Miehet huutelee perään
Olen vähän alle nelikymppinen nainen ja tuntuu että miehet huutelevat ja vislaavat perääni melkein enemmän kuin silloin parikymppisenä. Näin kesällä varsinkin huutelijoita riittää melkein joka päivälle. Jotkut kehtaa huudella tosi rivostikin, mikähän siinä on. Olen ikäistäni paljon nuoremman näköinen ja vartaloni on hyvässä kunnossa ja muodokas.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:25"]
Minun tyttärelleni huudellaan joka ikinen päivä "hyvä perse" "kivat tissit" jne...
[/quote]
Sano tyttärellesi että sanoo huutelijoille että tekee ilmoituksen seksuallisesta häirinnästä (sitähän tuo lain mukaan on) ja jos haluaa voi kutsua myös poliisit paikalle. Yleensä tuo auttaa.
Ja ei en ole mikään kht (kukkahattutäti), vaan ihan tavallinen heteroäijä, joka muutaman kerran on jopa ojentanut näitä huutelijoita, etenkin jos kohde on ollut alle 16 tai selvästi huutelu on häirinnyt kohdetta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:27"]
Aika säälittäviä ja kateellisia vastauksia ilmeisesti rumemmilta naisilta, joille ei huudella mitään.
[/quote]
Kyllä, olemme kaikki todella kateellisia, kun toisille raksamiehet huutelee päivittäin perään. :) Siis ihan oikeasti, kuinka moni järkevä (ja ei-niin-alkoholisoitunut) mies huutelee kaupungilla rivouksia naisille?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:10"]
Nautitteko te naiset oikeasti kun jotkut limanuljaskat kyylää ja vislaa perään? Puhumattakaan jostain rivousten huutelusta. Hyi helvetti. Itse ainakin vaihdan kadun toiselle puolelle terassien ja rakennustyömaiden kohdalla juuri tosta syystä. Ja miehet ihan oikeasti kuolaa vaikka hirven perään. Se ei todellakaan tarkota, että olisi erityinen kaunotar.
[/quote]
Vain komeat miehet saavat vislailla. Kumma kun ne limanuljaskat eivät sitä tiedä.
huutelee ne ulkomailla esim kreikassa, espanjassa, italiassa, brasiliassa meitsinkin perään. olen pullea tavis mutta vaaleaihoinen ja helppoa lihaa? en pidä siitä ja vaivaannuttaa, varmaan pitäisi tottua. brassikaverini sensijaan vaan nakkelee niskojaan tyytyväisenä koska se kuuluu asiaan ja miehen kuuluukin ylistää, tosin jos oma mies jää kiinni moisesta niin saa korvilleen. pitäisi ottaa oppia tuosta asenteesta...
suomessa noi huutelee vaan perään että vippaa viitonen tai onks sul tulta :D
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 12:20"]
Mulle ne vasta huutelee, kun en kesällä helteiden aikaan pukeudu niin peittävästi, kuin mitä talvella. Ja on näitten mun 70E kaksosten joskus edes saatava aurinkoa :)t 16v
[/quote]Oikeastaan niiden ei tarvitse saada aurinkoa. Vai onko sinulle joku mies sanonut että niiden on pakko saada aurinkoa...
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 12:20"]
Mulle ne vasta huutelee, kun en kesällä helteiden aikaan pukeudu niin peittävästi, kuin mitä talvella. Ja on näitten mun 70E kaksosten joskus edes saatava aurinkoa :)t 16v
[/quote]Oikeastaan niiden ei tarvitse saada aurinkoa. Vai onko sinulle joku mies sanonut että niiden on pakko saada aurinkoa...
[/quote]
Höh, tietenkin on. Terv. mies
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 12:20"]
[/quote]
Nääh :) En edes tykkää grillata itseäni rannalla, uimassa en ole käynyt koko kesänä, muttei se kiva ole kalkkilaivan kapteeni.
No mikähän siinä sitten olisi, varmaan olet niin jumalaisen ja ylivoimaisen kaunis.
Liioitteletkohan tuossa "melkein joka päivälle". Liikun päivittäin Helsingin keskustassa, enkä edes muista millon viimeksi olisin kuullut jonkun huutavan naiselle, vaikka keskustassa pyörii järjetön määrä kauniita naisia.
T. Mies
Kyseessä ei ole Helsinki. Helsingissä tosiaankin varmasti riittää kauniita naisia katukuvassa jatkuvasti niin paljon, että siellä kukaan ei erotu joukosta eikä miehet huutele kenenkään yksittäisen naisen perään.
aloittaja
Aika säälittäviä ja kateellisia vastauksia ilmeisesti rumemmilta naisilta, joille ei huudella mitään.