Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, lapseni kuuntelee hevimetallia!

Vierailija
24.07.2014 |

12-vuotiaasta tytöstä siis kyse. Hän kuuntelee metallimusiikkia! Mielestäni se kuulostaa kamalalta ja häpeän sitä, että tyttäreni kuuntelee sitä! Miten saisin hänet kuuntelemaan normaalia musiikkia, esim. Justin Bieber, Isac Elliot, Robin, Cheek jne? Mitä musiikkia teidän tyttärenne kuuntelevat?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiei...oon yli 40 ja kuuntelen punkkia ja progea...oon varmaan pilalla :)

Vierailija
42/47 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevi on junttimusaa.

haist vittu. Räppipaska on wannabee huppari kovisten ja rasmuslaisten subun käyttäjien lahjatonta ulostetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kuunnellu metallii jo 7v jolloin ensi hittei oli metallin jumalat maiden ja metallica \m/

äippä otti joskus tosi babynä mua musatunneil ku opetti musaa nii siel kuuli musaa lairast laitaa ja just metallii aika paljo nii khyl voin sanoo et metalli vaan on nii hienoo musaa \m/

Vierailija
44/47 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-D: Lapsestani on tullut metallimuusikko!

Vierailija
45/47 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua ja kamalaa. Heviä, grungea ja sen sellaista kuuntelin minäkin - ja kuuntelem edelleen. Terv. Väikkärin kirjoittaja, vakityössä, omakotitalo ja kesämökki - omilla tienesteillä.

Vierailija
46/47 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa juuri teini-ikään tullut kuuntelee. Isältään ja veljeltään perinyt musiikkimaun. Kyllä mäkin kuuntelen joskus sitä rauhallisempaa lajia.

Vierailija
47/47 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevin vaikutukset ollaan tiedetty jo pitkään. Tuollainen musiikki kuuluisi kieltää