Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin lämminsavulohi tarjouksesta

Vierailija
04.12.2022 |

Altaisiin oli jäännyt myymättä paljon vaaleaa raaàn näköistä filettä, jäänyt jotenkin savustus kesken. Miksi näitä tuodaan myyntiin? Joskus aikaisemminkin on ollut näitä vaaleita puoliraakoja eriä myynnissä. Onkohan noissa jo listeria vaaraa? En ostanut, vaikka sitä menin ostamaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako vaaleus raakaa filettä? En olisi itse niin tulkinnut.

Vierailija
2/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai sen kypsentää loppuun itse mikäli raa'alta vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako vaaleus raakaa filettä? En olisi itse niin tulkinnut.

Savustaminen kyllä muuttaa väriä.

Vierailija
4/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat vetisiä ja ihan vaaleita, sen verran kalaa syönyt lapsesta saakka, että tietää millaista savulohi on.

Vierailija
5/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivat vetisiä ja ihan vaaleita, sen verran kalaa syönyt lapsesta saakka, että tietää millaista savulohi on.

Josko sinne on eksynytkin savusiikaa. Se on vaaleaa ja vetistä. Etenkin mikäli vakuumipakattua.

Vierailija
6/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin. Näytti oikein hyvältä. En ole vielä syönyt.

Vierailija
7/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ylijäänyttä, koska päivämäärää on jäljellä 27.12. asti. Ja selvästi savustetun näköinen filee, tumman oranssi/ruskea, ei lainkaan vaalea.

Vierailija
8/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain tiedoksi ettei todellakaan voi. Aikamoinen mestarikokki saa olla jos siinä onnistuu.

Vierailija
9/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain tiedoksi ettei todellakaan voi. Aikamoinen mestarikokki saa olla jos siinä onnistuu.

Miksei voi? Raakanakin voi kypsentää mikrossa tai uunissa niin miksei muka savustettu kypsy lisää ja kokonaan?

Vierailija
10/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokajonosta saa savulohisalaattia 2 kpl joka kerta eli pari kertaa viikossa, ovh 6-8 e. ja usein myös savulohta muutenkin ja kanaa.

Vierailija
11/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään ylijäänyttä, koska päivämäärää on jäljellä 27.12. asti. Ja selvästi savustetun näköinen filee, tumman oranssi/ruskea, ei lainkaan vaalea.

Ok, laitan palautteen tästä Kalaneuvokselle, välissä varmaan "huonompaa" erää yritetty laittaa myyntiin myymälöihin. Yleensä lauantaina iltana noita fileitä ei ole edes jäljellä, nyt oli altaisiin jäänyt lähes kaikki.

Vierailija
12/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa valmiin savulohifileen ei sitä enää itse kypsennellä. Kallsista muutenkin, sen pitäisi olla heti syömäkuntoista.

Vierailija
13/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostaa valmiin savulohifileen ei sitä enää itse kypsennellä. Kallsista muutenkin, sen pitäisi olla heti syömäkuntoista.

Lämmitettävä se on kuitenkin vai syökö sen joku kylmänä?

Vierailija
14/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmänä syödään tietenkin.

Vierailija
15/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ateriana. Tönkiikö joku haarukalla kylmää kalaa ateriallaan. No kai silläkin nälkä siirtyy.

Vierailija
16/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ja oli tosi hyvää ja raikasta. Eikä liikaa suolaa.

Vierailija
17/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein lohisalaattia tuosta lämminsavulohesta. Hyvää ja harvinaista herkkua, kun ko. lohi tapaa olla aika kallista. Osasta ajattelin väsätä minivoileipäkakun.

Vierailija
18/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, laitan palautteen tästä Kalaneuvokselle, välissä varmaan "huonompaa" erää yritetty laittaa myyntiin myymälöihin. Yleensä lauantaina iltana noita fileitä ei ole edes jäljellä, nyt oli altaisiin jäänyt lähes kaikki.

Ostamassani on päivämäärä 21.12. ja se on hyvälaatuista.

Vierailija
19/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostamassani on päivämäärä 21.12. ja se on hyvälaatuista.

Ja väriltään syvän oranssinen.

Vierailija
20/22 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala oli niin pehmeä (raakaa) pakettikin oli löysä, ennen ymmärrä miten ne tänne myyntiin edes päätyivät.