Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö kaaritukeja korjaamaan?

Vierailija
25.07.2014 |

Voi raastavuus!Olen ihan raivona ku ei noi kaarituet kestä mitään.On ne kyllä huonoa matskua ku heti hajoavat.Taas kerran katkes ja nyt joudut asettelemaan et ne ei pistäis.Onko kukaan itse korjannut jos olet minkä laitoit rikkinäisen tilalle?Tulee nimittäin kalliiksi ostaa uudet.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöliikkeistä tai marketeista saattaa löytyä uusia kaaria, jonka voit vaihtaa rikkinäisen tilalle. Tai ostat kirpputorilta jotkut vanhat liivit ja otat niistä se kaaren käyttöön. :)

Vierailija
2/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 10:23"]Kirjoitusvirheitä ainakin pystyy, kaaritukia on oikea taivutus, ei kaatukeja.

[/quote]Itsekkin huomasin het ku olin lähettänyt et virhe tuli. No tässäkin kirjoituksessa on virheitä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voivat mennä rikki? Minkä merkkisiä liivejä käytät? Onko koko oikea?

Olen viisikymppinen ja isorintainen nainen, jolta ei ole koskaan hajonnut ainutkaan kaarituki.

T. 85G

Vierailija
4/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missäänmarketeissa myydä kaaritukia! Enkä ole nähnyt käsityöliikkeissäkään. En tiedä ketään, joka ompelisi omat rintaliivinsä.

Osta uudet liivit. Taidat olla niitä av-mammoja, joilla on yhdet kymmenen vuotta vanhat liivit.

Vierailija
5/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvistä nappikaupoista ja laatumerkkejä myyvistä liikkeistä saa ostettua uusia.

Vierailija
6/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 10:51"]Ei missäänmarketeissa myydä kaaritukia! Enkä ole nähnyt käsityöliikkeissäkään. En tiedä ketään, joka ompelisi omat rintaliivinsä.

Osta uudet liivit. Taidat olla niitä av-mammoja, joilla on yhdet kymmenen vuotta vanhat liivit.

[/quote]

Ota nyt asioista selvää ennenkuin alat kitisemään,

http://www.tikata.fi/epages/tikata.mobile/?ObjectPath=/Shops/20120208-11092-83632-1/Categories/OMPELUTARVIKKEET/%22Rintaliivi-+ja+bikinitarvikkeet%22&Locale=fi_FI

<- tuollaisia myydään ainakin meidän paikkakunnan käsityöliikkeissä ja muistan nähneeni noita myös marketeissa.

Vierailija
7/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua raivostuttaa sama asia. Kaarituet ei kauaa kestä kun napsahtavat jostain kohtaa poikki. Mä ostan yleensä aika edullisia liivejä, voisiko syy olla siinä?

Vierailija
9/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tunki kaarituet jatkuvasti keskeltä ulos. Ongelma korjaantui, kun rupesi käyttämään oikean kokoisia liivejä.

Vierailija
10/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon liiveistä ei kaarituet karkaa tai katkea! En kyllä ikinä muista nähneeni kaaritukia yhdessäkään marketissa.

Ostakaa kunnollisia ja oikeankokoisia liivejä.

Vierailija
11/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsinpesu pidentää liivien kestoa.

Vierailija
12/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina vanhoista liiveistä ehjät kaarituet talteen, varaosiksi. Mulla on oikean kokoisia vaikkain halpoja markettiliivejä, ja vaikka pesen käsin niin jostain syystä toinen kaarituki napsahtaa usein poikki.

Vierailija
13/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 10:51"]Ei missäänmarketeissa myydä kaaritukia! Enkä ole nähnyt käsityöliikkeissäkään. En tiedä ketään, joka ompelisi omat rintaliivinsä.

[/quote]Hyvä ku arvelit koska asia ei ole niinkuin oletit.Minul taitaa olla kahdeksat rinsikat tosin osa liian pieniä.En ole raaskinut ostella uusia ku aijon laihduttaa:).Ja olenkin saanut painoa pudotettua 8Kg joten kyllä alkaa kohta käyttöä olemaan pienille liiveille.

Vierailija
14/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 10:49"]Miten voivat mennä rikki? Minkä merkkisiä liivejä käytät? Onko koko oikea?

Olen viisikymppinen ja isorintainen nainen, jolta ei ole koskaan hajonnut ainutkaan kaarituki.

T. 85G

[/quote]Finnwear vai miten se kirjoitetaan ja HM. En muista kaikkii merkkejä.

Vierailija
15/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 10:23"]Kirjoitusvirheitä ainakin pystyy, kaaritukia on oikea taivutus, ei kaatukeja.

Et huomannut, tai sitten et tunne nettietikettiä, sun olisi pitänyt laittaa toinen viesti perään, missä korjaat virheesi...

[/quote]Itsekkin huomasin het ku olin lähettänyt et virhe tuli. No tässäkin kirjoituksessa on virheitä;)

[/quote]

Vierailija
16/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 10:51"]

Ei missäänmarketeissa myydä kaaritukia! Enkä ole nähnyt käsityöliikkeissäkään. En tiedä ketään, joka ompelisi omat rintaliivinsä.

[/quote]

Tadaa, ensimmäinen liivien ompelija ilmoittautuu! Kannattaa katsoa sivulta www.makebra.com rintsikantekotarvikkeita.

Vierailija
17/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 14:04"]Otan aina vanhoista liiveistä ehjät kaarituet talteen, varaosiksi. Mulla on oikean kokoisia vaikkain halpoja markettiliivejä, ja vaikka pesen käsin niin jostain syystä toinen kaarituki napsahtaa usein poikki.

[/quote]LOISTOIDEA ottaa vanhoista liiveistä kuin autoista osia;),kaaret talteen.Näin teen minäkin.

Vierailija
18/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 14:29"]

[/quote]

Tadaa, ensimmäinen liivien ompelija ilmoittautuu! Kannattaa katsoa sivulta www.makebra.com rintsikantekotarvikkeita.

[/quote]

Mulla löytyisi kyllä tarvikkeita kokeiluihin, mutta miten sitten kaavat? Pitäisiköhän purkaa jotkut vanhat liivit ja piirtää niistä...? Entä millainen materiaali on paras?

Vierailija
19/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 14:29"]

[/quote]

[/quote]

Mulla löytyisi kyllä tarvikkeita kokeiluihin, mutta miten sitten kaavat? Pitäisiköhän purkaa jotkut vanhat liivit ja piirtää niistä...? Entä millainen materiaali on paras?

[/quote]

Voit tilata mieleisesi kaavat tuolta makebrasta. Minulla on nyt työn alla korseletti vanhasta farkkuhameesta.

Vierailija
20/22 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savu alkaa tosissaan nousta korvista kun tajuan, kuinka moni suomalainen ei osaa äidinkieltään. Huohhh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi