Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa millään kotiamme tuoksumaan hyvältä, vinkkejä kaipaan?

Vierailija
19.07.2021 |

Mitä kannattaa tehdä? Oon kyllä siivonnut koko kodin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin sillä että käveltiin pankkiin ja otettiin sieltä 250 000 elinkautinen ja rakennettiin uusi koti. Nyt ollaan 2 kuukautta asuttu ja kyllä on hyvä olla, kuin hotellista heräisi aamuisin. Ihan kaikki ostettiin uutta, sängyt ja huonekalut.

Vierailija
22/24 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis ongelmana se että koti haisee pahalta vai ei haise miltään?

Jotkut huoneet haisee pahalta, en vaan ole paikallistanut hajua vielä, esim makkarit. Jos ovi on kiinni niin aamuisin tuoksahtaa. Eteinen tuoksahtaa ja WC ja kylpyhuone. Meillä siis haisee pahalta. Mulla on tarkka nenä.

Oon siivonnut lattiat, wcn ja kylppärin, keittiön, makkarit, olohuoneen ja eteisen. Ihan imuroimalla, pyyhkimällä pölyt ja lattiat luuttumalla.

Ap

Kuulostaa erittäin pahasti siltä, että itse talossa on ongelma. Minkälainen asunto teillä on, milloin rakennettu, teittekö kuntotarkastuksen ennne kuin ostitte, köytittekö homekoirat paikan päällä? Milloin ongelma alkoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kuulostaa siltä, että joko ilmanvaihto ei toimi, tai se ei riitä koska talon rakenteissa on joku sisäilmaa pilaava asia.

Millainen asunto tai talo se on?

Kerrostalolle ei voi itse paljon muuta kuin muuttaa. Omakotitalo on ehkä mutkikkaampi juttu, voi olla joskus vaikka katto vuotanut tai joku riskirakenne tms. Sama tietysti kerrostalossa, mutta jos ongelma on ulkoseinien rakenteissa, sitä ei lähdetä itse korjaamaan.

Hyvä että on tarkka nenä. Olisit muuten voinut asua hometalossa pitkäänkin sitä tietämättä.

Vierailija
24/24 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on hometta.