Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hirveitä noi tasa-arvoiset risteykset keskustassa :((

Vierailija
24.07.2014 |

Vaikka olen pääkaupunkiseudulta kotoisin ja siellä helppo ajaa niin Joensuussa ajaminen vaikeampaa kuin missään. Korotetut suojatiet joissa miljoona ihmistä ja tasa-arvoiset risteykset joissa aina pattitilanne, kaikki viittoilee toisilleen että meeppäs nyt siitä, mut sitten just joku ajaa hirveetä vauhtii pyörällä siitä :(( ihan hirveitä. Ainoa hyvä puoli täällä ajellessa on nätit tytöt.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 15:01"]

Vaikka olen pääkaupunkiseudulta kotoisin ja siellä helppo ajaa niin Joensuussa ajaminen vaikeampaa kuin missään. Korotetut suojatiet joissa miljoona ihmistä ja tasa-arvoiset risteykset joissa aina pattitilanne, kaikki viittoilee toisilleen että meeppäs nyt siitä, mut sitten just joku ajaa hirveetä vauhtii pyörällä siitä :(( ihan hirveitä. Ainoa hyvä puoli täällä ajellessa on nätit tytöt.

[/quote]

ei tasa-arvoisessa risteyksessä ole pattitilannetta. Suoraan mennessä väistät oikealta tulevia, vasemmalle kääntyessä oikealta tulevia ja suoraa ajavia, missä ongelma? jätä se porukka viittilöimään ja aja itse sääntöjen mukaan.

[/quote]

Onhan pattitilanne silloin, kun joka suunnasta on tulossa joku. Kuka menee ensin?

[/quote]

Se joka tuli risteykseen ensin.

[/quote]

Ei mene noin. Tuossa pattitilanteessa tosiaan yksi rohkea tekee ensimmäisen vedon ja muut toimivat sen mukaan. Ei siellä mitään vuoronumeroita jaeta saapumisjärjestyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä