääsen omistusasuntoon. Joka ikisen päivän täyttää haaveet omistusasunnosta ja haluaisin sillä siunaaman sekunnilla pakata kimpsut ja kampsut ja juosta ulos ovesta. MITEN KESTÄN???????

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain pakko kestää. Tai sitten pakkaat ne kimpsut ja kampsut ja menet telttailemaan unelma talosi eteen. Odottele siinä sitten.

Vierailija
2/4 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne, mutta en ole ihan yhtä innokas. Mun muuttohaluja kummasti hillitsee, kun luen niiden talojen kuntoarvioita, joista olemme olleet kiinnostuneita. Niiden lukeminen nostaa hien pintaan... Ikkunaremppa. Kattoremppa. Kosteusvaurio. Öljylämmitys alkuperäisellä öljykattilalla. Putkiremontti. Asbesti. Tee-se-itse-miehen tekemä kylppäriremppa rintamamiestaloon 70-luvulla.  Meidän budjetilla ei muuteta uuteen, joten kun muutetaan, niin jollakin pitää pysyä vasara kädessä. Mulle on suuri mysteeri kuka ne rempat työpäivän ja kotihommien jälkeen tekee. Aika varmaa on kuitenkin, ettei silloin ole enää aikaa istua netissä...

Mut hei, onnea sulle et kohta pääset omaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla asuvat luuserit ne tosiaan netissä pyörivät. Ja juuri siitä syystä pysyvät vuokralla.

Vierailija
4/4 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 15:00"]

Vuokralla asuvat luuserit ne tosiaan netissä pyörivät. Ja juuri siitä syystä pysyvät vuokralla.

[/quote]

Ja mitä sinä täällä teet? Ai niin, olet niitä tyyppejä, jotka eivät ole "kuin muut av-mammat", vaan jotain aivan muuta ja paljon parempaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi