Lue keskustelun säännöt.
Ihan hirveitä noi tasa-arvoiset risteykset keskustassa :((
24.07.2014 |
Vaikka olen pääkaupunkiseudulta kotoisin ja siellä helppo ajaa niin Joensuussa ajaminen vaikeampaa kuin missään. Korotetut suojatiet joissa miljoona ihmistä ja tasa-arvoiset risteykset joissa aina pattitilanne, kaikki viittoilee toisilleen että meeppäs nyt siitä, mut sitten just joku ajaa hirveetä vauhtii pyörällä siitä :(( ihan hirveitä. Ainoa hyvä puoli täällä ajellessa on nätit tytöt.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:01"]
Vaikka olen pääkaupunkiseudulta kotoisin ja siellä helppo ajaa niin Joensuussa ajaminen vaikeampaa kuin missään. Korotetut suojatiet joissa miljoona ihmistä ja tasa-arvoiset risteykset joissa aina pattitilanne, kaikki viittoilee toisilleen että meeppäs nyt siitä, mut sitten just joku ajaa hirveetä vauhtii pyörällä siitä :(( ihan hirveitä. Ainoa hyvä puoli täällä ajellessa on nätit tytöt.
[/quote]
ei tasa-arvoisessa risteyksessä ole pattitilannetta. Suoraan mennessä väistät oikealta tulevia, vasemmalle kääntyessä oikealta tulevia ja suoraa ajavia, missä ongelma? jätä se porukka viittilöimään ja aja itse sääntöjen mukaan.
[/quote]
Onhan pattitilanne silloin, kun joka suunnasta on tulossa joku. Kuka menee ensin?
[/quote]
Se joka tuli risteykseen ensin.
[/quote]
Ei mene noin. Tuossa pattitilanteessa tosiaan yksi rohkea tekee ensimmäisen vedon ja muut toimivat sen mukaan. Ei siellä mitään vuoronumeroita jaeta saapumisjärjestyksessä.