IS:n tissijuttu. Jokaisen miehen pitäisi lukea ja ennen kaikkea katsoa se!
Ehkä hieman avartuisi näkemys siitä millainen on normasli rinta. Me naisethan kyllä näemme koko kirjon esim. uimahallissa. Miehet aivan turhan usein näkevät vain epänormaalia seksikuvastoa.
Kommentit (2008)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa ei ole nudisteille omaa aluetta, kuten ulkomailla?
Suljettiin seksin takia.
Suuressa maailmassa ymmärretään, että niille seksirannoillekin on tarve, ja siksi on kahdenlaisia nudistirantoja, sellaisia joilla ei harrasteta seksiä ja sellaisia, joilla harrastetaan. Sama toimisi varmaan Suomessakin ihan hyvin
Seksi ei kuulu rannalle. Tai yksityisrannalla voi nusaista ilman yleisöä, mutta muutoin seksi kuuluu pois ulkopuolisten näkyvistä ja kuuluvista.
Tavalliselle rannalle ei ehkä kuulukaan eikä olekaan tarvis, mutta itse ainakin vierailisin mieluusti sellaisella nakurannalla, jolla seksikin on sallittua. Miten sellaisen paikan olemassaolo olisi keneltäkään pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset, koulutetut miehet ovat kommentoineet niitä avoimesti ja tuijottaneet taukoamatta. Koska tissit on niin seksualisoitu, on ne oikeasti pakko ne piilottaa ja tämä on väärin. Tätä käytöstä tuo artikkeli ja ne flasmopit yrittää ravistella.
Olen aikuinen, korkeasti koulutettu mies ja myönnän tuijottaneeni isotissiä(tai siltä vaatteet yllä näyttäviä) naisia koko ikäni. Koskaan en ole mitään pahaa sillä tarkoittanut ja kun olen itse havahtunut tuijottamiseeni, olen kääntänyt katseen muualle. Se on vain geneettinen ominaisuus minussa, en voi tehdä asialle oikeastaan mitään. Aivan samoin kuin jos joku tykkää vaaleanpunaisesta väristä, ei sitäkään voi muuttaa. Toki olen tietentahtoen taistellut tätä ominaisuuttani vastaan, niin kaduilla, kaupoissa kuin työelämässäkin. Miksi se on niin vaikeaa tajuta, että tuijottavat miehet eivät useimmiten ajattele mitään pervoja, osoittavat pikemmin viipyvällä katseella tahattomasti sinulle ihaulua? Ovat siis aivan tavallisia kunnollisia miehiä, tästä geneettisestä ominaisuudestaan huolimatta. Jos joku näistä palsta-naisista saa poikalapsen, jolla on tamä ominaisuus(olla poikkeuksellisen kiinnostunut isoista tisseistä), niin kaikesta hyvästä kasvatuksesta, ohjeista, neuvoista, yhteiskunnan paineesta yms. huolimatta tämä kunnon "poika" jossain vaiheessa elämäänsä unohtaa katseensa vartioimisen ja havahtuu tuijottaessaan "hoo moilasena" jonkun isopovisen naisen ryntäitä. Sen lisäksi hän tulee takuu varmasti valitsemaan elämänkumppanikseen tällaisen naisen. Se on vain luonnollista eikä ollenkaan monimutkainen juttu.
Vähemmän koulutettuna 16-vuotiaana tyttönä oli aikanaan kesätöiis baarissa. Silloin ei ollut seivovia pöytiä vaan pitkä tiski, jota pitkin asiakkaat etenivät tyhjän tarjottimen kanssa. Silloin mihillä oli kireät farkut, oli mukava siinä tiskillä aina ihailla millainen varustus siinä tarjottimella taas onkaan. Tykkäsin ja ihailin sitä näkyä.
Tässä nähdään taas, että naisten mielestä on ihan ok tuijottaa. Vaan jos mies tuijottaa on hän seksualisoiva perverssi sika. Hävetkää, naiset, kaksinaamaisuuttanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työelämäkokemukset tissit normaalisti piilottamatta on nimittäin niin karseaa. Aikuiset, koulutetut miehet ovat kommentoineet niitä avoimesti ja tuijottaneet taukoamatta. Koska tissit on niin seksualisoitu, on ne oikeasti pakko ne piilottaa ja tämä on väärin. Tätä käytöstä tuo artikkeli ja ne flasmopit yrittää ravistella.
Miksi on väärin, että työpaikalla joutuu piilottamaan tissinsä? Eiväthän miehetkään saa olla töissä rintakehä paljaana.
Eipä pukeutumisessa olekaan kysymys siitä, että olisi kokonaan ylävartalo paljaana. Miehet eivätkä naiset yläosattomina töitä. Se vaan, että muodokkaan naisen rinnat tulevat esille vaatteesta kuin vaatteesta. Ei niitä tissejä kannata pelätä, vaikka ne isot ovatkin. Eivät ne hyökkää kimppuun ja pure. Ne vain pojottavat näkyvillä kokonsa takia ja siihen luonnollisella ihmisellä on oikeus. Oikeus olemassa oloonsa sellaisena kuin on muiden tuomitsematta.
C75luomu kirjoitti:
Kyllä minä vaan tykkään hyvin ja isosti varustelluista miehistä. Harmi kun housuista ei voi päätellä kaikkea, kuten paidasta naisen rinnan koon. No pienesti varustellut urokset eivät pääse jatkoon.. Shame🤪👇,onneksi tällaisia onnettomia sattunut tielle elämän aikana vaan n. 2 kpl. Evoluutio suosi isosti varusteltuja miehiä, kun kuljimme alasti (lue: naiset suosivat). Niin onneksi miehillä monilla on ihan kivan kokoinen 😋.
Olet vastenmielinen. Kaltaiseesi en koskisi pitkällä tikullakaan. Toivottavasti palat helvetin tulissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös uimarannoilla ole saanut kulkea tissit paljaana jo vuosikymmeniä.....
Kyllä mikäli kukaan ei ole valittanut siitä. Nykynuoriso on apinoinut mediasta Amerikan nännikohut ja instan paljastelusäännöt. Heillä ei ole mitään hajua suomalaisesta saunakulttuurista.
Saunakulttuurikin on ottanut takapakkia uusien sukupolvien myötä. Nykyään pidetään sopimattomana käydä saunomassa omien lasten kanssa, kun hädin tuskin oppivat kävelemään. Vanhempia syytetään ties miksi pervoiksi.
HEI TSEKKAA TÄÄ:
Mitä mieltä te olette? Olen ajatellut käydä yleisessä savusaunassa, jossa on siis suihkutilat erikseen naisille ja miehille ja iso savusauna yhteinen naisille ja miehille. Haluaisin mennä saunaan ilman bikinien yläosaa,mutta en tiedä uskallanko? Siksi, koska pelkään, että joku nirppanokka nainen menee valittamaan asiasta henkilökunnalle. En usko asian häiritsevän mies asiakkaita, mutta jotain siveellistä naista se voi hyvinkin häiritä.
Onneksi päälle kolmekymppisellä vaimollani on terhakkaat pystytissit, kivat pallot! On imettänyt, ei vaikutusta tisseihin! Huh!
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suljettiin seksin takia.
Suuressa maailmassa ymmärretään, että niille seksirannoillekin on tarve, ja siksi on kahdenlaisia nudistirantoja, sellaisia joilla ei harrasteta seksiä ja sellaisia, joilla harrastetaan. Sama toimisi varmaan Suomessakin ihan hyvin
Seksi ei kuulu rannalle. Tai yksityisrannalla voi nusaista ilman yleisöä, mutta muutoin seksi kuuluu pois ulkopuolisten näkyvistä ja kuuluvista.
Tavalliselle rannalle ei ehkä kuulukaan eikä olekaan tarvis, mutta itse ainakin vierailisin mieluusti sellaisella nakurannalla, jolla seksikin on sallittua. Miten sellaisen paikan olemassaolo olisi keneltäkään pois?
Tuo yksi suomalainen nudistiranta, joka suljettiin suljettiin siksi, että sinne eksyi lapsi, joka näki aikuisten harrastavan seksiä (vaikka se ei ollut ko. rannalla sallittua). Mikäs siinä jos ympäröitte rantapalan tiilimuurilla niin, että ulkopuolinen ei voi vahingossa seksileikkejänne nähdä. Muistakaa olla hiljaa, etteivät äänet kuulu. Portti on oltava lukittuna, niin ettei paikalle voi tulla vahingossa. Siitä vaan hakemaan lupia bordellille... Vai eikö kiinnosta enää kun sittenhän paikalle ei voisi enää vahingossa tulla kukaan, joka voisi traumatisoitua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös uimarannoilla ole saanut kulkea tissit paljaana jo vuosikymmeniä.....
Kyllä mikäli kukaan ei ole valittanut siitä. Nykynuoriso on apinoinut mediasta Amerikan nännikohut ja instan paljastelusäännöt. Heillä ei ole mitään hajua suomalaisesta saunakulttuurista.
Saunakulttuurikin on ottanut takapakkia uusien sukupolvien myötä. Nykyään pidetään sopimattomana käydä saunomassa omien lasten kanssa, kun hädin tuskin oppivat kävelemään. Vanhempia syytetään ties miksi pervoiksi.
Niin, Amerikassa syytetään ja Suomessa ei. Miksi aivopeseydytte vapaaehtoisesti amerikkalaisiksi instan kautta?
Käyttäjä2301 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset, koulutetut miehet ovat kommentoineet niitä avoimesti ja tuijottaneet taukoamatta. Koska tissit on niin seksualisoitu, on ne oikeasti pakko ne piilottaa ja tämä on väärin. Tätä käytöstä tuo artikkeli ja ne flasmopit yrittää ravistella.
Olen aikuinen, korkeasti koulutettu mies ja myönnän tuijottaneeni isotissiä(tai siltä vaatteet yllä näyttäviä) naisia koko ikäni. Koskaan en ole mitään pahaa sillä tarkoittanut ja kun olen itse havahtunut tuijottamiseeni, olen kääntänyt katseen muualle. Se on vain geneettinen ominaisuus minussa, en voi tehdä asialle oikeastaan mitään. Aivan samoin kuin jos joku tykkää vaaleanpunaisesta väristä, ei sitäkään voi muuttaa. Toki olen tietentahtoen taistellut tätä ominaisuuttani vastaan, niin kaduilla, kaupoissa kuin työelämässäkin. Miksi se on niin vaikeaa tajuta, että tuijottavat miehet eivät useimmiten ajattele mitään pervoja, osoittavat pikemmin viipyvällä katseella tahattomasti sinulle ihaulua? Ovat siis aivan tavallisia kunnollisia miehiä, tästä geneettisestä ominaisuudestaan huolimatta. Jos joku näistä palsta-naisista saa poikalapsen, jolla on tamä ominaisuus(olla poikkeuksellisen kiinnostunut isoista tisseistä), niin kaikesta hyvästä kasvatuksesta, ohjeista, neuvoista, yhteiskunnan paineesta yms. huolimatta tämä kunnon "poika" jossain vaiheessa elämäänsä unohtaa katseensa vartioimisen ja havahtuu tuijottaessaan "hoo moilasena" jonkun isopovisen naisen ryntäitä. Sen lisäksi hän tulee takuu varmasti valitsemaan elämänkumppanikseen tällaisen naisen. Se on vain luonnollista eikä ollenkaan monimutkainen juttu.
Vähemmän koulutettuna 16-vuotiaana tyttönä oli aikanaan kesätöiis baarissa. Silloin ei ollut seivovia pöytiä vaan pitkä tiski, jota pitkin asiakkaat etenivät tyhjän tarjottimen kanssa. Silloin mihillä oli kireät farkut, oli mukava siinä tiskillä aina ihailla millainen varustus siinä tarjottimella taas onkaan. Tykkäsin ja ihailin sitä näkyä.
Tässä nähdään taas, että naisten mielestä on ihan ok tuijottaa. Vaan jos mies tuijottaa on hän seksualisoiva perverssi sika. Hävetkää, naiset, kaksinaamaisuuttanne.
Ymmärrätkö mikä ero on ihmisyksilöillä? Mikäli 10 naista tuijottaa, niin se ei tarkoita, että KAIKKI naiset tuijottaisivat. Itse en tuijottele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo joidenkin miesten asenne: rinnat saa näkyä jos ne on kauniit ja nainen on nuori. Wtf? Eikö mieskään saa olla ilman paitaa jollei ole atleettinen nuorukainen?
Ja eikö tuossa ole juuri ristiriita. Jos keski-ikäisten ja mummojen rinnat eivät herätä mitään seksuaalista mielenkiintoa, eikö juuri niiden sallittaisi näkyä?Eikös se mene juuri päinvastoin. Jos olet käynyt salilla ja olet ilman paitaa niin kaikki pitää sua pullistelijana, mutta Timo Soinille ei kukaan sano mitään.
Ei, vaan kyllä yleisin mielipide taitaa olla, että keski-ikäiset kaljamahat saisivat pitää paidan päällä terasseilla. Lihaksikas asfalttimies sen sijaan työskennelkööt ilman paitaa, eikä edes tietyömaaruuhkassa jumittaminen silloin haittaa...
työmaa ja terassi nyt on vähän eri paikkoja..
ja siellä työmaalla auringon paahteessa saattaapi tulla aika kuuma eikä sitä pääse terassin varjoon pakoon..
Työsuojelulaki nykyään ei anna työskennellä ilman vaatetusta tietyömaalla, huomiovaatetus on pakollinen.
Muistan, miten tästäkin oli ketju täällä aikoinaan, kun osa naisista kaipasi aikaa ennen tätä lakia ja vaatetusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta tämä ei rajoitu tuijotteluun, miehet kokee oikeudekseen kommentoida ja baarissa kosketella.
Se että mies tuijottaa tissejä ei ole geneettinen ominaisuus vaan opittu tapa joka tulee syvältä kulttuurista. Valehtelet tuolla jo itsellesikin.
Se kommentointi ja koskettelu tarkoittaa pohjimmiltaan sitä, että tissejäsi pidetään seksikkäinä. Jos ei pidettäisi, ei kukaan niihin kajoaisi sanallisesti tai muuten.
Jestas kun te miehet ette tajua millään. Nimenomaan se on HIRVEÄÄ kun joku pitää seksikkäänä. Se on ÄLLÖTTÄVÄÄ ja INHOTTAVAA.
Selvisikö?
Se on ihan ok, mikäli seksuaalisuuteensa kasvanut henkilö nauttii siitä, että oma kumppani pitää seksikkäänä mikäli se on yhdessä todettu toimivaksi osaksi suhdetta. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että tuntemattomat miehet tuovat esille, että pitävät naista seksikkäänä. On yksilöitä ja joku nainen voi myös pitää tuntemattomien huomiosta. Sen yksilön mukaan ei kuitenkaan pidä objektisoida kaikkia naisia, vaan ajatella, että tuo nainen on yksilö. Hän voi olla aseksuaali tai traumatisoitua minun;miehen, ääliömäisistä seksuaalisuuteen viittaavista mökäytyksistäni. Voin saada hänen olonsa tuntemaan pelokkaaksi, kiusaantuneeksi tai ällöttävälsi, joten olen aikuinen vastuunkantava mies ja pidän leipäläpeni kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, kysykää itseltänne seuraavaa:
onko miehellä perinteisesti lupa laskea käsi ystävänsä
1. päälaelle
2. hartialle
3. reidelle
4. rinnalle
5. perseelle
6. pillulle
Entä jos sen tekee teinitytölle? Vaikkapa omalle lapselleen. Mikä on se hetki että katsotte kieroon?
Eli sinun mielestäsi on ihan ok, että me lähdetään nyt Paulan kanssa rannalle ja mennään imemään kaikkien paidattomien miesten nännejäm jotka siellä rannalla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta tämä ei rajoitu tuijotteluun, miehet kokee oikeudekseen kommentoida ja baarissa kosketella.
Se että mies tuijottaa tissejä ei ole geneettinen ominaisuus vaan opittu tapa joka tulee syvältä kulttuurista. Valehtelet tuolla jo itsellesikin.
Se kommentointi ja koskettelu tarkoittaa pohjimmiltaan sitä, että tissejäsi pidetään seksikkäinä. Jos ei pidettäisi, ei kukaan niihin kajoaisi sanallisesti tai muuten.
Mutta kun naiset ei halua niille tällaista huomiota ollessaan töissä tai julkisilla paikoilla. Nyt herätys!
Tissit ja perseet asetellaan esille, mutta niitä ei saa huomioida mitenkään? Ihan itseänne vartenko niin pukeudutte?
Jos en huomioi tisuja, teen väärin. Jos huomioin, teen väärin.
Huomioi sen naisen tisuja, jonka kanssa seurustelet ja jätä muiden tisut rauhaan. Helppo ohje :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suljettiin seksin takia.
Tuo yksi suomalainen nudistiranta, joka suljettiin suljettiin siksi, että sinne eksyi lapsi, joka näki aikuisten harrastavan seksiä (vaikka se ei ollut ko. rannalla sallittua). Mikäs siinä jos ympäröitte rantapalan tiilimuurilla niin, että ulkopuolinen ei voi vahingossa seksileikkejänne nähdä. Muistakaa olla hiljaa, etteivät äänet kuulu. Portti on oltava lukittuna, niin ettei paikalle voi tulla vahingossa. Siitä vaan hakemaan lupia bordellille... Vai eikö kiinnosta enää kun sittenhän paikalle ei voisi enää vahingossa tulla kukaan, joka voisi traumatisoitua?
Kun täällä Suomessa ei enää nakurantaa ole, voitko mennä seuraavaksi huutamaan nakurantojen moraalittomuudesta Saksaan, Ranskaan tms. joissa niitä seksirantoja ja jopa homorantoja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työelämäkokemukset tissit normaalisti piilottamatta on nimittäin niin karseaa. Aikuiset, koulutetut miehet ovat kommentoineet niitä avoimesti ja tuijottaneet taukoamatta. Koska tissit on niin seksualisoitu, on ne oikeasti pakko ne piilottaa ja tämä on väärin. Tätä käytöstä tuo artikkeli ja ne flasmopit yrittää ravistella.
Miksi on väärin, että työpaikalla joutuu piilottamaan tissinsä? Eiväthän miehetkään saa olla töissä rintakehä paljaana.
Pointti tuossa on se että nainen ei saa pukeutua edes normaalisti, vaan joutuu käärimään torkkupeiton kaulahuiviksi vaikka oikeasti miesten pitäsi vaan käyttäytyä.
Mitä tarkoittaa normaalisti pukeutuminen? Aika monella isorintaisella se tarkoittaa sitä, että ilman torkkupeittoon kääriytymistä rintavakoa näkyy kaula-aukosta, koska esim. kauluspaidasta on pakko jättää useampi nappi auki.
No, se on makukysymys. Olen siis itse liikaa rinnoistani huomiota saanut nainen ja omasta perspektiivistä tideän, että myös 5 XL kokoisen miehen paidan voi pukea, jotta napit ylettyvät kiinni. Siitä taas voi olla montaa mieltä miksi juuri isorintaisen naisen pitäisi pukeutua säkkiin, eikä hän saisi käyttää lainkaan muuten istuvia ja naisellisia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suljettiin seksin takia.
Kun täällä Suomessa ei enää nakurantaa ole, voitko mennä seuraavaksi huutamaan nakurantojen moraalittomuudesta Saksaan, Ranskaan tms. joissa niitä seksirantoja ja jopa homorantoja on.
Nakuranta ja yläosattomuus eivät ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti tuossa on se että nainen ei saa pukeutua edes normaalisti, vaan joutuu käärimään torkkupeiton kaulahuiviksi vaikka oikeasti miesten pitäsi vaan käyttäytyä.
Mitä tarkoittaa normaalisti pukeutuminen? Aika monella isorintaisella se tarkoittaa sitä, että ilman torkkupeittoon kääriytymistä rintavakoa näkyy kaula-aukosta, koska esim. kauluspaidasta on pakko jättää useampi nappi auki.
Meillä töissä osa isopovisista naisista käyttää toppia kauluspaidan alla, jos nappeja täytyy useampi auki jättää, sitten on se osa, joka ei niitä toppeja kaupasta löydä…
Voitko yhtään kuvitella miten paljon kuumempi 2 paitaa on yhden paidan sijaan? Ja vaikka ei olisikaan, niin älä toljota muiden tissejä jos ne sinua häiritsevät.
Ihmiset ovat ainoa nisäkäslaji, joiden naarailla tissit erottuvat imetysajan ulkopuolella. Siihen on lienee joku syy, kuten sillä että ihmistsuroksien penikset ovat kropan kokoon nähden nisäkäslajien suurimmat.
Voisiko tosiaan ihan vain ajatella, että maailma on täynnä mitä erilaisempia rintamalleja? Kyllähän omiaan voi hyvinä rintoina pitää ihan vertaamatta ja ajattelematta, että muiden ovat huonoja. Tämä on itse asiassa myös yksi filosofinen ajattelusuuntaus. Et varmaan käy ennen omaa orgasmiasi polkemassa naapurinmummon vaginaa murskaksi kyetäksesi orgasmiin? Sama juttu kaikessa. Ei tarvita johonkin suunnattua negaatiota voidakseen olla hyvä tai saada jotain hyvää itse.