Apua! Toimittaako CDON.COM nyt sujuvasti, vai jumiutuuko tilaus tulliin!!??
En tajuu näitä tullijuttuja. TIlasin viime viikolla cdon.comista, joka ilmoitti että tavaran myyjä on joku muu taho (kai ruotsista) mutta mitään ei sanottu alvista tai tulleista! Tää paketti ei saa myöhästyä vaan on takaraja millon sen pitää olla mulla! Asiakaspalvelua heillä ei ole, kaikki FAQ on ruotsiksi sivuillaanl Tahallaanko ne jättää kääntämättä nuo muuten, ei kai luulis olevan vaikeeta kääntää?
ONKO TEILLÄ jääny paketit tulliin?? Tai viivästyneet sen takia? NYT Siis tän tullijutun takia tässä kuussa?
Kommentit (7)
Posti väittää ettei sillä ole ruuhkaa. Niillä todellakin on paha tilanne ja kaaos, mitta ei sitä sanota!
Ruotsi on EU-maa, sieltä tilatessa ei ole mikään muuttunut. Jos paketti on lähetetty Ruotsista (tai muualta EU:n sisältä), ei mitään alveja tai tulleja peritä.
24H shop Finland on tuotteen toimittaja, (luulen että ruotsissa)
ap
Kyllä cdon.fi sivulla on ihan kaikki suomeksi kirjoitettu, myös ohjeet asiakaspalveluun jne. Oletko siis jossain ruotsinkielisellä sivustolla ihmettelemässä ?
Ei pidä paikkaansa että kaikki on suomeksi sivusto voi olla suomeksi mutta myyjän kohdalla ei ole suomeksi ollenkaan tuotteen tietoa vaan ruotsiksi ja olen sen usein huomannut että moni myyjä on ruotsista vaikka sivusto ois suomeksi että tuotetiedot on ruotsiksi ollut aina..
Kuplapussikirjekuori Englannista ollut matkassa yli kuukauden. Kiinasta samanlainen 2,5 kk.