IS:n tissijuttu. Jokaisen miehen pitäisi lukea ja ennen kaikkea katsoa se!
Ehkä hieman avartuisi näkemys siitä millainen on normasli rinta. Me naisethan kyllä näemme koko kirjon esim. uimahallissa. Miehet aivan turhan usein näkevät vain epänormaalia seksikuvastoa.
Kommentit (2008)
Kuvasarjan ekat ketunnokat vois olla sannulin
Naisten pitäisi oppia hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Jos se ei jollekulle kelpaa niin oma on häpeänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvista puuttui pienet rinnat. Itse kun olen hoikka, niin ei minulla ole rintoja lähes lainkaan. Kaikissa noissa kuvisssa oli todella suuret rinnat, hämmentävää.
Oli siellä kaikenkokoisia.
Ovatko nuo ylimmän rivin vasemmanpuoleisetkin mielestäsi suuret?
https://is.mediadelivery.fi/img/658/7b1179af0d42c439774be743bc8a1357.jp…
Tai nuo alimman rivin keskimmäiset?
https://is.mediadelivery.fi/img/658/ec22c9be9da30cf3e92b0d15a16609c4.jp…
Sivusta vastaan, että kaikkein pienimmät rinnat tosiaan puuttuvat kuvista kokonaan. Pienimmät naisen rinnat tosiaan ovat käytännössä lähinnä nännit. Minullakin on joskus aikoinaan tosi hoikkana ollut sellaiset. Maitoa tuli silti myöhemmin rutkasti ja kilojen myötä vähän kokoakin lisää.
Ihan yhtä lailla kuvista puuttuivat kaikkein suurimmat rinnat, jos kerran on pakko ääripäihin takertua.
Vierailija kirjoitti:
On vähän ärsyttävää ja hankalaakin, kun on sellaiset "tykinpiippunännit," eli kovina suoraan sojottavat nännit. On vaikea pukeutua niin, ettei ne erottuisi, kun montakaan vaatekerrosta ei auta. Pitää olla väjiä vaatteita tai sitten sopivasti kuvioituja, etteivät nännit - nuo niin sopimattomat ruumiin osat - erottuisi.
Mutta maalarinteippi on minulle pelastus, sillä voi teipata nuo itsepäiset nännit matalaksi:)
Miksi et käytä nännisuojia?
Minulla on aika samannäköiset kuin vasemmalla rivillä, ylhäältä laskettuna neljäs
Rintoihin on parasta olla tyytyväinen, kunhan ovat terveet. Sitten tajuaa kun tulee rintasyöpä että olisin tyytyväinen tissit kun tissit kunhan terveet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vähän ärsyttävää ja hankalaakin, kun on sellaiset "tykinpiippunännit," eli kovina suoraan sojottavat nännit. On vaikea pukeutua niin, ettei ne erottuisi, kun montakaan vaatekerrosta ei auta. Pitää olla väjiä vaatteita tai sitten sopivasti kuvioituja, etteivät nännit - nuo niin sopimattomat ruumiin osat - erottuisi.
Mutta maalarinteippi on minulle pelastus, sillä voi teipata nuo itsepäiset nännit matalaksi:)
Miksi et käytä nännisuojia?
En muista kuulleeni koskaan sellaisista, kiitos vinkistä! Mahtavatko pysyä paikoillaan yhtä hyvin kuin teippi?
Tosin jotain silikonisia olkaimen paikallaan pitäviä lappuja olen joskus käyttänyt, mutta olivat epäkäytännöllisiä.
Minä ainakin tykkäsin kaikista tuon jutun kuvista. Kauniita ovat, kaikki nuo naisten rinnat.
Parasta on, jos niitä voi intiimin hetken aikana suudella ja hyväillä, ja nähdä se, kuinka nainen tykkää siitä. Kehun ja kerron aina, kuinka seksikkäiltä/upeilta/ihanilta/naisellisilta ne näyttävät.
Ei ole vielä kukaan kieltänyt kehumasta tai koskemasta, päin vastoin.
Pitäisiköhän naistenkin opetella millainen on normaali mies
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aika pienet tissit, olisi kamala järkytys jos jonain aamuna heräisin ja mulla olisi isommat tissit. Lisäksi isoista tisseistä ei tule yhtään enempi maitoa, kuin pieneistä tisseistä ja tissithän on vauvaa varten.
Niin on autoradatkin lapsille, mutta isät niillä kumminkin leikkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän me miehetkin noita on nähty jo lapsena saunoissa äideillämme ja muilla sukulaisnaisilla. Lisäksi olemme nähneet tyttöystävillämme, yhden illan panoilla, vaimoillamme ja tietenkin netissä vaikkapa ch atur batessa, josta sitten löytyykin ihan koko kirjo pienistä isoihin, kiinteistä lapasiin ja nuorista mummoikäisten lolloihin ja kaikkia näiden variaatioita.
Noissa kuvissa näytti olevan ihan tavallisia naisten rintoja. Ei kyllä avartunut maailmankuvani noiden kuvien perusteella mihinkään suuntaan.
Tämä kommentti on saanut valtavasti yläpeukkuja, varmaan osittain sen takia, että kirjoittaja on mies.
Katsoin itse äsken nuo tissijutun kuvat ja vaikka olen 60v, en ole koskaan tuollaisia rintoja nähnyt luonnossa kellään, mitä tuossa kavalkaadissa oli monetkin, eli ne putkenmalliset roikkuvat. Olen käynyt aikuisikäni uimassa ja lisäksi teen työtä asiakkaiden kanssa ja he joutuvat usein riisumaan yläosan paljaaksi, niin olen varmaan jonkin verran rintoja nähnyt.
Ihmettelin, miten tuon yllä kommentoineen miehen "maailmankuva" ei laajentunut, mutta kun luin kommentin tarkemmin, huomasin, että hän on käynyt katselemassa tissejä jollain nettisivustolla.
Nyt kuitenkin on niin, että kaikki miehet ei varmaan niin tee ja kyllä heidän "maailman kuvansa" varmaan laajenee, koska se laajeni minullakin, vaikka olen nainen/pitkään elänyt ja paljon paljaita rintoja nähnyt.
Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on tulla perustelemaan toisen elämänkokemus vääräksi? Olet nähnyt paljon paljon paljaita rintoja, mutta oletko oikeasti katsonut niitä? Kun mies näkee paljaat rinnat, hän yleensä myös katsoo niitä.
-eri
Miksi pitäisi? Ei kiinnosta tissit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä todelliset miehet eivät lue uutisia iltalehdistä ja kaikki rinnat ovat heidän mielestä kauniita? Todelliset miehet eivät välttämättä seuraa ohjelmia kuten ensipano alttarilla? Ehkä jokaisen naisen pitäisi tajuta että te luotte ihan itse omat ongelmat. Te naiset piirrätte omat kulmakarvat, valkaisette todella outoja paikkoja, pidätte pitkiä kynsiä jotka todella oksettaa, kaikki bakteerit ja sonta niissä kynsissä. Naiset rakentaa itse jotain naisvihaa, heidän omaa ulkonäkö vihaa ja syyttävät miehiä tästä.
Oikeat miehet lutkuttaa ja imee kaikkia tissejä. Me nuolemme vaikka maistamme kuukautisten lähestymisen. Kuka järkevä mies arvostelee naisen rintoja, "Jokaisen miehen pitäisi lukea ja ennen kaikkea katsoa se!", Meille tavallisille miehille tuossa ei ole mitään uutta. Jos olet nainen ja haluat syyttää miehiä kaikesta, sitten on todella hyvä juttu?
Puhu vain omasta puolestasi. Tai en kai sitten ole "oikea mies", kun en halua ihan jokaista ja minkänäköistä naista vain? Eikä todellakaan kaikki rinnat ole mielestäni kauniit, mitä hittoa nyt taas. Miksi pitäisikään olla? Ei naistenkaan mielestä kaikkien miesten kropat ole kauniita.
Aattelepa, jos ihastut ja rakastut ihan korviasi myöten, nainen on kaikin puolin sinulle täydellinen, mutta sillä on rumat rinnat. Mitä sitten teet? Sanotko naiselle heipat ja hyvää elämää?
No eihän se nainen ole silloin minulle millään tapaa täydellinen. En sano sille mitään, vaan etsin jonkun joka miellyttää minua.
Eli sinulle rintojen malli on tärkeämpi, kuin se ihminen, joka niissä on "kiinni"? Vaikka nainen olisi luonteeltaan/käytökseltään ym ihana ja viihtyisitte yhdessä ja rakastuisit häneen palavasti, lempaisit hänet, kun tissit ei olletkaan hyvät?
No, jos kuvitellaan, että löydät ihanan naisen joka on sinulle täydellinen ja hänellä on täydelliset rinnat ja menette naimisiin. Saatte lapsen ja parikin ja sitten naisesi sairastuu perinölliseen syöpään 30v ja rinnat joudutaan poistamaan. heität sitten sen täydellisen naisen lepikkoon? ja lapset perässä?
Uuuuu, oletpa ihana ja "täydellinen mies" jollekin onnettomalle.
Mikä sinä olet sanelemaan, mikä on toisen mielestä täydellistä? Voit siis ottaa olkiukkosi ja tuikata sen tuleen ihan itse.
-eri
Vierailija kirjoitti:
No nyt en kyllä ihan ymmärrä miksi miesten pitäisi nähdä nuo. Kokoelma pääasiassa isoja rintoja. Sellaisia joita tuijotetaan naiselle puhuessa. Hankkikoot jokainen oman tirkisteltävän.
Miksi naiset vaativat keskustellessa silmiin katsomista varsinkin, kun siellä alempana on yleensä enemmän katsottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi oppia hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Jos se ei jollekulle kelpaa niin oma on häpeänsä.
Samaa mieltä, turha vaivata päätään sillä jos joku ei pidä, se ei ole kuin sen ongelma joka ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nätit rinnat, vaikkei ihan samankokoiset olekaan. Ei sojota sivuille vaan ovat nätisti vierekkäin, eikä piha roiku alas. Kolme lasta on tullut tehtyä.
Toisin kuin yleisesti kuvitellaan, rintoja ei tarvita lasten tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Silikonit ovat ainakin jo maailmalla out, kaikesta maapalloa saastuttavasta haittamuovista pitäisi päästä eroon kun eletään sentään 2020-lukua!
Jos naiset tekevät kohotuksia, niin se tehdään luomusti heidän omalla rasvallaan.
Mikä ihmeen perustelu toi kuluva vuosikymmen on millekään asialle?
Menee samaan kategoriaan kuin amerikkalaisen patenttiviraston 1800-luvulla heittämä lausunto, että kaikki mahdollinen on jo keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin yleisesti kuvitellaan, rintoja ei tarvita lasten tekemiseen.
Kyllä niistä etua on!
Silikonit ovat ainakin jo maailmalla out, kaikesta maapalloa saastuttavasta haittamuovista pitäisi päästä eroon kun eletään sentään 2020-lukua!
Jos naiset tekevät kohotuksia, niin se tehdään luomusti heidän omalla rasvallaan.