Onko 171-senttinen mies mielestäsi lyhyt?
Sen pituinen minä olen enkä muuksi muutu, vaikka kuinka saan välillä kuulla olevani aika lyhyt mieheksi.
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
171-senttinen mies on suhteessa yhtä lyhyt kuin 160-senttinen nainen.
Persjalat lisääntykööt keskenään. Naisen vartalon mittasuhteet on täydelliset pituudessa 165-175cm ja miehellä 185-195cm.
Niin kenen mielestä? Oon 175-senttinen nainen ja mun silmää ei miellytä yli 185-senttisten miesten ruumiinrakenne, enkä ole sen pituisten kanssa seurustellutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm pitkä nainen ja samanpituinen mies on ok.
En haluaisi kuitenkaan seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa, koska silloin joudun häpeämään omaa pituuttani.
Kannattaa käsitellä omat itsetuntoasiat ennen kuin lähtee etsimään parisuhdetta.
Keskimääräistä lyhyempi, mutta ok., jos ei itse näe vaivaa pituudestaan. Ulkonäköä ajatellen pitää olla harteikas ja sporttinen, ei hintelä
Vain pitkien mielestä se on lyhyt :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi kuitenkaan seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa, koska silloin joudun häpeämään omaa pituuttani.
Kannattaa käsitellä omat itsetuntoasiat ennen kuin lähtee etsimään parisuhdetta.
Ei se auta, en voi seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa, tiedän sen etten pysty. Jos olisin itse lyhyempi niin sitten voisin seurustella alle 170 cm pituisen miehen kanssa.
Ei seurustelusta tulisi mitään jos joutuisin häpeämään omaa pituuttani joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoiset miehet ovat pätkiä, ei voi mitään. Pikkupoikia joita päin en viitsi kahta sekuntia kauempaa vilkaista vaikka olisivat kuinka hyvännäköisiä. (Nainen, 1.78 m)
Onni kaikille "pätkille", tuollaisesta nirppanokasta ei taitaisi olla hyväksi ja rakastavaksi elämänkumppaniksi. Kandee kiertää kylmät & pinnalliset kaukaa. Rakkaudessa on kyse jostain aivan muusta kuin ihmisten pituuksista.
M 173 cm, rakkauden löytänyt
Puhut asiaa. Ei kukaan tykkää pinnallisesta ihmisestä jolla on tiukka ulkonäkövaatimus., vaikka pituudesta. Ajan oloon se käy raskaaksi sietää. Kokemusta on.
Onhan tuo lyhyt mies, ja niin minäkin 173cm.
Mutta tässä iässä 46v ihan sama, mahtuu pikku purjeveneessä paremmin liikkumaan ja nukkumaan.
Toki pitää pitää itsensä suunnilleen kuosissa eikä lihoa holtittomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se auta, en voi seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa, tiedän sen etten pysty. Jos olisin itse lyhyempi niin sitten voisin seurustella alle 170 cm pituisen miehen kanssa.
Ei seurustelusta tulisi mitään jos joutuisin häpeämään omaa pituuttani joka päivä.
En pysty ymmärtämään miten kukaan voi hävetä asiaa, johon ei voi itse vaikuttaa.
Olen tasan 170 cm ja ollut koko aikuisikäni oikein tyytyväinen pituuteeni. Saavutinkin sen itse asiassa vasta armeijassa 19-20-vuotiaana. Täyttäessäni 18 olin 167-senttinen.
Minimiehet ovat kivoja. Näin 178 cm naisena minusta on aina kivaa kysyä, mitä alakertaan kuuluu.
Kyllä noin lyhyiden miesten on syytä käyttää korkokenkiä.
Olen 174cm pitkä nainen eikä tuo ole mielestäni lyhyt.
Pituus on toisarvoinen asia.
Kyse on ennenkaikkea asenteesta ja itsetunnosta. Esim . Tom Cruise on sentin lyhempi kuin keskustelun aloittaja. Ihan hyvin mennyt käsittääkseni ;)
olet pieni. Tottahan tuon itsekin tiedät. Alle keskimitan miehet on pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160-senttisenä naisena on valitettavasti todettava, että lyhyt olet. Sorry.
No en olisi sinua huolinutkaan. Et kelpaa mulle, sori vaan ittelles.
Ja minullapa onkin jo 180-senttinen mies, että se siitä sitten. Metriheikkinä sinulle varmaan kyllä sopisikin joku minun pituiseni.
Vierailija kirjoitti:
Onhan nämä miehet usein vähän raskasta seuraa, saattavat olla tuon takia niin epävarmoja itsestään että jos vilkaiseekin jotain pidempää miestä, raivostutaan, ja sitä omaa miehekkyyttä pitää olla muilla keinoilla koko ajan korostamassa tyhmillä puheilla tai bodaamisella... 🙄
On se jännä kun tietyn mittaisena ei saa edes salilla käydä kun on heti alemmuuskompleksi ja korostamassa lyhyyttään treenaamalla. Jännä kun en oo koskaan niin ajatellut ja ihan nuoresta asti pitäny kunnosta huolta. Ja sitten vielä ihmetellään alemmuuskomplekseista kun syljetään ja katotaan nenän vartta pitkin. Ilmeisesti saleille pitäis pituusraja myös olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160-senttisenä naisena on valitettavasti todettava, että lyhyt olet. Sorry.
No en olisi sinua huolinutkaan. Et kelpaa mulle, sori vaan ittelles.
Ja minullapa onkin jo 180-senttinen mies, että se siitä sitten. Metriheikkinä sinulle varmaan kyllä sopisikin joku minun pituiseni.
Tätä juuri tarkoitin, kaikki pienikokoisetkin naiset haluavat jättiläisen. Sitten suomalaiset kuolevat sukupuuttoon, koska nuoret naiset ovat supernirsoja. Toista oli 70-luvulla.
M36
Olen keski-ikäinen niin enää ei ole näin naisena omalla pituudella väliä, kun kaikki miehet haluaa alle 25-vuotiaan naisen.
Omasta mielestäni 171cm pitkä mies normaalin pituuden alarajoissa/lyhyehkö, mutta ei mikään varsinainen hukkapätkä kuitenkaan.