Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku on varannut pyykkituvan pesukoneen

Vierailija
24.07.2014 |

itselleen kahdeksi tunniksi, saako naapuri mennä yliviivaamaan itselleen sen jälkimmäisen tunnin ja mennä omin päin ottamaan toisen pyykit pois koneesta?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vai onko siellä joku sääntö, että koneen saa varata vain tunniksi kerrallaan?

Vierailija
2/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:45"]

Ei.

Vai onko siellä joku sääntö, että koneen saa varata vain tunniksi kerrallaan?

[/quote]

Ei ole sellaista sääntöä, jotkut ovat varailleet jopa moneksi tunniksi kerrallaan. Olen vasta muuttanut tänne ja vähän hämilläni. ap

Vierailija
4/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sit tietenkään, jos siellä ei ole yhden tunnin sääntöä. Mikä saa sinut kuvittelemaan, ettå niin voi tehdä?

Vierailija
5/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:51"]

No ei sit tietenkään, jos siellä ei ole yhden tunnin sääntöä. Mikä saa sinut kuvittelemaan, ettå niin voi tehdä?

[/quote]

Naapuri ilmeisesti kuvittelee niin. Oli ikävä yllätys löytää omat pyykit ryntättynä pesuhuoneen nurkkaan. Ja samalla oli laittanut omat pyykkinsä koneeseen. ap

Vierailija
6/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sillä on useenpi koneellinen pestävänä, ni meneehän siihen aikaaa! Ja ennakkoi omia pesujasi niin saat kyllä vuoron. Ota vaikka tiistai-ilta omaksi pyykkipäiväksesi ja varaaa aika jo pari viikkoa etukäteen

Vierailija
7/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:51"]

[/quote]

Naapuri ilmeisesti kuvittelee niin. Oli ikävä yllätys löytää omat pyykit ryntättynä pesuhuoneen nurkkaan. Ja samalla oli laittanut omat pyykkinsä koneeseen. ap

[/quote]

Ai näin päin! Kuvittelin, että sinä suunnittelit moista

7

Vierailija
8/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:55"]

No jos sillä on useenpi koneellinen pestävänä, ni meneehän siihen aikaaa! Ja ennakkoi omia pesujasi niin saat kyllä vuoron. Ota vaikka tiistai-ilta omaksi pyykkipäiväksesi ja varaaa aika jo pari viikkoa etukäteen

[/quote]

Täh? Miten ennakoin omat pesuni? Siellä on varauslista ja varasin oman vuoroni normaalisti. Sitten naapuri oli jälkeenpäin käynyt merkkaamassa jälkimmäisen tunnin itselleen. ap

Vierailija
9/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:51"]

[/quote]

[/quote]

Ai näin päin! Kuvittelin, että sinä suunnittelit moista

7

[/quote]

En tekisi noin koskaan. Vaikea kuvitella, että tulisi sellainen hätätilanne, että pitäisi naapurin pyykkeihin koskea. ap

Vierailija
10/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen metallinen taulu johon pitää laittaa oma lukko ja kaikki vuorot ovat 2 tuntisia.

Myös edellisessä asuinpaikassa oli sama systeemi.

Kaksi tuntia on mun mielestä ihan sopiva. Meillä on niin vähän pesuhuoneen käyttäjiä että ajan saa sunnilleen koska tahansa.

Vierailija
11/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites neuvoisitte, että toimin, jos vastaava toistuu? ap

Vierailija
12/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:05"]Mites neuvoisitte, että toimin, jos vastaava toistuu? ap

[/quote]

Naapurin pyykit lentäis kaaressa roskikseen/lattialle

Vierailija
13/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää kysymästä ko henkilöltä miksi teki niin? Jos saat inhottavan vastauksen, sano että valitat asiasta. Isännöitsijälle esim. Ota listasta valokuva todisteeksi :D

Vierailija
14/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjota siihen varauskirjaan joku viesti "miksi veit tunnin pyykkivuorostani kysymättä ja heitit pyykkini lattialle minun vuorollani!?". Tohon tyyliin mä kirjoitin kun joku oli vaan alkanu pesemään pyykkiä ilman varausta vaikka mun vuoro oli jo alkamassa. En mä tiedä lukiko se sitä mutta jotain vihaisia viestejä lapulla oon kyllä nähnyt ja jotkut on siihen vastanneet.

Vierailija
15/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:11"]

Mikä estää kysymästä ko henkilöltä miksi teki niin? Jos saat inhottavan vastauksen, sano että valitat asiasta. Isännöitsijälle esim. Ota listasta valokuva todisteeksi :D

[/quote]

En tiedä kyseisen henkilön nimeä. Oli sen verran suttuisesti ja epäselvästi kirjoittanut oman nimmarinsa. ap

Vierailija
16/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olisko sulla vielä ollut pyykkiä sille toiselle tunnille? Jos oli, niin olisin ottanut tämän moukan pyykit pois ja laittanut omani tilalle.

Vierailija
17/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappu ja kysymys miksi näin toimi pesukoneen luukkuun niin näkee varmasti

Vierailija
18/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:14"]

Siis olisko sulla vielä ollut pyykkiä sille toiselle tunnille? Jos oli, niin olisin ottanut tämän moukan pyykit pois ja laittanut omani tilalle.

[/quote]

Olisi ollut. En jotenkin kehdannut ottaa, kun olin niin hämmentynyt tilanteesta. Jatkossa voisin kyllä tehdä näin. ap

Vierailija
19/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:14"]

Lappu ja kysymys miksi näin toimi pesukoneen luukkuun niin näkee varmasti

[/quote]

Tuokin ihan hyvä idea. ap

Vierailija
20/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:14"]

[/quote]

Olisi ollut. En jotenkin kehdannut ottaa, kun olin niin hämmentynyt tilanteesta. Jatkossa voisin kyllä tehdä näin. ap

[/quote]

Ehdottomasti teet näin. Se on sinun vuorosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä