Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS:n tissijuttu. Jokaisen miehen pitäisi lukea ja ennen kaikkea katsoa se!

Vierailija
18.07.2021 |

Ehkä hieman avartuisi näkemys siitä millainen on normasli rinta. Me naisethan kyllä näemme koko kirjon esim. uimahallissa. Miehet aivan turhan usein näkevät vain epänormaalia seksikuvastoa.

Kommentit (2008)

Vierailija
1941/2008 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko perseistä samanlaisen jutun. Hyvä perse on tärkeämpi kuin rinnat

Itse tsekkaan miesten perseitä, ja tiedän omaavani herkkuperseen mitä se nyt tarkottaakin.

Vierailija
1942/2008 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä todelliset miehet eivät lue uutisia iltalehdistä ja kaikki rinnat ovat heidän mielestä kauniita? Todelliset miehet eivät välttämättä seuraa ohjelmia kuten ensipano alttarilla? Ehkä jokaisen naisen pitäisi tajuta että te luotte ihan itse omat ongelmat. Te naiset piirrätte omat kulmakarvat, valkaisette todella outoja paikkoja, pidätte pitkiä kynsiä jotka todella oksettaa, kaikki bakteerit ja sonta niissä kynsissä. Naiset rakentaa itse jotain naisvihaa, heidän omaa ulkonäkö vihaa ja syyttävät miehiä tästä.

Oikeat miehet lutkuttaa ja imee kaikkia tissejä. Me nuolemme vaikka maistamme kuukautisten lähestymisen. Kuka järkevä mies arvostelee naisen rintoja, "Jokaisen miehen pitäisi lukea ja ennen kaikkea katsoa se!", Meille tavallisille miehille tuossa ei ole mitään uutta. Jos olet nainen ja haluat syyttää miehiä kaikesta, sitten on todella hyvä juttu?

Puhu vain omasta puolestasi. Tai en kai sitten ole "oikea mies", kun en halua ihan jokaista ja minkänäköistä naista vain? Eikä todellakaan kaikki rinnat ole mielestäni kauniit, mitä hittoa nyt taas. Miksi pitäisikään olla? Ei naistenkaan mielestä kaikkien miesten kropat ole kauniita.

Aattelepa, jos ihastut ja rakastut ihan korviasi myöten, nainen on kaikin puolin sinulle täydellinen, mutta sillä on rumat rinnat. Mitä sitten teet? Sanotko naiselle heipat ja hyvää elämää?

Kerron ko. naiselle tunteistani ja hän kertoo olevansa varattu.

T. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/2008 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä todelliset miehet eivät lue uutisia iltalehdistä ja kaikki rinnat ovat heidän mielestä kauniita? Todelliset miehet eivät välttämättä seuraa ohjelmia kuten ensipano alttarilla? Ehkä jokaisen naisen pitäisi tajuta että te luotte ihan itse omat ongelmat. Te naiset piirrätte omat kulmakarvat, valkaisette todella outoja paikkoja, pidätte pitkiä kynsiä jotka todella oksettaa, kaikki bakteerit ja sonta niissä kynsissä. Naiset rakentaa itse jotain naisvihaa, heidän omaa ulkonäkö vihaa ja syyttävät miehiä tästä.

Oikeat miehet lutkuttaa ja imee kaikkia tissejä. Me nuolemme vaikka maistamme kuukautisten lähestymisen. Kuka järkevä mies arvostelee naisen rintoja, "Jokaisen miehen pitäisi lukea ja ennen kaikkea katsoa se!", Meille tavallisille miehille tuossa ei ole mitään uutta. Jos olet nainen ja haluat syyttää miehiä kaikesta, sitten on todella hyvä juttu?

Puhu vain omasta puolestasi. Tai en kai sitten ole "oikea mies", kun en halua ihan jokaista ja minkänäköistä naista vain? Eikä todellakaan kaikki rinnat ole mielestäni kauniit, mitä hittoa nyt taas. Miksi pitäisikään olla? Ei naistenkaan mielestä kaikkien miesten kropat ole kauniita.

Aattelepa, jos ihastut ja rakastut ihan korviasi myöten, nainen on kaikin puolin sinulle täydellinen, mutta sillä on rumat rinnat. Mitä sitten teet? Sanotko naiselle heipat ja hyvää elämää?

No eihän se nainen ole silloin minulle millään tapaa täydellinen. En sano sille mitään, vaan etsin jonkun joka miellyttää minua.

Vierailija
1944/2008 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puritanismin vaikutus näkyy kuitenkin Yhdysvalloissa tänä päivänäkin. Liikkeen arvoja on esimerkiksi se, että työnteko on erittäin tärkeää. Tulo- ja koulutuserot ovat kuitenkin Yhdysvalloissa suuria, ja Säilävaaran mukaan se luo pohjaa 'moraalipaniikeille'. Sellainen syntyi esimerkiksi vuonna 2004, kun laulaja Janet Jacksonin nänni vilahti hänen esiintyessään Super Bowlissa."

Kyllä on sekavaa tajunnanvirtaa.

Vierailija
1945/2008 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on millaisia te olette. Minä en sille mitään voi että viehätyn vain tietynlaisista asioista, riipputissit ei tule yhtään sen mielenkiintoisemmiksi vaikka niitä katselisinkin päivät pitkät.

Tässäpä tämä. Kyllä aikuinen mies on rintoja nähnyt ja preferenssinsä muodostanut.

Tiedostan, että kaikenlaisia rintoja on olemassa ja saa olla vastakin, mutta ei mulla tai kenelläkään muullakaan ole velvollisuutta viehättyä riippareista.

Maailma on täynnä niitäkin luomunaisia, joilla on pyöreät ja terhakat rinnat ja keskityn viettämään intiimiä aikaa jatkossakin eksklusiivisesti heidän kanssaan.

Aivan rauhassa, saat tehdä just niinku haluut ja se ei ketään kiinnosta.

Vierailija
1946/2008 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on kauniita rintoja ja rumia rintoja.

M29

Sä et tainnut ressukka tajuta yhtään jutun aiheesta mitään. Meni yli hilseen että huiskahti.

Siinä on naisten rintoja, sellaisena kuin ne oikeasti ovat. Piste.

Vai jaatko miestenkin vehkeet automaattisesti "rumiin" ja "kauniisiin"? Varmaan et. Mietipä sitä.

Kyllä normaaleissa tisseissäkin on niitä rumia ja kauniita. Sekä jos annetaan randomeitten valita parhaimman näköiset tissit satunnaisista tisseistä, niin kyllä ne terhakat ja kiinteät menee roikkuvien, lättänöitten ja reippaasti eriparia olevien ohi vaikka kuinka on normaalit.

Vierailija
1947/2008 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika pienet tissit, olisi kamala järkytys jos jonain aamuna heräisin ja mulla olisi isommat tissit. Lisäksi isoista tisseistä ei tule yhtään enempi maitoa, kuin pieneistä tisseistä ja tissithän on vauvaa varten.

Vierailija
1948/2008 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvista puuttui pienet rinnat. Itse kun olen hoikka, niin ei minulla ole rintoja lähes lainkaan. Kaikissa noissa kuvisssa oli todella suuret rinnat, hämmentävää.

Vierailija
1949/2008 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvista puuttui pienet rinnat. Itse kun olen hoikka, niin ei minulla ole rintoja lähes lainkaan. Kaikissa noissa kuvisssa oli todella suuret rinnat, hämmentävää.

Oli siellä kaikenkokoisia.

Ovatko nuo ylimmän rivin vasemmanpuoleisetkin mielestäsi suuret?

https://is.mediadelivery.fi/img/658/7b1179af0d42c439774be743bc8a1357.jp…

Tai nuo alimman rivin keskimmäiset?

https://is.mediadelivery.fi/img/658/ec22c9be9da30cf3e92b0d15a16609c4.jp…

Vierailija
1950/2008 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli siellä kaikenkokoisia.

Ovatko nuo ylimmän rivin vasemmanpuoleisetkin mielestäsi suuret?

https://is.mediadelivery.fi/img/658/7b1179af0d42c439774be743bc8a1357.jp…

Tai nuo alimman rivin keskimmäiset?

https://is.mediadelivery.fi/img/658/ec22c9be9da30cf3e92b0d15a16609c4.jp…

Sivusta vastaan, että kaikkein pienimmät rinnat tosiaan puuttuvat kuvista kokonaan. Pienimmät naisen rinnat tosiaan ovat käytännössä lähinnä nännit. Minullakin on joskus aikoinaan tosi hoikkana ollut sellaiset. Maitoa tuli silti myöhemmin rutkasti ja kilojen myötä vähän kokoakin lisää.

Vierailija
1951/2008 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aika pienet tissit, olisi kamala järkytys jos jonain aamuna heräisin ja mulla olisi isommat tissit. Lisäksi isoista tisseistä ei tule yhtään enempi maitoa, kuin pieneistä tisseistä ja tissithän on vauvaa varten.

Silti koit tarvetta sheimata isompia rintoja. Oletko koskaan ajatellut hankkivasi terapiasta apua?

Vierailija
1952/2008 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta kysymykseen, jota kukaan ei kysynyt.

Vierailija
1953/2008 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän ärsyttävää ja hankalaakin, kun on sellaiset "tykinpiippunännit," eli kovina suoraan sojottavat nännit. On vaikea pukeutua niin, ettei ne erottuisi, kun montakaan vaatekerrosta ei auta. Pitää olla väjiä vaatteita tai sitten sopivasti kuvioituja, etteivät nännit - nuo niin sopimattomat ruumiin osat - erottuisi.

Mutta maalarinteippi on minulle pelastus, sillä voi teipata nuo itsepäiset nännit matalaksi:)

Vierailija
1954/2008 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis väljiä vaatteita.

Vierailija
1955/2008 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vähän ärsyttävää ja hankalaakin, kun on sellaiset "tykinpiippunännit," eli kovina suoraan sojottavat nännit. On vaikea pukeutua niin, ettei ne erottuisi, kun montakaan vaatekerrosta ei auta. Pitää olla väjiä vaatteita tai sitten sopivasti kuvioituja, etteivät nännit - nuo niin sopimattomat ruumiin osat - erottuisi.

Mutta maalarinteippi on minulle pelastus, sillä voi teipata nuo itsepäiset nännit matalaksi:)

Anna niiden vaan näkyä

Vierailija
1956/2008 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän me miehetkin noita on nähty jo lapsena saunoissa äideillämme ja muilla sukulaisnaisilla. Lisäksi olemme nähneet tyttöystävillämme, yhden illan panoilla, vaimoillamme ja tietenkin netissä vaikkapa ch atur batessa, josta sitten löytyykin ihan koko kirjo pienistä isoihin, kiinteistä lapasiin ja nuorista mummoikäisten lolloihin ja kaikkia näiden variaatioita.

Noissa kuvissa näytti olevan ihan tavallisia naisten rintoja. Ei kyllä avartunut maailmankuvani noiden kuvien perusteella mihinkään suuntaan.

Tämä kommentti on saanut valtavasti yläpeukkuja, varmaan osittain sen takia, että kirjoittaja on mies.

Katsoin itse äsken nuo tissijutun kuvat  ja vaikka olen 60v, en ole koskaan tuollaisia rintoja nähnyt luonnossa kellään, mitä tuossa kavalkaadissa oli monetkin, eli ne putkenmalliset roikkuvat. Olen käynyt aikuisikäni uimassa ja lisäksi teen työtä asiakkaiden kanssa ja he joutuvat usein riisumaan yläosan paljaaksi, niin olen varmaan jonkin verran rintoja nähnyt.

Ihmettelin, miten tuon yllä kommentoineen miehen "maailmankuva" ei laajentunut, mutta kun luin kommentin tarkemmin, huomasin, että hän on käynyt katselemassa tissejä jollain nettisivustolla.

Nyt kuitenkin on niin, että kaikki miehet ei varmaan niin tee ja kyllä heidän "maailman kuvansa" varmaan laajenee, koska se laajeni minullakin, vaikka olen nainen/pitkään elänyt ja paljon paljaita rintoja nähnyt.

Vierailija
1957/2008 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisko perseistä samanlaisen jutun. Hyvä perse on tärkeämpi kuin rinnat

Itse tsekkaan miesten perseitä, ja tiedän omaavani herkkuperseen mitä se nyt tarkottaakin.

Mulla taas on hyvät tissit, mutta aika lättänä perse. Voisin lähettää kuvan omasta lättäpehvasta jod olisi vastaava juttu "normaaleista takamuksista"

Vierailija
1958/2008 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se nainen ole silloin minulle millään tapaa täydellinen. En sano sille mitään, vaan etsin jonkun joka miellyttää minua.

Eli sinulle rintojen malli on tärkeämpi, kuin se ihminen, joka niissä on "kiinni"? Vaikka nainen olisi luonteeltaan/käytökseltään ym ihana ja viihtyisitte yhdessä ja rakastuisit häneen palavasti, lempaisit hänet, kun tissit ei olletkaan hyvät?

No, jos kuvitellaan, että löydät ihanan naisen  joka on sinulle täydellinen ja hänellä on täydelliset rinnat ja menette naimisiin. Saatte lapsen ja parikin ja sitten naisesi sairastuu perinölliseen syöpään 30v ja rinnat joudutaan poistamaan. heität sitten sen täydellisen naisen lepikkoon? ja lapset perässä?

Uuuuu, oletpa ihana ja "täydellinen mies" jollekin onnettomalle.

Vierailija
1959/2008 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki todella kiihottavia rintoja😍

Vierailija
1960/2008 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minusta ihaninta on naisen nauttiva reaktio kosketukseen ja hyväilyyn. Millään muulla ei ole väliä kuten koolla tai muodolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme