Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy suomen tulevaisuudelta jotain

Vierailija
08.07.2014 |

Olen 16-vuotias tyttö. Lopetin peruskoulun 9.9 keskiarvolla. Olen kaunis ja sosiaalinen, minusta pitävät kaikki. Pelaan jalkapallloa nuorten maajoukkueessa. Älykkyyden ja urheilullisuuden lisäksi olen hyvin luova. Harrastan kirjoittamista, olen osallistunut erilaisiin kirjoituskilpailuihin ja voittanutkin. Minä, jos joku, olen Suomen tulevaisuus.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nostaa tärkeimmäksi arvokseni lähimmäisenrakkauden. Vaikka en ole uskossa, uskon silti, että tuo yksinkertainen aate kantaa ainakin yksittäistä yksilöä pitkälle. Ehkä tärkeintä, mitä Suomi minusta tulee saamaan irti, ovat verot mitä maksan korkeasta palkastani. Sitten joskus tulevaisuudessa.

Vierailija
2/22 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,9:n keskiarvolla

Jos harrastat kirjoittamista, miksi pidät oikeinkirjoitusta turhana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta nykyään sanotaan puhelielessä ysi piste ysi. Kirjoittaminen ei ole niin vakavaa touhua muutenkaan. Parhaat kielikuvat eivät välttämättä ole vielä edes keksittyjä.

Vierailija
4/22 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kamalan ylpeä?

Vierailija
5/22 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:40"]

9,9:n keskiarvolla

Jos harrastat kirjoittamista, miksi pidät oikeinkirjoitusta turhana?

[/quote]

Miten tuo poisskulkee sen, että tällaisella palstalla kirjoittaa kuten muut?

Vierailija
6/22 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylpeä. Tietenkin arvostan itsenäni ja saavutuksiani, mutta en korota itseäni muiden yläpuolelle. On aivan naiivia luulla, että tässä iässä olen jotenkin kamalan erityisen älykäs tms. Vaikka olenkin menestynyt hyvin.

Vierailija
7/22 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luova tuleva sihteerikkö. sulle on varmasti kysyntää tulevaisuudessa.

Vierailija
8/22 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:31"]

Sori, mutta nykyään sanotaan puhelielessä ysi piste ysi. Kirjoittaminen ei ole niin vakavaa touhua muutenkaan. Parhaat kielikuvat eivät välttämättä ole vielä edes keksittyjä.

[/quote]

sori vaa joo. nii kai sanotaaki. ja mitä vittuu sil sit o välii ees? jos kerra sä haluut olla luova teini ja harrastaa kirjottamist ni o aiva helkkarin sama, miten sä kirjotat ku sä oot nii hyvä kuitenki et sä luot ne kaikkei parhaimmat kieli kuvat mitä kukaa ei oo viäl koskaa ees kuullu ja sillo o yks hailee onks sul jotai kirjotus virheit. tai sit sä vaa oot nii tampio ettet sä tajuu mistää mitää.

Vierailija
9/22 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Suomen tulevaisuus ;)

Vierailija
10/22 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen?

Vierailija
11/22 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen:)

Vierailija
12/22 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tulisi sota niin eipä tuommoisesta jalkapallo-tytöstä paljon apua olisi. :)

Et sinä yksin sitä Suomen tulevaisuutta rakenna.

Vierailija
13/22 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä koloosi kasvamaan vielä pariksi vuodeksi tyttöseni.

Vierailija
14/22 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä koloosi kasvamaan vielä pariksi vuodeksi tyttöseni.

Vierailija
15/22 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy now? Opettele kirjoittamaan.

Vierailija
16/22 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin tehdä provosoivan aloituksen, ihan läpällä. Faktahan on se, että olen aivan liian helpollä päässyt elämässäni. Ainoa negatiivinen asia lapsuudessani oli se, että olin muita paljon pidempi. En ollut muiden kanssa tasavertainen, piti yrittää kovemmin. Sen takia olen aina ollut vähän rääväsuu, mutta nyt tuntuu että olen löytänyt sisäisen tasapainoni.

Vierailija
17/22 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myönnäkään että olen joku supernainen, joka rakentaa yksin koko Suomen. Valtion uudelleenrakentamiseen tarvitaan koko kansakuntaa. Jokainen yksilö on tärkeä, ketään ei saa väheksyä.

Vierailija
18/22 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä meinasit tehdä Suomen hyväksi tulevaisuudessa?

Vierailija
19/22 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:31"]

[/quote]

sori vaa joo. nii kai sanotaaki. ja mitä vittuu sil sit o välii ees? jos kerra sä haluut olla luova teini ja harrastaa kirjottamist ni o aiva helkkarin sama, miten sä kirjotat ku sä oot nii hyvä kuitenki et sä luot ne kaikkei parhaimmat kieli kuvat mitä kukaa ei oo viäl koskaa ees kuullu ja sillo o yks hailee onks sul jotai kirjotus virheit. tai sit sä vaa oot nii tampio ettet sä tajuu mistää mitää.

[/quote]

Menikö tunteisiin? En ikinä halua katkeroitua samalla tavalla kuin sinä. Oliko kurja päivä, vai mikä noin paljon risoo? Ymmärrän kyllä, se on aivan normaalia purkaa paineita mammapalstalla huononmiuden tunteen takia, mutta katkeruus ei ikinä vie pikälle.

Vierailija
20/22 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä asioitako ihmiset nykyisin arvostavat? Suorituksia, suorituksia, suorituksia. Tärkeämpiäkin asioita on, nöyryys muun muassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi