Apua, lapseni kuuntelee hevimetallia!
12-vuotiaasta tytöstä siis kyse. Hän kuuntelee metallimusiikkia! Mielestäni se kuulostaa kamalalta ja häpeän sitä, että tyttäreni kuuntelee sitä! Miten saisin hänet kuuntelemaan normaalia musiikkia, esim. Justin Bieber, Isac Elliot, Robin, Cheek jne? Mitä musiikkia teidän tyttärenne kuuntelevat?
Kommentit (47)
Varmin keino saada nuori vierotettua jostain epämiellyttävästä paheesta on hehkuttaa sitä itse. Eli nyt ap alat kuunnella metallia ja pukeudut pelkkään mustaan. Lisäksi alat jo nyt hehkuttaa, kuinka viet tytön ensi kesänä Tuskaan ja kuinka ihana äiti-tytär -reissu siitä teilel tulee. Eiköhän se Keekki ala kiinnostaa.
Tytär ei kuuntele vaan sinä, eikö?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:51"]
Meidän koulussa 12veet kuuntelee beatlesia ja queenia :D
[/quote]
Oikeasti?
Kuningaskoulu! :D
Meidän tytär kuuntelee japanilaisia vocaloideja.
Nyt kun hän on kerran päässyt alkuun hevin saralla, niin esittele hänelle tämä huippubändi:
Jospa lapsesi haluaisi tutustua grindin kiehtovaan maailmaan?
Tahdot siis että lapsesi kuuntelee musiikkia jossa lauletaan seksistä, rahasta, huumeista jne... Anna lapsen kuunnella mitä haluaa.
No mun tytär kuuntelee Sannia. Kiukkupäissään laittaa aina sen mitä vittua -biisin soimaan ja huoneen oven lukkoon. Naapuritkin alkaa jo katsoa kieroon, että mitäs friikkejä siinä kakkoskerroksessa asuu.
Olikos joku tutkimus joskus, että älykkäät ihmiset kuuntelee metallia tai klassista? Nehän on oikeastaan aika lähellä toisiaan loppujen lopuksi. Antakaa lastenne kuunnella, mitä kuuntelee. Metallimusiikki on ihan normaalia musiikkia (ja parempaa kuin nuo cheekit ym. :-D). Tietysti kannattaa olla silmät auki, jos yhtäkkiä tapahtuu kumma muutos lapsen käytöksessä. Onhan lapsella kaikki hyvin? Ei kiusata koulussa, ei ole masentunut tms.? Metallin kuuntelu ei kuitenkaan automaattisesti sitä tarkoita. Se saattaa jopa auttaa lasta paremmin vaikeiden tunteiden ja aikojen yli, antaa lohtua ja kanavan mitä kautta voi turvallisesti purkaa pahaa oloaan. Mun veli kuunteli "tavallista musiikkia" ja mä raskaampaa. Veli oli meistä se, joka joutui aikuisiällä psykiatriseen hoitoon... Se oli päällepäin aina iloinen. Mä olin taas se kummallinen "mörökölli", joka viihtyi itsekseen musiikin parissa ja annoin itselleni luvan märehtiä pahan oloni musiikin kautta.
Tjaah, minä aloitin metallimusiikin kuuntelemisen saman ikäisenä, vielä kolmekymppisenä samalla tiellä. Ihan normaali minusta tuli.
ja tämä ketju on vuodelta -14, miksi täällä necrotaan vanhoja ketjuja välillä aika tiheään tahtiin.. :D
Vierailija kirjoitti:
12-vuotiaasta tytöstä siis kyse. Hän kuuntelee metallimusiikkia! Mielestäni se kuulostaa kamalalta ja häpeän sitä, että tyttäreni kuuntelee sitä! Miten saisin hänet kuuntelemaan normaalia musiikkia, esim. Justin Bieber, Isac Elliot, Robin, Cheek jne? Mitä musiikkia teidän tyttärenne kuuntelevat?
Tyttärelläsi on erinomainen musiikkimaku. Tutkitusti metallimusiikin kuuntelijat ovat keskimääräistä älykkäämpiä, hiukan introvertteja ja hyvin opinnoissa pärjääviä.
Silloin vasta pitäisi olla huolissaan, jos tyttäresi alkaisi kuunnella progea.
Eih, mun samanikänen lapsi kuuntelee Lauri Tähkää :')