koko identiteettini perustuu valheelle.
Alan olla aivan loppu.
Päästin suustani kamalan valheen teini-ikäisenä (nyt olen 35v), enkä ole ikinä uskaltanut sanoa kenellekään, että valhetelin.
Kaikki läheiseni luulevat että olen puhunut totta ja koko identiteettini pyörii tämän valheen ympärillä. Työskentelen myös nykyisin tämän valheeni "ansioista" suuressa firmassa, suurella palkalla. Sain tämän työn, koska valehtelin työhaastattelussa olevani jotain aivan muuta kuin olen.
Välillä uskon itsekin tähän valheeseeni, enkä edes tajua kun puhun mitä sylki suuhun tuo. Välillä herään tästä sadusta ja tajuan, että kaikki suuret asiat elämässäni ovat valetta.
Syyllisyydentunto alkoi kaivamaan vasta lähiaikoina ja haluaisin tunnustaa valheeni kaikille, mutta tiedän sukuni hylkäävän minut jos paljastan, että olen valehdellut silmät päästäni.
Teini-ikäisenä kun tämän valheen keksin, halusin vain päästä helpommalla ja saada tekosyyn käyttäytymiselleni, tämä on vuosien mittaan paisunut aivan älyttömäksi tarinaksi, enkä enää löydä ulospääsyä. :-(
Tiedän, että on minulle oikein jos joudun olemaan loppuelämäni yksin ja kaikki vihaavat minua, mutta en minä tätä halunnut!
Älkäö ihmiset rakkaat ikinä valehdelko, ne valheet lähtee helposti käsistä ja paisui äärertömyyksiin
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:51"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:43"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:37"]
Työskentelen eräässä aiheeseen liittyvässä firmassa nykyisin asijantuntijana.ap
[/quote]
niin, kertoisitko vielä tuosta rekrytointitilanteesta, kuinka työnantajasi katsoivat että kykenet toimimaan tehokkaasti työelämässä, jos kerroit että et pystynyt traumojen vuoksi edes opiskelemaan? Tähän voisit vastata ennen kuin pakenet surkeasta provostasi.
[/quote]
Hain tätä paikkaa 20vuotiaana, eli 6v "raiskauksen" jälkeen, olin silloin jo henkisesti olevinani kunnossa.ap
[/quote]
Olit siis sen 6 v ollut opiskelematta ja sitten kuitenkin lopulta 'henkisesti olevinasi kunnossa' ilman että menit kuitenkaan opiskelemaan, vaikka ikää oli vain 20v? Pääsit silti työhaastatteluun ja vetosit siihen että olet henkisesti olevinasi kunnossa, vaikka et siihen saakka olekaan ollut henkisesti kunnossa, jonka vuoksi olet kouluttautumaton. Mene vain nukkumaan, olet sotkenut tämän jo aika pahasti :D
Todellisuudessa et olisi päässyt edes työhaastatteluvaiheeseen saakka, puhumattakaan siitä että sut olisi säälistä palkattu peruskoulupohjalta vain siksi että "työnantaja sääli sua, kun kerroit raiskauksesta ja monen vuoden mielenterveysongelmista".
Jokaista työpaikkaa kohti on yleensä useita hakijoita ja valintaperusteet (valitun koulutus, työkokemus) selvitetään myös niille, joita ei valittu. Heillä on halutessaan oikeus reklamoida, etenkin jos paikkaan valitaan joku epäpätevä pätevien ohi. Näin toimitaan etenkin suuryrityksissä, jollaisessa väität työskenteleväsi. Valinnoista ja valintaperusteista siis ilmoitetaan ja niistä saa myös valittaa. Näin on ollut ainakin jo vuodesta -86, eli siitä kun itse tulin töihin rekrypuolelle.
Teinit tykkää kaikenlaisista raiskaustrolleista. Muistan joskus vuosi vuosia sitten kun kävin demi.fi:n foorumilla, niin siellä suosituin trollaustarina oli joku tyyliin:
"Kun juhannusyönä aamuyöstä joskus viiden aikaan palasin festareilta kotiinpäin niin joku huppupäinen mies raahasi minut puskaan. En edes nähnyt kunnolla hänen kasvojaan, koska kunta säästää katuvaloissa ja oli niin pimeää. Tästä on nyt kolme päivää ja kuukautiseni ovat myöhässä, joten tein raskaustestin, joka näytti positiivista. Apua! Menetin neitsyyteni sille kauhealle raiskarille ja nyt olen raskaana!"
Vittu mitä paskaa, en pystyis ees sanoo pokkana työ haastattelussa et mut on raiskattu xd
No tässähän se nähdään, mitä raiskaus ihmiselle tekee, kun pelkkä yrityskin saa kuolemaan syyllisyydestä ja häpeästä ja sotkemaan asiansa.
Js tämä on totta, olet hoitanut firmassa työsi hyvin ja ansainnut asemasi. Eihän sua muuten olisi tarvinnut ylentää toisiin tehtäviin. Olet trhnyt tämän ihan itse eikä se johdu valheesta. Nyt kannattaa lopettaa valehtelu, antaa nuorelle itselleen anteeksi ja mahdollisille asiasta kyselijöille (kuka edes kyselisi??) sanoa, että olet kääntänyt elämässäsi uuden lehden etkä halua enää muistella menneitä tai olla uhri loppuelämäsi.
Mä niin haluaisin tietää mikä on tämä raiskauksiin erikoistunut suuryritys, jossa omasta TOIMINTAKYVYTTÖMYYDESTÄÄN tilittävä kaksikymppinen palkataan peruskoulupohjalta johtotehtäviin. Tosielämässä jos kertoisit tuollaista työhaastattelussa, niin sua kohdeltaisiin myötätuntoisesti ja kehotettaisiin hakemaan ammattiapua, että saisit hankittua ammatin vaikka edes oppisopimuksella. Eivät työnantajat toimi pelkkien tunteiden varassa ja tee firman tulevaisuutta koskevia päätöksiä säälin pohjalta. Ap:n mielikuvitus on villi.
Eheheheh, kyllä tässä nyt oikeasti tarvittaisiin diplomi-insinööri näitä lujuuslaskelmia tekemään, mutta kyllä me voidaan sut ottaa, jos kerran teininä on meinattu raiskata.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 02:47"]
Hmm.. raiskaukseen liittyvä suuri firma? Joku itsepuolustusvälineitä myyvä vai?
Vaikka kuinka olisi "aiheeseen liittyvä", niin saa olla melkoinen satumaan ihmepomo, joka palkkaa luultavasti työkyvyttömän henkilön. Useilla aloilla tutkinnoilla ei ole oikein muuta väliä työelämässä kuin, että kunhan joku tutkinto on. Tutkinto on tavallaan osoitus siitä, että on sentään jotain pystynyt viemään läpi.
[/quote]
Raiskaukseen liittyvä SUURYRITYS, joka palkkaa mielenterveysongelmista kärsivän teinitytön pelkältä peruskoulupohjalta säälin vuoksi, vaikka tämä on kertonut ettei kykene lainkaan opiskelemaan (ts. omaksumaan lainkaan uutta tietoa ja toimimaan sosiaalisessa yhteisössä). Mitä sä teit kun sait sen työpaikan? Piilouduit työhuoneeseesi ja tulit sieltä ulos vain palkkapäivänä? Hieno provo tosiaan...