Okei joo, mutta miten olisi ihan oikea av-miitti?
Kommentit (53)
Ihmettelen jos joku uskaltaisi tulla. Jatkot voidaan sitten pitää minun kämpillä, tilaa on.
No joo, Porvoo olis kyllä se ainoa oikea paikka meille =)) Mutta missä se on? Oon kuullut siitä kyllä, mutta missä hitossa se on?
-Se kainuulainen
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:22"]Ihmettelen jos joku uskaltaisi tulla. Jatkot voidaan sitten pitää minun kämpillä, tilaa on.
[/quote]
Jospa ne jatkot pidetään kuitenkin jokseenkin julkisella paikalla? En uskaltais lähteä tuntemattoman kämppään... -N20
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:22"]Ihmettelen jos joku uskaltaisi tulla. Jatkot voidaan sitten pitää minun kämpillä, tilaa on.
[/quote]
Jospa ne jatkot pidetään kuitenkin jokseenkin julkisella paikalla? En uskaltais lähteä tuntemattoman kämppään... -N20
[/quote]
Tuntuisi vieraalta, mutta riippuu varmaan lähtijöiden määrästä. Jos olisi 20-30 fiksunoloista "mammaa" niin ehkä sitten. Ketjuun pitää saada vielä 15 sivua ja 200 lupautunutta, sitten ainakin 30 saapuu paikalle.
Haha av-muutti Porvoossa :Dd
Jos järjestetään Kuopiossa niin oon paikalla. Ja mikä Kuopiojuttu multa pn mennyt eilen ohi? Linkki!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:30"]
Jos järjestetään Kuopiossa niin oon paikalla. Ja mikä Kuopiojuttu multa pn mennyt eilen ohi? Linkki!
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/4233478/ketju/mies_29v_miettii_olen_kaymassa_kuopiossa
Olen ollut av-mamma vuodesta -99 ja kaiken tämän jälkeen olisi hienoa tavata uudet ja vanhat mammat (ja miehet) jossain.
Viisi vuotta sitten en ikimaailmassa moista tapaamista olisi edes suunnitellut, mutta nyt, nelikymppisenä, voisin hyvinkin tuota jopa miettiä. Saattais olla hyvinkin kivaa!! =)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:30"]
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/4233478/ketju/mies_29v_miettii_olen_kaymassa_kuopiossa
[/quote]
Helmi!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:18"]
Ettekö te hyvät mammat ymmärrä, että ainoa oikea paikka miitille olisi PORVOO.
[/quote]
niin mutta eilisen perustella Kuopio on uusi Porvoo.
[/quote]
Tulkaa Kuopioon niin minäkin pääsen paikalle :3
t. se 16-vuotias teini
Hölmöt. Teitä on niin paljon että ette edes mahdu mihinkään. Tai oikeastaan te olette yhtä miittiä koko ajan, koko Suomi on miittiä. Koputa sitä bussissa istuvaa vierustoveria olkapäälle, se kenties roikkuu just AV:lla.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:16"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:06"]
Modetkin vois tulla :)
[/quote]
TODELLAKIN!
[/quote]
Yksi intiaan ulkoistettu koodinpätkä, joka juo sähköä ja syö elektroneja?
[/quote]
täh, hänhän on kunniavieras.
[/quote]
Pyydetään, että joku Sanomalta tuo mode-coden muistitikulla paikalle.