Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin ajan kulumaan töissä

Vierailija
25.07.2014 |

Toimistossa, kaikki lomalla, ulkona helle. Eikä mitään tekemistä. Klo 15 pääsee kotiin.. hohhoijjaa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku aihe netistä, josta rupeet etsiin tietoa. Esim. jotain reseptejä tai alat suunnitella matkaa tai kohennat kielitaitoa.

Vierailija
2/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ei oikein mitään tekemistä, mitään ei voi aloittaa kun muut vielä lomailee. Kukaan ei kysy mitään eikä tarvitse mitään. Koko viikko mennyt tällä tavalla jäitä poltellessa. Tosi nihkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

chattaat www.sokot.fi

Vierailija
4/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa tylsää.. Tulin jo 5:30 töihin mutta asiakkaita on niin vähän etten saa aikaa kulumaan. Onneksi pääsen jo klo 13 pois.

Vierailija
5/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Lisäksi surffailu mahdotonta.

Vierailija
6/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffaa omalla kånnyllä

Vierailija
7/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on työpaikka jossa pitää/saa tehdä töitä niin menee aika puolet nopeammin...

Vierailija
8/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä toimii:

- selaan huuto.netistä tai ebaysta kiinnostavia kohteita

- suunnittelen tulevia lomia, tsekkailen lentojen hintoja, tein itselleni pakkauslistan

- luen suomi24-sivujen keskusteluja

- etsin hyviä reseptejä, teen kauppalistat, listailen kotona tekemistä odottelevia askareita

- käyn päivittäin läpi nettilehdet ja pysyn kartalla ajankohtaisista asioista

Vierailija
9/9 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin pitää etäpäivän, koska toimistolla ei todellakaan ole ketään. Enkä näe mitään järkeä ajaa moottoritietä kymmeniä kilometrejä vain siksi, että kuljen tämän läppärin kanssa omaan työhuoneeseen ja illalla sieltä takaisin. Olen nyt tämän läppärini kanssa oman talon kuistilla ja oikeasti innostuin tekemään rästitöitä ja suunnittelemaan syksyn tekemisiä. Onpa sitten jotakin esittää kun kollegat palaavat töihin :)

Mulla työmotivaatio etäpäivänä todella paljon parempi kuin ankeassa toimistossa. Täällä sentään on ihana aamuaurinko, kauniit kukat, oma keinutuoli jne.

Kamala viikko on kyllä toimistolla ollutkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi