Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muumimukeissä ei ole Iittalan tarroja?

Vierailija
25.07.2014 |

Ja kuuluuko esim. muista Iittalan laseista, astioista ja maljakoista ottaa i -tarrat pois vai ei? 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa teille tuottaa omistaa astioita, joita ette voi käyttää? Minusta on surullista, että yksikään muumimuki on pimeässä kaapissa käyttämättömänä. Tai koristeena seinällä, koska mielestäni se ei ole kaunis koriste, vaan hieno käyttöesine.

Se, että joku höynä on ollut valmis maksamaan ei-edes-niin-vanhasta mukista 200 euroa, ei tarkoita, että se olisi ollut sen arvoinen.

Haluatteko halvempia muumimukeja? Älkää sitten ostako niitä huutonetistä tai mistään satasella. Tehän sen hinnan itse nostatte sinne.

Vierailija
22/33 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on kyllä kun näin kirpparilla korvattoman mukin 55 eurolla :D Oli vielä muistaakseni 2010-luvun tuotantoa... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 14:34"]

Paras on kyllä kun näin kirpparilla korvattoman mukin 55 eurolla :D Oli vielä muistaakseni 2010-luvun tuotantoa... :D

[/quote]

Jos oli esim tämä joulumuki, niin halpa oli.

Itse myin kyseisen ilman korvaa 140:llä.

Vierailija
24/33 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tarratkaan lupaa mitään, työntekijät saavat i-tarroja ihan arkeissa ja voivat liimata kakkoslaadun mukeihin :)

Vierailija
25/33 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöastioista poistan tai annan pesussa tarrojen poistua, mutta ns. arvoesineissä tarrat on oltava paikallaan. 

Vierailija
26/33 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 14:57"]

Ei ne tarratkaan lupaa mitään, työntekijät saavat i-tarroja ihan arkeissa ja voivat liimata kakkoslaadun mukeihin :)

[/quote]

Oikeesti :O

Vierailija
27/33 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrat tavataan säilyttää???? Miksi ihmeessä pitäisi säilyttää, eikö ne astiat ole käyttöä varten. Yhtään sellaista "arvoesinettä" ei Iittalan astiaosastolta löydy, että niissä olisi tarvetta pitää tarroja. Ja mikä estää ostamasta tarjouksesta tarrallisia juomalaseja ja siirtämästä tarroja mihin vain ö-luokan esineisiin.

Muumiastit myydään arabia -tuotemerkin alla, joten ei tämä liity aiheeseen mitenkään, sori.

Vierailija
28/33 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 15:21"]

Tarrat tavataan säilyttää???? Miksi ihmeessä pitäisi säilyttää, eikö ne astiat ole käyttöä varten. Yhtään sellaista "arvoesinettä" ei Iittalan astiaosastolta löydy, että niissä olisi tarvetta pitää tarroja. Ja mikä estää ostamasta tarjouksesta tarrallisia juomalaseja ja siirtämästä tarroja mihin vain ö-luokan esineisiin.

Muumiastit myydään arabia -tuotemerkin alla, joten ei tämä liity aiheeseen mitenkään, sori.

[/quote]

Minusta on jotenkin hämäävää, että Teema -mukit on Iittalaa ja muumimukit Arabiaa, koska kyseessä on sama "mukimalli"

Vierailija
29/33 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas teidän kanssanne! Ettäkö tarrat pitäisi säilyttää? Ja pesette astianne käsin, jotta tarrat varmasti säilyisivät? Annatteko vaatteissakin hintalappujen olla paikallaan? :XD

Minä näen aika paljon vaivaa saadakseni ne tarrat pois ennen astioiden käyttöön ottoa. Eikä ne ihan helposti irtoakaan, valitettavasti.

Vierailija
30/33 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:53"]

no ei niitä tarroja kuulu käyttöastioissa säästellä, miks kattauksen tulis kertoa ykköslaadusta? Haloo. Yhtä noloa kuin muutkin näkyvät logot ja ne metalliboksit joissa lukee Bread.

[/quote]

Voin niin mielessäni kuvitella sun astiat by ikea :DDDD

[/quote]

Mitä vikaa Ikean astioissa on, ne on astoita. Niistä syödään ja juodaan, aivan sama vaikka maksaisivat 20 senttiä.

Vierailija
31/33 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut Iittalalle suunnitelleen suunnittelijan sanovan että jos tarra kuuluisi säilyttää hän olisi sen siihen kyllä suunnitellut.

Superjunttia varjella niitä tarroja, mun tekis aina kylässä mieli nyppiä ne irti jos on jätetty astioihin.

Vierailija
32/33 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tarroja häviää kaupan mukeistakin, joten se tarra ei todellakaan takaa mitään.

Vierailija
33/33 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 14:34"]

[/quote]

Jos oli esim tämä joulumuki, niin halpa oli.

Itse myin kyseisen ilman korvaa 140:llä.

[/quote]

Ei ollut kausimuki. :)

Ja voi sitä raukkaa, joka korvattoman ostaa tuohon hintaan. Omani olen saanut ihan ilmaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi