Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hirveitä noi tasa-arvoiset risteykset keskustassa :((

Vierailija
24.07.2014 |

Vaikka olen pääkaupunkiseudulta kotoisin ja siellä helppo ajaa niin Joensuussa ajaminen vaikeampaa kuin missään. Korotetut suojatiet joissa miljoona ihmistä ja tasa-arvoiset risteykset joissa aina pattitilanne, kaikki viittoilee toisilleen että meeppäs nyt siitä, mut sitten just joku ajaa hirveetä vauhtii pyörällä siitä :(( ihan hirveitä. Ainoa hyvä puoli täällä ajellessa on nätit tytöt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pori on myös vähän hankala jazzien aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:01"]

Vaikka olen pääkaupunkiseudulta kotoisin ja siellä helppo ajaa niin Joensuussa ajaminen vaikeampaa kuin missään. Korotetut suojatiet joissa miljoona ihmistä ja tasa-arvoiset risteykset joissa aina pattitilanne, kaikki viittoilee toisilleen että meeppäs nyt siitä, mut sitten just joku ajaa hirveetä vauhtii pyörällä siitä :(( ihan hirveitä. Ainoa hyvä puoli täällä ajellessa on nätit tytöt.

[/quote]

ei tasa-arvoisessa risteyksessä ole pattitilannetta. Suoraan mennessä väistät oikealta tulevia, vasemmalle kääntyessä oikealta tulevia ja suoraa ajavia, missä ongelma? jätä se porukka viittilöimään ja aja itse sääntöjen mukaan.

Vierailija
4/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Seinäjoki, voi apua!!!!

Vierailija
5/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattitilanteessa rohkein menee eka.

Vierailija
6/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa miljoona ihmistä   =D   =D

Vierailija
7/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:01"]

[/quote]

ei tasa-arvoisessa risteyksessä ole pattitilannetta. Suoraan mennessä väistät oikealta tulevia, vasemmalle kääntyessä oikealta tulevia ja suoraa ajavia, missä ongelma? jätä se porukka viittilöimään ja aja itse sääntöjen mukaan.

[/quote]

Onhan pattitilanne silloin, kun joka suunnasta on tulossa joku. Kuka menee ensin?

Vierailija
8/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:01"]

[/quote]

[/quote]

Onhan pattitilanne silloin, kun joka suunnasta on tulossa joku. Kuka menee ensin?

[/quote]

Se joka tuli risteykseen ensin.

Vierailija
9/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vältän parhaani mukaan yhtä tasa-arvoista risteystä, siinä on lähes aina pattitilanne ja se 100 jalankulkijaa ja 50 pyöräilijää suhaamassa miten sattuu. Juuri kun olet painamassa kaasua niin joku valopää kurvaa pyörällä suoraan eteesi mennäkseen keskeltä risteystä.

Saisivat laittaa liikennevalot siihen risteykseen.

Vierailija
10/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:15"]

Itse vältän parhaani mukaan yhtä tasa-arvoista risteystä, siinä on lähes aina pattitilanne ja se 100 jalankulkijaa ja 50 pyöräilijää suhaamassa miten sattuu. Juuri kun olet painamassa kaasua niin joku valopää kurvaa pyörällä suoraan eteesi mennäkseen keskeltä risteystä.

Saisivat laittaa liikennevalot siihen risteykseen.

[/quote]Keskity ajamiseen, äläkä ihmismäärän laskemiseen. Ja ota ihan rauhallisesti, kaikilla siinä risteyksessä on se sama tilanne. Relax!

Vierailija
11/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä tasa-arvoisissa risteyksissä mitään vikaa ole, vaan niissä siellä ajelevissa joensuulais- ja maalaisjunteissa.

Vierailija
12/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapaikassa on hörhöjä ja itsehän me aina ajamme mallikkaasti jopa täydellisesti!

Vierailija
13/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas mikä ongelma. Kävele.

Vierailija
14/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Pori sitten!!! Liikenneympyrässä ajaessani olin saada kylkeen yhden tollon, joka ei tajunnut sitä, että siellä ympyrässä jo olevalla on etuajo-oikeus.

Vierailija
15/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuun keskusta on ihan unelma kävelijälle. Autot joutuu joka tapauksessa hiljentämään/pysähtymään risteykseen, niin kävelijä voi vaan mennä eikä paljon tarvii vilkuilla :) Toista se on täällä etelä-Suomessa, vaikka palais vihree valo kävelijälle niin silti joku autoilija painaa varpaitten päältä menemään.

Vierailija
16/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:01"]

[/quote]

[/quote]Jos neljästä suunnasta tulee yhtä aikaa auto ja tarkoitus jatkaa suoraan, niin jokakisen pitää väistää oikealta tulevaa. Pattitilanne. Mutta ei se montaa sekuntia kestä, kun rohkein/nopein jatkaa matkaa ja tilanne purkaantuu.

Vierailija
17/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Se joka tuli risteykseen ensin.

[/quote]Jos tulee yhtä aikaa? Ja toisekseen oikealta tulevaa pitää väistää vaikka olisikin itse risteyksessä ensin.

Vierailija
18/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattitilanne??? Ihan tavallista liikennettähän tuo.

Vierailija
19/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinä ap siellä maalla ajat niissä miljoonanhenkilön risteyksissä vuoden ajan, niin etköhän ole sitten oppinut jo toimimaan oikein ja relaamaan.

Vierailija
20/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:57"]Kun sinä ap siellä maalla ajat niissä miljoonanhenkilön risteyksissä vuoden ajan, niin etköhän ole sitten oppinut jo toimimaan oikein ja relaamaan.

[/quote]

En asu maalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän