Onko 171-senttinen mies mielestäsi lyhyt?
Sen pituinen minä olen enkä muuksi muutu, vaikka kuinka saan välillä kuulla olevani aika lyhyt mieheksi.
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Milloin mies ei ole lyhyt?
Silloin kun mies on pidempi kuin ystävättärien miehet.
Me lyhyet miehet haetaan naiset aasiasta. Ovat mukavia, hoikkia, kauniita ja sydämen sivistyneitä ♥️
Lyhyet miehet on jotenkin niin ihkuja, poikia ja miehiä yhtaikaa.
Minä koen lyhyet miehet turvallisina, koska olen erittäin lyhyt nainen (152 cm sukat jalassa). Silti minua lähestyvät lähes poikkeuksetta reilusti yli 180 cm köriläät, joihin en tunne minkäänlaista vetoa.
Joskus olen miettinyt, että pitäisi varmaan muuttaa johonkin semmoiseen maahan, missä miehet ovat lyhyempiä kuin täällä pohjoisessa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Pohjois-Suomessa ihmiset on pienempiä, joten et erottuisi joukosta. Sopivan kokoinen olet. Ite oon 160 cm, ja kaikki sukuni naiset jopa lyhyempiä. Eli jos etelässä asustelet, tervetuloa Lappiin.
Olen 170 cm pitkä nainen, olisin liian pitkä Pohjois-Suomeen.
Lyhyt on eikä se oo mikään mielipidekysymys
Ei...? Olen itse 169-senttinen, joten en itseäni pidempää oikein voisi kutsua lyhyeksi.
... ja mikä on se lyhyen raja? Varmaan joku ilman geneettistä poikkeamaa mitattu vaihteluväli tietystä otannasta tjsp?
160 cm ja alle on lyhyt mies. Siitä ylöspäin normaalikokoisia ja 180 ylöspäin hongankolistajia.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä aina lyhyillä miehillä on pikkumieskompleksi, raskaita tyyppejä
Eivätkö tajua alistua ja ovat muutenkin ärsyttävän menestyneitä?
1. Munasta kuvaa tai mittoja.
2. Kasvokuva on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoiset miehet ovat pätkiä, ei voi mitään. Pikkupoikia joita päin en viitsi kahta sekuntia kauempaa vilkaista vaikka olisivat kuinka hyvännäköisiä. (Nainen, 1.78 m)
Nainen 1.78 m 😝
Putin on 170 ja hän on tosi pitkä venäläiseksi ja siksi hänet valittiin heidän päällikökseen.
Minulla on pari tuollaista puutarhatonttua takapihaa koristamassa.
Milloin mies ei ole lyhyt?