Onko 171-senttinen mies mielestäsi lyhyt?
Sen pituinen minä olen enkä muuksi muutu, vaikka kuinka saan välillä kuulla olevani aika lyhyt mieheksi.
Kommentit (233)
Olikos näiden nimitys Manlet tuolla isossa maailmassa?
Ongelmallisinta näissä kuitenkin on se napoleon kompleksi joka vaivaa 90% näistä manleteistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoiset miehet ovat pätkiä, ei voi mitään. Pikkupoikia joita päin en viitsi kahta sekuntia kauempaa vilkaista vaikka olisivat kuinka hyvännäköisiä. (Nainen, 1.78 m)
Onni kaikille "pätkille", tuollaisesta nirppanokasta ei taitaisi olla hyväksi ja rakastavaksi elämänkumppaniksi. Kandee kiertää kylmät & pinnalliset kaukaa. Rakkaudessa on kyse jostain aivan muusta kuin ihmisten pituuksista.
M 173 cm, rakkauden löytänyt
Hirmuisen ydinpommimahti Iranin taannoinen päämies Mahmud Ahmedinejad on 158 cm ja Kiinan Deng Xiaoping oli vielä lyhempi
Lyhyehkö, ei mikään älyttömän lyhyt kuitenkaan. Itse olen 180-senttinen nainen, ja tällä hetkellä rakastunut 170-senttiseen mieheen. :D
No onhan se lyhyt Suomen mittapuulla. Suomalaisen miehen keskipituus kun on jossain 180cm paikkeilla.
Ei 171cm kuitenkaan mikään häpeä ole. Ei moniakaan haittaa. Itsekin kyllä kelpuutan 171cm miehen näin 169cm mittaisena ja kelpuuttaisin 167cm pituisenkin.
suorastaan nolo pituus aikuiselle miehelle, eikä muuksi muutu
Suomalaisen miehen keskipituus on nykyään tuossa 180cm paikkeilla joten kyseessä on keskimittaista lyhyempi mies.
Olen 170 cm pitkä nainen ja samanpituinen mies on ok.
En haluaisi kuitenkaan seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa, koska silloin joudun häpeämään omaa pituuttani.
Mulle on sopiva pituus. Miehen ei tarvitse olla pidempi tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm pitkä nainen ja samanpituinen mies on ok.
En haluaisi kuitenkaan seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa, koska silloin joudun häpeämään omaa pituuttani.
Mitä ihmettä nyt taas?
Kiihkeä pikkumies-kategoriaan menee.
Melko lyhyt, mutta ei mikään huomiota herättävän lyhyt.
Ei ole, olisi mulle oikein sopiva ainakin.
T. tyty
Ei ole todellakaan liian lyhyt. :) Minulle riittää, jos mies on edes pari senttiä pitempi (olen itse 160 cm) mutta mikään hongankolistaja ei todellakaan tarvitse olla. Ei tommosia kannata liikaa miettiä.
Oma mies on suunnilleen tuon mittainen, enkä ole tiedostanut, että hän olisi lyhyt ennen kuin olen tällaista lukenut av:lta. Itse olen 166 cm, eikä ole tullut mieleen että miehen pitäisi olla joku jättiläinen.
Vierailija kirjoitti:
Olikos näiden nimitys Manlet tuolla isossa maailmassa?
Ongelmallisinta näissä kuitenkin on se napoleon kompleksi joka vaivaa 90% näistä manleteistä.
Onneksi oma mies kuuluu jäljelle jäävään 10 prosenttiin. Aiemmin jo tuolla kerroin olevani 2cm miestäni pidempi.
Mies 171 cm no deal.