Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meni sekasaunaan kahdestaan naispuolisen ystävänsä kanssa...

Vierailija
24.07.2014 |

Kerron alkuun vähän itsestäni. Luotan helposti uusiin ihmisiin ja saan helposti ystäviä avoimuuteni takia. Pettymyksiä on toki ollut matkan varrella, mutta en jaksa masentua niistä.

Parisuhteessa olen avoin, hellä, erittäin rakastava enkä pidä riitelystä. En ole mustasukkainen. Olen kerrasta poikki-ihminen. Annan miehelle täyden luottamukseni käyttöön. Jos hän käyttää sitä väärin, minä lähden. Ja tässä on kyse lähinnä vain pettämisestä. Annan parisuhteessa kaikkeni ja jos minut petetään, minut menettää.

Mieheni oli ollut ystäviensä kanssa vanhempiensa mökillä. Mukana oli myös miehen naispuolinen ystävä, joka on sinkku. Mukava nainen, olen tavannut hänet. Mies oli mennyt tämän naisen kanssa kahdestaan saunaan ja anoppini soitti minulle tästä. Sanoin vain, että mitä sitten. Anoppi käänsi epämustasukkaisuuteni niin, että MINULLA on toinen mies ja siksi minua ei kiinnosta.

Jos nyt olisikin käynyt niin, että mies on tämän naisen kanssa puuhaillut saunassa jotain epäsiveellistä, niin meidän suhde päättyy siihen. En kuitenkaan jaksa spekuloida asiaa, typerää ja turhaa stressiä. Asiat tulevat aina jollain tapaa ilmi, ei minun tarvitse asialle tehdä mitään.

Anoppi nyt sitten haukkuu minua pettäjäksi ja sanoi jopa, että mieheni ystävätär olisi paljon parempi miniävaihtoehto.

Miten joku voi seota noin pahasti? Olenko oikeasti muka niin outo? Onko rehellisessä parisuhteessa jotain väärää, pitääkö aina olla utelemassa ja riehumassa?

Mielipiteitä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Entä jos kukaan muu ei halunnut saunoa? Mieheni on kova saunoja, itse taas en välitä siitä juurikaan. Mielelläni näkisin, että mieheni saa kaverin vaikka yksittäisestä sinkkunaisesta, jottei tarvitsisi ihan yksin saunoa."

Joo, ihan totta, yksin saunomisesta voi tulla järkyttäviä traumoja, Jotka seuraavat onnetonta hautaan asti.

Oikeesti, mitä nää ihmiset jauhaa täällä. Voisi luulla että kyseessä on joku merkityksellinen iso ja tärkeä juttu. Jos on niin ihanaa hillua nakuna kenen tahansa kanssa, niin siitä vaan. Lapsellista. Miksi pitää julistaa? Täällä on tosi outoja tyyppejä tai pervoja päästelemässä aivotuhnuja.

Vierailija
2/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on hyvä asia, mutta ei sitä nyt tarvitse olla täysin sinisilmäinen ja tyhmä.

Vierailija
4/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt kiikastaa? Sekö että toinen nainen sai katsella miehesi alastonta vartaloa pimeässä saunassa vai sekö että anoppi on täysi pelle?

Vierailija
5/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin provo?

Ap

Vierailija
6/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tässä kiikastaa, kun levittelee minusta juoruja vain siksi, että luotan mieheeni. Luotan hänen omaan poikaansa.

Ap

Vierailija
7/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä sekasauna -meininkiä. Alastomuus on luonnollista, mutta ei kuulu hyppiä alasti vastakkaisen sukupuolen edessä..en ymmärrä mitä tällä sekasauna -touhulla haetaan

Vierailija
8/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:27"]Anoppi tässä kiikastaa, kun levittelee minusta juoruja vain siksi, että luotan mieheeni. Luotan hänen omaan poikaansa.

Ap

[/quote]

No olisit sitten otsikoinut aloituksen jotenkin tyyliin "Hankala anoppi" tms. Nyt täällä käy vain porukkaa jotka miettivät tuota sekasaunomista.

Vierailija
9/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kunnioita sinua tai on tahditon ja tyhmä.

Vierailija
10/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aivan järjetöntä. Olen samanlainen kuin sinä, luotan mieheeni täysin - ja jos hän osoittaa, ettei olekaan sen arvoinen, niin moka on hänen. En tuhlaa aikaani mustasukkaisuuteen, toista kun ei kuitenkaan voi mitenkään hallita, pettäjä pettää, jos on pettääkseen.

Itse asiassa meidän suhteessamme suurempi ongelma on se, että puolisoni ei ole yhtä luottavaista sorttia, ja hänen epäluuloisuutensa toisinaan loukkaa minua. Mutta olen koettanut hyväksyä senkin, että olemme erilaisia ihmisiä. Eli kaikki, mikä minun mielestäni olisi täysin ok hänen tehdä, ei olekaan ok hänen mielestään minun kohdallani.

No, oli anoppisi maailmankatsomus sitten erilainen kuin sinun tai ei, on täysin epäkorrektia hänen nyt kiljua sinua pettäjäksi. Asiahan on täysin sinun ja puolisosi välinen, vaikka niin olisikin. Herttileijaa sentään näitä juttuja, mitä täällä kuulee. Alkaa omat skitsot sukulaiset vaikuttamaan ihan tervejärkisiltä.

Vierailija
11/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:29"]En kyllä ymmärrä sekasauna -meininkiä. Alastomuus on luonnollista, mutta ei kuulu hyppiä alasti vastakkaisen sukupuolen edessä..en ymmärrä mitä tällä sekasauna -touhulla haetaan

[/quote]

Eipä taida ketään kiinnostaa mielipiteesi.

Vierailija
12/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:29"]En kyllä ymmärrä sekasauna -meininkiä. Alastomuus on luonnollista, mutta ei kuulu hyppiä alasti vastakkaisen sukupuolen edessä..en ymmärrä mitä tällä sekasauna -touhulla haetaan

[/quote]

[/quote]

On se kumma, että ei saa sanoa mielipidettä joka ei olekaan se mieluinen kuulla tms. Mielipidevapaus kukoistaa ;)

Vierailija
13/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:35"]

[/quote]

[/quote]

On se kumma, että ei saa sanoa mielipidettä joka ei olekaan se mieluinen kuulla tms. Mielipidevapaus kukoistaa ;)

[/quote]

Ei vaan kuulu ketjun aiheeseen tuollainen irrallinen epäolennaisuus.

Vierailija
14/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 07:44"]Mä tajuan kyllä sekasaunomista hyvin kun sitä itsekin harrastan, mutta se ei tainnut olla aloituksen pointti. Sitä tää keskustelu tulee kuitenkin otsikon takia koskemaan.

Anopin reaktio on todella outo. Puuttuuko hän muutenkin suhteeseenne paljon? Se on vielä jotenkin ymmärrettävää, että haluaa varmistaa oliko asia sinulle ok, mutta tuo kilahtaminen on kyllä kummallista

[/quote]

Miten voi saunomista harrastaa.

Mäkin harrastan paskalla käymistä tai suihkussa käymistä eiku syömistä eiku hengittämästä.

Ja19: onhan se sekaseksikin keksitty mutta ei se sitä tarkoita että sitä pitäisi harrastaa.

[/quote]

Onko sulla kaikki ihan ok?

[/quote]

Oletko vajaa?

Vierailija
15/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei vaan kuulu ketjun aiheeseen tuollainen irrallinen epäolennaisuus.

[/quote]

Mutta kun joku muu jo vastasi ap:lle, niin ajattelin sitten edistää keskustelua tästä aiheesta..tai lähinnä heitin kommentin. Ap:lle vaan mun näkökanta anoppiin liittyen, että ei kuulu anopille sun ja miehesi elämä :) Ärsyttää, kun muut puuttuvat toisten suhteisiin..

Vierailija
16/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 07:44"]Mä tajuan kyllä sekasaunomista hyvin kun sitä itsekin harrastan, mutta se ei tainnut olla aloituksen pointti. Sitä tää keskustelu tulee kuitenkin otsikon takia koskemaan.

Anopin reaktio on todella outo. Puuttuuko hän muutenkin suhteeseenne paljon? Se on vielä jotenkin ymmärrettävää, että haluaa varmistaa oliko asia sinulle ok, mutta tuo kilahtaminen on kyllä kummallista

[/quote]

Miten sitä harrastat.

Jos tykkäät saunoa niin sanot, vaikka joka päivä. Jos et niit et sauno.

Eli saunotaan tai ei saunota ja usein tai ei.

Rasittavan kuulosta ja vammaista puhua harrastuksesta.

Vierailija
17/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 07:44"]Mä tajuan kyllä sekasaunomista hyvin kun sitä itsekin harrastan, mutta se ei tainnut olla aloituksen pointti. Sitä tää keskustelu tulee kuitenkin otsikon takia koskemaan.

[/quote]

Miten voi saunomista harrastaa.

Mäkin harrastan paskalla käymistä tai suihkussa käymistä eiku syömistä eiku hengittämästä.

Ja19: onhan se sekaseksikin keksitty mutta ei se sitä tarkoita että sitä pitäisi harrastaa.

[/quote]

Onko sulla kaikki ihan ok?

[/quote]

Mitä kohtaa et ymmärtänyt ;)

Vierailija
18/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:29"]

En kyllä ymmärrä sekasauna -meininkiä. Alastomuus on luonnollista, mutta ei kuulu hyppiä alasti vastakkaisen sukupuolen edessä..en ymmärrä mitä tällä sekasauna -touhulla haetaan

[/quote]

Eli alastomuus on luonnollista, mutta se pitää peittää?

Itse en tajua mitä pahaa on saunoa ja jutella saunassa ystävien kanssa? Tuntuu olevan hyvin yleistä nykyään, että pillua annetaan sinkkuelämässä ventovieraille kuinka sattuu, täysin tuntematon päästetään ryskyttämään mulkulla kohti kohdunkaulaa mutta tuttujen ihmisten kanssa ei voi saunoa? Onko se niin vitun vaikea ymmärtää, että joka asiassa ei tarvitse olla seksi mielessä vaikka vieressä olisi vastakkainen sukupuoli?

Mies

Vierailija
19/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:26"]

Luottamus on hyvä asia, mutta ei sitä nyt tarvitse olla täysin sinisilmäinen ja tyhmä.

[/quote]

Saunassa nussiminen... sydänkohtakusen voi saada miellyttävämmälläkin tavalla.

Vierailija
20/45 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 07:37"]En minäkään tajua tätä sekasaunahömppää, joka nyt on kai suosittua joillakin. Jos kerran siihen ei liity muuta kuin löylyt ja peseytyminen, niin mikä siinä on niin vaikeaa suoriutua siitä yksin.

Miksei ole myös sekakylpyjä ammeessa tai sekasuihkuja. Aika hullunhauskaa olisi tilanne, jossa on kutsuttu illallisvieraita kotiin ja sitten emäntä ilmoittaa jälkiruoan aikana, että menenpä tästä kylpyyn, kuka herroista lähtee seuraksi.

[/quote]

Tämä on nyt ohi ap:n aiheen, mutta minä en taas ymmärrä mikä siinä sekasaunassa on niin vaikea ymmärtää. Kyllä me käydään mökillä perheen/suvun kesken (mukana siis myös esim siskoni mies tai veljeni vaimo + oma mieheni saunomassa, uimassa ja paljuilemassa yhdessä. Teemme sen alasti,koska mökki on paikassa, jossa ei naapureita ole. Mitä pahaa tässä on? Ei siellä kukaan keskity toisten värkkeihin. Yksin tämä puuha olisi aika orpoa. Tai jos aina naiset/miehet kävisivät omalla porukalla, joutuisi toiset aina odottelemaan ja tuossa saunomispuuhassa kun helposti vierähtää koko ilta, niin mikäs sen mukavampaa yhdessäoloa.

Ja jos kysyt, miksemme ole uikkarit päällä niin en edes osaa oikein vastata. Ehkä koska kun vanhempani ovat keskenään mökillä, eivät tietenkään uikkareita käytä ja tämä tapa on jäänyt, vaikka me muutkin olisimme siellä.

[/quote]

Hyi saatana. Tiedän 16v likan joka käy vielä isänsä kanssa saunassa. Luonnotonta. Yleensä nuorelle tulee halu irtautua ja suojella intimiteettiään jo ihan luonnostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi