Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, lapseni kuuntelee hevimetallia!

Vierailija
24.07.2014 |

12-vuotiaasta tytöstä siis kyse. Hän kuuntelee metallimusiikkia! Mielestäni se kuulostaa kamalalta ja häpeän sitä, että tyttäreni kuuntelee sitä! Miten saisin hänet kuuntelemaan normaalia musiikkia, esim. Justin Bieber, Isac Elliot, Robin, Cheek jne? Mitä musiikkia teidän tyttärenne kuuntelevat?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih, mun samanikänen lapsi kuuntelee Lauri Tähkää :')

Vierailija
22/47 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin keino saada nuori vierotettua jostain epämiellyttävästä paheesta on hehkuttaa sitä itse. Eli nyt ap alat kuunnella metallia ja pukeudut pelkkään mustaan. Lisäksi alat jo nyt hehkuttaa, kuinka viet tytön ensi kesänä Tuskaan ja kuinka ihana äiti-tytär -reissu siitä teilel tulee. Eiköhän se Keekki ala kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosti

Vierailija
24/47 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär ei kuuntele vaan sinä, eikö?

Vierailija
25/47 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joillakin ongelmat -.-

Vierailija
26/47 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kakkosta!

Vierailija
27/47 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:51"]

Meidän koulussa 12veet kuuntelee beatlesia ja queenia :D

[/quote]

Oikeasti? 
Kuningaskoulu! :D

Vierailija
28/47 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi kuuntelee Rihannaa! <3

Vierailija
29/47 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytär kuuntelee japanilaisia vocaloideja.

Vierailija
30/47 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä

Vierailija
31/47 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevi on junttimusaa.

Vierailija
32/47 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun hän on kerran päässyt alkuun hevin saralla, niin esittele hänelle tämä huippubändi:

Vierailija
33/47 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lapsesi haluaisi tutustua grindin kiehtovaan maailmaan?

Rotten Sound - Under Pressure

Vierailija
34/47 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdot siis että lapsesi kuuntelee musiikkia jossa lauletaan seksistä, rahasta, huumeista jne... Anna lapsen kuunnella mitä haluaa.

Vierailija
35/47 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun tytär kuuntelee Sannia. Kiukkupäissään laittaa aina sen mitä vittua -biisin soimaan ja huoneen oven lukkoon. Naapuritkin alkaa jo katsoa kieroon, että mitäs friikkejä siinä kakkoskerroksessa asuu.

Vierailija
36/47 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos joku tutkimus joskus, että älykkäät ihmiset kuuntelee metallia tai klassista? Nehän on oikeastaan aika lähellä toisiaan loppujen lopuksi. Antakaa lastenne kuunnella, mitä kuuntelee. Metallimusiikki on ihan normaalia musiikkia (ja parempaa kuin nuo cheekit ym. :-D). Tietysti kannattaa olla silmät auki, jos yhtäkkiä tapahtuu kumma muutos lapsen käytöksessä. Onhan lapsella kaikki hyvin? Ei kiusata koulussa, ei ole masentunut tms.? Metallin kuuntelu ei kuitenkaan automaattisesti sitä tarkoita. Se saattaa jopa auttaa lasta paremmin vaikeiden tunteiden ja aikojen yli, antaa lohtua ja kanavan mitä kautta voi turvallisesti purkaa pahaa oloaan. Mun veli kuunteli "tavallista musiikkia" ja mä raskaampaa. Veli oli meistä se, joka joutui aikuisiällä psykiatriseen hoitoon... Se oli päällepäin aina iloinen. Mä olin taas se kummallinen "mörökölli", joka viihtyi itsekseen musiikin parissa ja annoin itselleni luvan märehtiä pahan oloni musiikin kautta.

Vierailija
37/47 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kamalaa.

Vierailija
38/47 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah, minä aloitin metallimusiikin kuuntelemisen saman ikäisenä, vielä kolmekymppisenä samalla tiellä. Ihan normaali minusta tuli.

Vierailija
39/47 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä ketju on vuodelta -14, miksi täällä necrotaan vanhoja ketjuja välillä aika tiheään tahtiin.. :D

Vierailija
40/47 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12-vuotiaasta tytöstä siis kyse. Hän kuuntelee metallimusiikkia! Mielestäni se kuulostaa kamalalta ja häpeän sitä, että tyttäreni kuuntelee sitä! Miten saisin hänet kuuntelemaan normaalia musiikkia, esim. Justin Bieber, Isac Elliot, Robin, Cheek jne? Mitä musiikkia teidän tyttärenne kuuntelevat?

Tyttärelläsi on erinomainen musiikkimaku. Tutkitusti metallimusiikin kuuntelijat ovat keskimääräistä älykkäämpiä, hiukan introvertteja ja hyvin opinnoissa pärjääviä.

Silloin vasta pitäisi olla huolissaan, jos tyttäresi alkaisi kuunnella progea.