Hänninen näkee itsensä erityistapauksena
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288718240992.html
Miksi tällä logiikalla sitten näitä erityistapauksia ei voisi olla muissakin 13-vuotiaissa, jotka alkaa seurustella 33-vuotiaan kanssa. Epäreilua Hänninen, kiellät keski-ikäisiltä miehiltä kauniit rakkaussuhteet lapsiin, vaikka olet itse lapsena saanut ihan itse päättää että seukkaatko sellaisen kanssa.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 11:09"]
Miksi tällä logiikalla sitten näitä erityistapauksia ei voisi olla muissakin 13-vuotiaissa, jotka alkaa seurustella 33-vuotiaan kanssa. Epäreilua Hänninen, kiellät keski-ikäisiltä miehiltä kauniit rakkaussuhteet lapsiin, vaikka olet itse lapsena saanut ihan itse päättää että seukkaatko sellaisen kanssa.
[/quote]
Onko se sulle ihan oikeasti ongelma, että voi miten epäreilua? Jos ei niin mikä sitten on? Onko niin, että sä et ole saanut itse päättää omista asioistasi ja se katkeroittaa?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 11:09"]
[/quote]
Onko se sulle ihan oikeasti ongelma, että voi miten epäreilua? Jos ei niin mikä sitten on? Onko niin, että sä et ole saanut itse päättää omista asioistasi ja se katkeroittaa?
[/quote]
Lapsia pitää suojella 35-vuotiailta vaimonetsijöiltä ja aikuisilta, jotka sallivat moisen operoinnin.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 11:09"] http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288718240992.html Miksi tällä logiikalla sitten näitä erityistapauksia ei voisi olla muissakin 13-vuotiaissa, jotka alkaa seurustella 33-vuotiaan kanssa. Epäreilua Hänninen, kiellät keski-ikäisiltä miehiltä kauniit rakkaussuhteet lapsiin, vaikka olet itse lapsena saanut ihan itse päättää että seukkaatko sellaisen kanssa. [/quote] Onko se sulle ihan oikeasti ongelma, että voi miten epäreilua? Jos ei niin mikä sitten on? Onko niin, että sä et ole saanut itse päättää omista asioistasi ja se katkeroittaa? [/quote] Lapsia pitää suojella 35-vuotiailta vaimonetsijöiltä ja aikuisilta, jotka sallivat moisen operoinnin.
[/quote]
Onko tuo muka nykylain mukaan sallittua vai jäikö sinulta moinen pikku yksityiskohta taas miettimättä?
Se on ollut oikeaa rakkautta ja mies on nähnyt lapsessa tulevan vaimonsa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 11:09"] http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288718240992.html Miksi tällä logiikalla sitten näitä erityistapauksia ei voisi olla muissakin 13-vuotiaissa, jotka alkaa seurustella 33-vuotiaan kanssa. Epäreilua Hänninen, kiellät keski-ikäisiltä miehiltä kauniit rakkaussuhteet lapsiin, vaikka olet itse lapsena saanut ihan itse päättää että seukkaatko sellaisen kanssa. [/quote] Onko se sulle ihan oikeasti ongelma, että voi miten epäreilua? Jos ei niin mikä sitten on? Onko niin, että sä et ole saanut itse päättää omista asioistasi ja se katkeroittaa? [/quote] Lapsia pitää suojella 35-vuotiailta vaimonetsijöiltä ja aikuisilta, jotka sallivat moisen operoinnin.
[/quote]
Niin? Ja Hänninen ei halua tätä?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:37"]
Olipa onneton esitys UV:ssa. Huomaa, että isäntä! on ollut lapsen (hänen) kasvattaja. Surullista.
[/quote]
Uutisvuoto leikataan niin, etteivät vieraat joudu häpeämään jännityksissään tekemiään möläyksiä, siis televisiossa nähdään ohjelma, josta on siistitty pahimmat pois. Lisätä ei kuitenkaan mitään voi, vaikka kuinka haluaisi auttaa esiintyjää, joten siinä osallistujat ovat omillaan. Hänninen näkyi olevan nauravainen ihminen, mutta valitettavasti hieman hidas: hän pyrki useamman kerran selittämään jonkun toisen sanomisia, kun itse ne oivalsi ja muut olivat jo lopettelemassa nauramistaan.
Ihan hyvin voi kuvitella, millaista se touhu on varhaisteininäkin ollut.
Mistäpä tuota tietää millainen rinki taustalta löytyisi, jos lähtisi penkomaan.
Minä puolustan av - palstaa keskustelupaikkana, jota kukaan ei kaappaa oman asiansa edistämiseen. Ei palstapersut, ei nais- ja miesvihaaajat, ei ssotahysterian lietsojat eikä ylilaudan Jonnet. Jos haluatte solvata blogisteja niin tehkää se muualla. Eikö tämä linjaus ole jo tullut aika selväksi ylläpidon poistojen perusteella?
Tänne eivät ole tervetulleet pipsan, minnan eikä esimerkiksi mungoannan blogien solvaajat. Ei sillä ole väliä onko bloggari ihan omg tai tekeekö se jotakin ihan omg. Jos haluatte haukkua nimeltä mainittuja ihmisiä niin tehkää se muualla.
18. Eli sä tahtoisit moden vallan, jotta saisit muokata palstasta sinun mieleisesi. Kannatat kenties sensuuria ja ummistat mielelläsi silmäsi aivan kuin jotain asiaa ei olisi olemassakaan. Ei tästä ole kauaakaan, kun uutisoitiin pariskunnasta, joka paritti jopa vauvaikäistä lasta. Ongelma on olemassa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:22"]
Minä puolustan av - palstaa keskustelupaikkana, jota kukaan ei kaappaa oman asiansa edistämiseen. Ei palstapersut, ei nais- ja miesvihaaajat, ei ssotahysterian lietsojat eikä ylilaudan Jonnet. Jos haluatte solvata blogisteja niin tehkää se muualla. Eikö tämä linjaus ole jo tullut aika selväksi ylläpidon poistojen perusteella? Tänne eivät ole tervetulleet pipsan, minnan eikä esimerkiksi mungoannan blogien solvaajat. Ei sillä ole väliä onko bloggari ihan omg tai tekeekö se jotakin ihan omg. Jos haluatte haukkua nimeltä mainittuja ihmisiä niin tehkää se muualla.
[/quote]
Mitä solvaamista on siinä, että kertoo oman mielipiteensä tai nostaa esille jonkun blogissa olleen aiheen? Samalla tavalla täällä on ihmetelty Kaarina Hasardin blogitekstejä tai sen yhden Alivaltiosihteerin vaimon juttuja ja jopa Kirsi Pihan blogissa esitettyjä ajatuksia. Jos pitää julkista blogia, niin samalla hyväksyy sen, että joku on toista mieltä ja sanoo sen ääneen. Tai jos on kansanedustajana, niin joutuu joskus miettimään, ketä varten ne lait on säädetty ja kenelle niitä on säätämässä, jos itse ei halua niitä noudattaa.
Katselin myös Uutisvuotoa ja aloin miettiä, aikooko rouva Hänninen huutaa samalla tavalla eduskunnassa kun elisessä ohjelmassa.
Ken julkisuuteen lähtee, se julkisuuden kestäköön. Ihan oma valinta lähteä median ja suuren yleisön riepoteltavaksi.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:26"]
Minä puolustan av - palstaa keskustelupaikkana, jota kukaan ei kaappaa oman asiansa edistämiseen. Ei palstapersut, ei nais- ja miesvihaaajat, ei ssotahysterian lietsojat eikä ylilaudan Jonnet. Jos haluatte solvata blogisteja niin tehkää se muualla. Eikö tämä linjaus ole jo tullut aika selväksi ylläpidon poistojen perusteella? Tänne eivät ole tervetulleet pipsan, minnan eikä esimerkiksi mungoannan blogien solvaajat. Ei sillä ole väliä onko bloggari ihan omg tai tekeekö se jotakin ihan omg. Jos haluatte haukkua nimeltä mainittuja ihmisiä niin tehkää se muualla.
[/quote]
Mitä solvaamista on siinä, että kertoo oman mielipiteensä tai nostaa esille jonkun blogissa olleen aiheen? Samalla tavalla täällä on ihmetelty Kaarina Hasardin blogitekstejä tai sen yhden Alivaltiosihteerin vaimon juttuja ja jopa Kirsi Pihan blogissa esitettyjä ajatuksia. Jos pitää julkista blogia, niin samalla hyväksyy sen, että joku on toista mieltä ja sanoo sen ääneen. Tai jos on kansanedustajana, niin joutuu joskus miettimään, ketä varten ne lait on säädetty ja kenelle niitä on säätämässä, jos itse ei halua niitä noudattaa.
[/quote]
Keskity OMAAN asiaan.
Onko tästä Hännisen lausunnosta pääteltävissä, että hänestä vanhempien ja kouluterkkareiden arvion varassa on se, milloin lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön tulee puuttua ja milloin ei? Eli joka kerta kun aikuinen mies paneskelee lasta, ei automaattisesti asiaan tarttekaan puuttua?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:42"]
Toisinsanoen 39/39 tarkoittaa vaan sanoa että kuten case-erikassa, lastensuojeluviranomaiset tiesivät aikoinaan case-hännisestä mutta eivät katsoneet aiheeksi puuttua asiaan. Hyväksikäyttäjä oli perhetuttu ja tytön vanhempien suojeluksessa?
[/quote]
Niin - lastensuojeluviranomaiset, neuvolan väki, lääkärit, opettajat, vanhemmat, muut sukulaiset, ystävät?
[/quote]
Kuka silloin on "pienemmän puolella" (Hännisen vaalilause), jos vanhemmat kavereineen voivat sopia, että tuollainen toiminta on ihan ok?
[/quote] Juuri näin. Minäkin toivon, että miesten, jotka haluavat sänkyyn pikkutyttöjen kanssa, annetaan olla rauhassa.
Yhteiskunnassamme on hyvin sairaita yksilöitä. Entisaikaan henkisesti vajavaiset suljettiin laitokseen, koska heidän katsottiin olevan vaaraksi toisen ihmisen hengelle ja terveydelle. Jos mun pienokaisia joku pertsa katselisi sillä silmällä niin olisin valmis amputoimaan hänen pallinsa.
Hännisellä on ainakin ihan oikea puolue. Anna Kontula puolustaa julkisesti yhtä suomen pahinta pedofiilia, sitä muurame-pedariksi kutsuttua joka raiskasi vuoden ikäisen tyttövauvan. Kontula kuten Hänninenkin ovat juuri oikeaa seuraa toisilleen, vasemmistoliiton edustajia. Niih. Ja Arhimäki ottaa tuopillisen, tyttöjen kunniaksi.
Tehtäiskö tästä case eli keissi. Taustojen selvitys voisi olla erittäin mielenkiintoista näet.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 09:42"]
Toisinsanoen 39/39 tarkoittaa vaan sanoa että kuten case-erikassa, lastensuojeluviranomaiset tiesivät aikoinaan case-hännisestä mutta eivät katsoneet aiheeksi puuttua asiaan. Hyväksikäyttäjä oli perhetuttu ja tytön vanhempien suojeluksessa?
[/quote]
Niin - lastensuojeluviranomaiset, neuvolan väki, lääkärit, opettajat, vanhemmat, muut sukulaiset, ystävät?