Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku on syönyt töissä evääni???

Vierailija
25.07.2014 |

Valmistin eilen itselleni laadukkaat eväät töihin ja otin eväät myös täksi päiväksi (jotka jätin odottamaan jääkaappiin) Hetki sitten kahvihuoneessa ollessani huomasin että eväistäni on törkeästi syöty noin 2/3 osaa???? KUKA kehtaa tehdä tälläistä? Työyhteisömme on todella pieni (varsinkin nyt kun monet ovat viettämässä kesälomaa) ja syyllisiä on vähän. En kuitenkaan osaa kuvitella ketään kolleegaani joka söisi toisten eväitä??

Mitä teen? En kehtaa kysyä keneltäkään eväistä. Laitanko seuraavalla kerralla eväsrasiaani nimikirjaimet? Luulisi että se on itsestäänselvyys ettei toisten ruokia syödä työpaikalla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:51"]Mulla oli kanssa yksi tuollainen työkaveri, ja vieläpä alalla, jossa olisi pitänyt olla ehdottoman rehellinen. Söi evääni kun en ehtinyt edellisenä päivänä syödä ja vielä pölli Tupperware-rasiani. Autoni talvirenkaat olivat kesäsäilössä firman varastossa, se oli meillä yleinen tapa, ja syksyn tullessa tuo sama kaveri kysyi ostaakseen niitä, mutta en myynyt. Kun sitten olisin niitä tarvinnut, niin arvatkaapa kenen auton alta ne löysin.

[/quote]

Ohho, toihan on suurta varastamista jo jos vie toisen autonrenkaatkin. Mitä teit, sanoitko työkaverille jotakin? :o

[/quote]

Niin, kuvioon tietenkin kuuluu, että heppu oli lisäksi pomojen vasikka ja kaljoittelukaveri. Tietenkin sanoin pomolle tuosta rengasjutusta, mutta en hänen mukaansa voinut todistaa, että ne olisivat olleen juuri minun renkaat.  Eivätkä ne kyllä mitkään arvokkaat tai uudet renkaat olleet, mutta käyttökelpoiset vielä yhdeksi talveksi.

Vierailija
2/17 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka muutama herkullisennäköinen sämpylä. Väliin mustinmurkinaa tai jotain vielä naminpaa. Jos pöllitään, niin kerro kahvipöydässä,mitä välissä oli. Syyllinen on se, joka lähtee yrjölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa kysyä... voi tsiisus :D

Vierailija
4/17 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua alkaa syyttelemään ketään. Mainitsin asiasta kylläkin ja työkaverit vain pyörittelivät silmiään.

Vierailija
5/17 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa yksi tuollainen työkaveri, ja vieläpä alalla, jossa olisi pitänyt olla ehdottoman rehellinen. Söi evääni kun en ehtinyt edellisenä päivänä syödä ja vielä pölli Tupperware-rasiani. Autoni talvirenkaat olivat kesäsäilössä firman varastossa, se oli meillä yleinen tapa, ja syksyn tullessa tuo sama kaveri kysyi ostaakseen niitä, mutta en myynyt. Kun sitten olisin niitä tarvinnut, niin arvatkaapa kenen auton alta ne löysin.

Vierailija
6/17 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain oli nälkä, ei maailma siihen kaadu.

Vierailija
7/17 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä laadukkaat eväät pitää sisällään?

Vierailija
8/17 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli samanlainen varas. Joten mä , pomon luvalla, asensin minikameran katon reunaan ja laitoin pyörimään 24 h. Sieltähän varas löytyi, pomo otti puhutteluun ja selitystä mä otin vahingossa.

Tuli sähköposti kaikille nyt pitää ilmoittautua keneltä on eväät hävinneet ja maksoi 10 e per hävinnyt ruoka. Ja sai porttikiellon keittiöön kuukaudeksi. Ja seuraavissa yt-neuvotteluissa meidän tiimistä sai kenkää tasan 1, arvaa kuka.

Vierailija
9/17 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:51"]

Mulla oli kanssa yksi tuollainen työkaveri, ja vieläpä alalla, jossa olisi pitänyt olla ehdottoman rehellinen. Söi evääni kun en ehtinyt edellisenä päivänä syödä ja vielä pölli Tupperware-rasiani. Autoni talvirenkaat olivat kesäsäilössä firman varastossa, se oli meillä yleinen tapa, ja syksyn tullessa tuo sama kaveri kysyi ostaakseen niitä, mutta en myynyt. Kun sitten olisin niitä tarvinnut, niin arvatkaapa kenen auton alta ne löysin.

[/quote]

Kamala!!

Vierailija
10/17 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:56"]

meillä oli samanlainen varas. Joten mä , pomon luvalla, asensin minikameran katon reunaan ja laitoin pyörimään 24 h. Sieltähän varas löytyi, pomo otti puhutteluun ja selitystä mä otin vahingossa.

Tuli sähköposti kaikille nyt pitää ilmoittautua keneltä on eväät hävinneet ja maksoi 10 e per hävinnyt ruoka. Ja sai porttikiellon keittiöön kuukaudeksi. Ja seuraavissa yt-neuvotteluissa meidän tiimistä sai kenkää tasan 1, arvaa kuka.

[/quote]

Kamalaa, en olisi kehdannut kiinnijäämisen jälkeen enäää astua jalallanikaan tilaan missä ruoat säilytetään.

Vierailija
11/17 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:51"]Mulla oli kanssa yksi tuollainen työkaveri, ja vieläpä alalla, jossa olisi pitänyt olla ehdottoman rehellinen. Söi evääni kun en ehtinyt edellisenä päivänä syödä ja vielä pölli Tupperware-rasiani. Autoni talvirenkaat olivat kesäsäilössä firman varastossa, se oli meillä yleinen tapa, ja syksyn tullessa tuo sama kaveri kysyi ostaakseen niitä, mutta en myynyt. Kun sitten olisin niitä tarvinnut, niin arvatkaapa kenen auton alta ne löysin.

[/quote]

Ohho, toihan on suurta varastamista jo jos vie toisen autonrenkaatkin. Mitä teit, sanoitko työkaverille jotakin? :o

Vierailija
13/17 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo se oli.

Vierailija
14/17 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varas varmaan näitä suomalaisia itsekkään elämäntavan kasvatteja, jotka ajattelevat vaan itseään ja saa tehdä mitä haluaa kun itse haluaa.

Vierailija
15/17 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Tosi törkeää syödä toisen eväät.Olen pahoillani.

Vierailija
16/17 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Tosi törkeää syödä toisen eväät.Olen pahoillani.

Vierailija
17/17 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En se minä ollut, se oli Pirkka...

Meiltä yleisesti oli aina kahvimaidot loppu. Aina, vaikka sitä porukalla vuorollaan tuotiin. Mutta sitten paljastui siipeilijä, joka käytti muiden maidot sekä luisti omasta kahvipaketin ostovuorostaan aina. Aloin laittaa hänen näyttöönsä post-it- lappuja: KAUPPALISTA: KAHVIA JA MAITOA. Ei mitään tehoa, ei suullinen eikä kirjallinen käsky tai pyyntö auttanut. Ärsyttävä tyyppi!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi