Apua, lapseni kuuntelee hevimetallia!
12-vuotiaasta tytöstä siis kyse. Hän kuuntelee metallimusiikkia! Mielestäni se kuulostaa kamalalta ja häpeän sitä, että tyttäreni kuuntelee sitä! Miten saisin hänet kuuntelemaan normaalia musiikkia, esim. Justin Bieber, Isac Elliot, Robin, Cheek jne? Mitä musiikkia teidän tyttärenne kuuntelevat?
Kommentit (47)
Seuraavaksi lapsesi pukeutuu mustiin, juo verta, kaataa hautakiviä ja potkii mummoja.
Sitähän sä kysyit.
Mä kuuntelin tuolloin Iron Maidenia, Metallicaa ja AC/DC:tä jne. Niin ja Judas Priestiä myös.
Mä ainakin annan mun tytön kuunnella sellaista laulajaa josta en itse yhtään pidä.
Hyvä tyttö! Nuo muut ovat ihan onnetonta roskaa, varsinkin toi Keekki.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:46"]12-vuotiaasta tytöstä siis kyse. Hän kuuntelee metallimusiikkia! Mielestäni se kuulostaa kamalalta ja häpeän sitä, että tyttäreni kuuntelee sitä! Miten saisin hänet kuuntelemaan normaalia musiikkia, esim. Justin Bieber, Isac Elliot, Robin, Cheek jne? Mitä musiikkia teidän tyttärenne kuuntelevat?
[/quote]
Minun tyttö kuuntelee Olly Mursia.
Hyvä tyttö! Kasvatus kohdallaan.
T: Alice Cooperilla kasvatettu hevimuusikkoisän tytär.
Meidän koulussa 12veet kuuntelee beatlesia ja queenia :D
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:50"]Hono provo, keksi parempi.
[/quote]
Valitettavasti tällaisia idiootteja on oikeastikin olemassa.
Enkä ymmärrä, miten tytön musiikkimaku kuuluu sinulle, ap.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:50"]Hono provo, keksi parempi.
[/quote] älä sää honota
minkälaista apua tarvitset? kappalevalinnoissako?
Haluatko että lapses kuuntelee kondomibiisiä??
Veikkaan että mimmi kuuntelee just nyt Mustachen biisiä "Than you for the demon"...
Otsikon pitäisi olla:
Apua, lapseni kuuntelee hyvää musiikkia!
Mitä vikaa? Minä tutustuin metalliin 11-veenä ja sillä tiellä olen yhä. Oon saanu paljon samanhenkisiä ystäviä musiikin kautta ja 12-vuotiaana aloin soittaa sähkökitaraa ja kosketinsoittimia :)
t. 17v
Kuuntelin tuossa iässä jonkin aikaa itäsaksalaista naispunkkaria Nina Hagenia. Ja ihan hyvä musta tuli, ei mitään vikaa, vikaa, vikaaaaa.. :D