Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

koko identiteettini perustuu valheelle.

Vierailija
24.07.2014 |

Alan olla aivan loppu.

Päästin suustani kamalan valheen teini-ikäisenä (nyt olen 35v), enkä ole ikinä uskaltanut sanoa kenellekään, että valhetelin.

Kaikki läheiseni luulevat että olen puhunut totta ja koko identiteettini pyörii tämän valheen ympärillä. Työskentelen myös nykyisin tämän valheeni "ansioista" suuressa firmassa, suurella palkalla. Sain tämän työn, koska valehtelin työhaastattelussa olevani jotain aivan muuta kuin olen.

Välillä uskon itsekin tähän valheeseeni, enkä edes tajua kun puhun mitä sylki suuhun tuo. Välillä herään tästä sadusta ja tajuan, että kaikki suuret asiat elämässäni ovat valetta.

Syyllisyydentunto alkoi kaivamaan vasta lähiaikoina ja haluaisin tunnustaa valheeni kaikille, mutta tiedän sukuni hylkäävän minut jos paljastan, että olen valehdellut silmät päästäni.

Teini-ikäisenä kun tämän valheen keksin, halusin vain päästä helpommalla ja saada tekosyyn käyttäytymiselleni, tämä on vuosien mittaan paisunut aivan älyttömäksi tarinaksi, enkä enää löydä ulospääsyä. :-(

Tiedän, että on minulle oikein jos joudun olemaan loppuelämäni yksin ja kaikki vihaavat minua, mutta en minä tätä halunnut!

Älkäö ihmiset rakkaat ikinä valehdelko, ne valheet lähtee helposti käsistä ja paisui äärertömyyksiin

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolllollollloooo

Vierailija
2/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tää voi olla totta. Ap käyttäytyy juurikin niinkuin raiskausyrityksen uhri ja oma väärä syyllisyys päälle. On tietysti muuttanut tarinaa, ettei paljastu. Voi olla jossain sosiaalialalla tai raiskattujen tuki -tyyppisessä lafkassa töissä , jossa sitten edennyt.

Jos on totta niin rauhoitu nyt ap. Asia on suurentunut mielessäsi naurettaviin mittasuhteisiin. Et ole tehnyt mitään pahaa. Olet edennyt omilla ansioillasi. Ketään ei enää kiinnosta mitä sulle tapahtui 14 v. Menestystä ja voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 03:23"]

Teinit tykkää kaikenlaisista raiskaustrolleista. Muistan joskus vuosi vuosia sitten kun kävin demi.fi:n foorumilla, niin siellä suosituin trollaustarina oli joku tyyliin:
"Kun juhannusyönä aamuyöstä joskus viiden aikaan palasin festareilta kotiinpäin niin joku huppupäinen mies raahasi minut puskaan. En edes nähnyt kunnolla hänen kasvojaan, koska kunta säästää katuvaloissa ja oli niin pimeää. Tästä on nyt kolme päivää ja kuukautiseni ovat myöhässä, joten tein raskaustestin, joka näytti positiivista. Apua! Menetin neitsyyteni sille kauhealle raiskarille ja nyt olen raskaana!"

[/quote]

:D

Vierailija
4/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa juttu voisi mennä näin: tuttu tai sukulainen palkkaa omaan firmaansa tekemään jotain helppoja konttorihommia, työntekijä osoittaa kykynsä  ja saa koko ajan vastuullisempia tehtäviä, mutta nykymaailmassa seinä tulee kuitenkin vastaan ennen kuin päästään niihin asiantuntijatehtäviin.

Hauskin kohta oli toi, että ensin käydään psykalla kertomassa tarina, mutta sitten alkaa jo nolottaa niin, ettei toista kertaa kehtaa mennä.

Vierailija
5/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:00"]Mitä valehtelit?

[/quote]

Että eräs mies raiskasi minut, vaikka se yritys loppui sivullisen väliintuloon juuri ennen raiskausta. Olin 14 v ja paniikissa, eikä ketään kiinostanut, eikä kukaan ottanut vakavasti kun ei kenenkään mielestä ollut iso juttu. Päätin paniikissa värittää tarinaa ja tässä sitä ollaan, reilu 20 vuotta myöhemmin :-( ap

[/quote]

No musta toi ei ole noin paha, nimittäin suthan kuitenkin yritettiin raiskata. Eri asia jos oisit keksiny ihan päästä koko tilanteen! Nyt mä kyllä sanoisin että pidä suu supussa ja nauti elämästäsi, raiskauksen yrityskin on jo jotain ja mielestäni nuorena paniikissa voi tuosta asiasta vahingossa valehdellakin shokissa. En olisi näin ymmärtäväinen jos olisit kokonaan keksinyt jonkun tarinan tuollaisesta mutta tämän takia en sotkisi elämääni. 

Vierailija
6/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:47"]

Hmm.. raiskaukseen liittyvä suuri firma? Joku itsepuolustusvälineitä myyvä vai?

Vaikka kuinka olisi "aiheeseen liittyvä", niin saa olla melkoinen satumaan ihmepomo, joka palkkaa luultavasti työkyvyttömän henkilön. Useilla aloilla tutkinnoilla ei ole oikein muuta väliä työelämässä kuin, että kunhan joku tutkinto on. Tutkinto on tavallaan osoitus siitä, että on sentään jotain pystynyt viemään läpi.

[/quote]

Raiskaukseen liittyvä SUURYRITYS, joka palkkaa mielenterveysongelmista kärsivän teinitytön pelkältä peruskoulupohjalta säälin vuoksi, vaikka tämä on kertonut ettei kykene lainkaan opiskelemaan (ts. omaksumaan lainkaan uutta tietoa ja toimimaan sosiaalisessa yhteisössä). Mitä sä teit kun sait sen työpaikan? Piilouduit työhuoneeseesi ja tulit sieltä ulos vain palkkapäivänä? Hieno provo tosiaan...

[/quote]

Ei raiskaukseen vaan tähän aiheeseen liittyvä yritys..voisiko olla esimerkiksi lakitoimisto tai jokin hyväntekeväisyys järjestö?

Vierailija
7/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:28"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:25"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:06"]

[/quote]

Että eräs mies raiskasi minut, vaikka se yritys loppui sivullisen väliintuloon juuri ennen raiskausta. Olin 14 v ja paniikissa, eikä ketään kiinostanut, eikä kukaan ottanut vakavasti kun ei kenenkään mielestä ollut iso juttu. Päätin paniikissa värittää tarinaa ja tässä sitä ollaan, reilu 20 vuotta myöhemmin :-( ap

[/quote]

Kiitos että kerroit.

Miten tämä seikka on vaikuttanyt työpaikan saantiin jne?

[/quote]

Pääsin ns. Säälistä ilman koulutusta työhön, johon oikeasti vaaditaan tutkinto, olen sitten pikkuhiljaa edennyt tässä turmassa vaikka pätevämpiä koulutettuja ihmisiä on jäänyt oven taakse, tuntuu pahalta heidän puolestaan ja olen ajatellut irtisanoutua ja antaa työni ihmiselle, jolle se kuuluu.ap

[/quote]

Työnantajasi siis tunte sinut henk koht?

Entä se mies, miten hänelle kävi? Pedofiileilla on vankilassa kuulemma vaikeaa.

[/quote]

Ei sitä miestä ikinä tuomittu, pääsi karkuun tilanteesta, mutta hän kuoli 3 v tapahtuman jälkeen. Tunsin hänet nimeltä, mutta väitin kaikille, etten tiedä kuka hän oli. Näin sain valheen pidettyä kasassa.ap

[/quote]

SIIS MITEN se raiskaustarina auttoi sua saamaan töitä? Kerroit varmaankin työhaastattelussa "mulla ei ole koulutusta tähän hommaan, eikä työkokemustakaan, mutta mut on raiskattu, auttaisko se mitään?"

Tämä on ihan päätön provo...

[/quote]

Ei, vaan selitin, että raiskauksen takia en kyennyt opiskelemaan.ap

[/quote]

Ei löydy sellaista työnantajaa joka sut palkkaisi, jos kerrot että a) sut on raiskattu (asia joka EI LIITY TYÖNHAKUUN, vaikka olisi kuinka pinnalla työnhakijan mielessä) ja b) et ole kyennyt opiskelemaan raiskauksen vuoksi ( ELI TOISIN SANOEN TUOLLA KERROT KÄRSIVÄSI MIELENTERVEYSONGELMISTA) Kuka sut palkkaisi vastuullisiin tehtäviin, jos et olisi kyennyt posttraumaattisten oireiden vuoksi käymään edes ammattikoulua? vastenmielinen provo, erittäin halpamainen sen lisäksi.

[/quote]

Työskentelen eräässä aiheeseen liittyvässä firmassa nykyisin asiantuntija.ap

[/quote]

Psykologisesti ajateltuna kannat mukanasi syyllisyyttä, joka ei alunperin edes kuulunut sinulle vaan tuolle raiskauksen yrittäjälle.

On oikeastaan ihan sama raiskattiinko sinut oikeasti vai jäikö se vain yritykseksi. Trauma siitä on kuitenkin jäänyt.

Sinuna menisin puhumaan esim. jollekin terapeutille tuosta tapahtumasta ja keskittyisin elämään tässä ja nyt.

On ilmiselvää, että suhteeton syyllisyytesi ei johdu pelkästään tuosta valheesta, joka ei sinänsä ollut mikään järin suuri valhe.

Vierailija
8/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:28"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:25"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:06"]

[/quote]

[/quote]

Kiitos että kerroit.

[/quote]

Pääsin ns. Säälistä ilman koulutusta työhön, johon oikeasti vaaditaan tutkinto, olen sitten pikkuhiljaa edennyt tässä turmassa vaikka pätevämpiä koulutettuja ihmisiä on jäänyt oven taakse, tuntuu pahalta heidän puolestaan ja olen ajatellut irtisanoutua ja antaa työni ihmiselle, jolle se kuuluu.ap

[/quote]

Työnantajasi siis tunte sinut henk koht?

Entä se mies, miten hänelle kävi? Pedofiileilla on vankilassa kuulemma vaikeaa.

[/quote]

Ei sitä miestä ikinä tuomittu, pääsi karkuun tilanteesta, mutta hän kuoli 3 v tapahtuman jälkeen. Tunsin hänet nimeltä, mutta väitin kaikille, etten tiedä kuka hän oli. Näin sain valheen pidettyä kasassa.ap

[/quote]

SIIS MITEN se raiskaustarina auttoi sua saamaan töitä? Kerroit varmaankin työhaastattelussa "mulla ei ole koulutusta tähän hommaan, eikä työkokemustakaan, mutta mut on raiskattu, auttaisko se mitään?"

Tämä on ihan päätön provo...

[/quote]

Ei, vaan selitin, että raiskauksen takia en kyennyt opiskelemaan.ap

[/quote]

Ei löydy sellaista työnantajaa joka sut palkkaisi, jos kerrot että a) sut on raiskattu (asia joka EI LIITY TYÖNHAKUUN, vaikka olisi kuinka pinnalla työnhakijan mielessä) ja b) et ole kyennyt opiskelemaan raiskauksen vuoksi ( ELI TOISIN SANOEN TUOLLA KERROT KÄRSIVÄSI MIELENTERVEYSONGELMISTA) Kuka sut palkkaisi vastuullisiin tehtäviin, jos et olisi kyennyt posttraumaattisten oireiden vuoksi käymään edes ammattikoulua? vastenmielinen provo, erittäin halpamainen sen lisäksi.

[/quote]

Työskentelen eräässä aiheeseen liittyvässä firmassa nykyisin asiantuntija.ap

[/quote]

Psykologisesti ajateltuna kannat mukanasi syyllisyyttä, joka ei alunperin edes kuulunut sinulle vaan tuolle raiskauksen yrittäjälle.

On oikeastaan ihan sama raiskattiinko sinut oikeasti vai jäikö se vain yritykseksi. Trauma siitä on kuitenkin jäänyt.

Sinuna menisin puhumaan esim. jollekin terapeutille tuosta tapahtumasta ja keskittyisin elämään tässä ja nyt.

On ilmiselvää, että suhteeton syyllisyytesi ei johdu pelkästään tuosta valheesta, joka ei sinänsä ollut mikään järin suuri valhe.

[/quote]

On myös rajoittunutta ja jokseenkin epätervettä kuvitella, että KOKO identiteettisi määriteltäisiin tuon tapahtuman, sen jälkeisen valheen tai työsi perusteella.

Et ajattele järkevästi vaan jonkun oudon syyllisyys-/ahdistuslinssin läpi. Todennäköisin syy oloillesi on se, että kukaan toinen ei oikeasti tiedä mitä on tapahtunut. Paitsi sinä ja tuo tekijä.

Vierailija
9/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mitenkään ole voinut saada kaikkea valheesi vuoksi. Et vain tajua sitä. Sussa pn jotain muutakin mistä ihmiset pitävät.

Sinuna mä en kertoisi totuutta, mutta jollekin psykologille sun pitää jutella.

Vierailija
10/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvä.

Vierailija
11/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voisi olla sellainen valhe, joka on teininä lausuttu ja vienyt sut sen vuoksi töihin SUUREEN FIRMAAN, SUURELLA PALKALLA. Et ole sitten tehnyt mitään muuta kuin valehdellut ja siten ansainnut tittelisi, palkkasi ja työsi? Ihan käsittämätön provo.

Vierailija
12/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:53"]Et sä mitenkään ole voinut saada kaikkea valheesi vuoksi. Et vain tajua sitä. Sussa pn jotain muutakin mistä ihmiset pitävät.

Sinuna mä en kertoisi totuutta, mutta jollekin psykologille sun pitää jutella.

[/quote]

Olen mä yhdelle psykologille kertonut ja hävetti niin paljon, etten mennyt enää toista kertaa :-( ap

Vierailija
13/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:57"]Mikä voisi olla sellainen valhe, joka on teininä lausuttu ja vienyt sut sen vuoksi töihin SUUREEN FIRMAAN, SUURELLA PALKALLA. Et ole sitten tehnyt mitään muuta kuin valehdellut ja siten ansainnut tittelisi, palkkasi ja työsi? Ihan käsittämätön provo.

[/quote]

Tarkoitin siis, että pääsin kouluja käymättä vähän niinkuin säälistä sisään firmaan ja siitä pikkuhiljaa eteenpäin.ap

Vierailija
14/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä valehtelit?

Vierailija
15/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarttis enää tietää mikä voi olla moinen vale...

Vierailija
16/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:03"]

Nyt tarttis enää tietää mikä voi olla moinen vale...

[/quote]

Ei sellaista ole.

Vierailija
17/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
18/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Eli olet tavallaan työsi, palkkasi ja koko elämäsi velkaa sille miehelle? Kaikkihan meni sitten lopulta ihan hyvin.

Vierailija
19/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kiitos että kerroit.

Vierailija
20/49 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kiitos että kerroit.

[/quote]