Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v miettii; olen käymässä Kuopiossa

Vierailija
22.07.2014 |

En aio viipyä kauaa. Haluaisiko joku jäätelölle tai eläinkauppaan huomenna?

Kommentit (299)

Vierailija
1/299 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, kyllä tekis mieli mennä paikalle kyyläämään :D mutta en ehkä jaksa kuitenkaan.

Vierailija
2/299 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, taitaa tulla huomenna kirjastopäivä... pitääkin palauttaa muutama cd-levy.

t: utelias uuno

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/299 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:51"]Kauhea ruuhka tuolla kirjastolla huomenna, kun siellä parveilee uteliaita avlaisia. Ja mies tai teini ei kumpikaan ole paikalla TAI nauraavat jossain kulman takana meille muille. :D

-se joka meinasi mennä paikalle teininä

[/quote]

Joo, pukeudun joksikin harmaaksi mummoksi ja myhäilen tyytyväisenä jossain nurkassa kun Kuopion av:laiset ryntäävät stalkkaamaan oikeaa teiniä 16-vee >:3

No ei, meinasin tulla paikalle ihan omana itsenäni. Tunnistatte kyllä minut sieltä. Enkä meinaa olla se, joka aloittaa puhumaan kenenkään kanssa, koska en ole saanut tuntomerkkejä teistä. Pallo on teillä :3

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
4/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt oikeasti luulko, että ketään kiinnostaa niin paljon, että lähtee asiakseen tapaamista vakoilemaan. 

Vierailija
5/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:03"]Älkää nyt oikeasti luulko, että ketään kiinnostaa niin paljon, että lähtee asiakseen tapaamista vakoilemaan. 

[/quote]

Tulen sitten vissiin olemaan pääkirjaston musapuolella huomen yksinäni :( Siinä tapauksessa toivon löytäväni edes muutaman hyvän levyn sieltä lohdutukseksi ja käyn ostamassa poppareita ennen kotiinpalua.

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
6/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:03"]Älkää nyt oikeasti luulko, että ketään kiinnostaa niin paljon, että lähtee asiakseen tapaamista vakoilemaan. 

[/quote]

Itseasiassa olen niin nolife että voisin vaikka mennäkin..

-se joka aluksi suunnitteli menevänsä teininä paikalle (mutta muutti mielensä, ei aio leikkiä teiniä mutta saattaa stalkkaamisen ilosta käydä huomenna palauttamassa pari lp-levyä)

Vierailija
7/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä miten meinaatte tunnistaa toisenne kun tuntomerkit ovat niin epätarkat! Olen todella pettynyt jos ette sitten kohtaakaan koska kumpikaan ei ns. löydä toista!

Vierailija
8/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:07"]Mä en nyt ymmärrä miten meinaatte tunnistaa toisenne kun tuntomerkit ovat niin epätarkat! Olen todella pettynyt jos ette sitten kohtaakaan koska kumpikaan ei ns. löydä toista!

[/quote]

No haluuko jotkut antaa tuntomerkkejä? :) Minäkin ehkä voisin jtn.

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
9/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Iso-Jarmo antoi tarkat tuntomerkit.

Vierailija
10/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:51"]Kauhea ruuhka tuolla kirjastolla huomenna, kun siellä parveilee uteliaita avlaisia. Ja mies tai teini ei kumpikaan ole paikalla TAI nauraavat jossain kulman takana meille muille. :D

[/quote]

Joo, pukeudun joksikin harmaaksi mummoksi ja myhäilen tyytyväisenä jossain nurkassa kun Kuopion av:laiset ryntäävät stalkkaamaan oikeaa teiniä 16-vee >:3

No ei, meinasin tulla paikalle ihan omana itsenäni. Tunnistatte kyllä minut sieltä. Enkä meinaa olla se, joka aloittaa puhumaan kenenkään kanssa, koska en ole saanut tuntomerkkejä teistä. Pallo on teillä :3

t. se 16-vuotias teini

[/quote]

eikun pukeudu hamsteriksi niin kukaan ei tunnista.

Vierailija
11/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut näkee helposti 197cm ja 125kg kokoni vuoksi. Tulen sinne myös siis. T.Iso-Jarmo

Vierailija
12/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:59"]

[/quote]

t. se 16-vuotias teini

[/quote]

eikun pukeudu hamsteriksi niin kukaan ei tunnista.

[/quote]

Eikä herättäisi huomiota.

Vierailija
13/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:25"]

Okokok uskotaan sit tylsät, että ei tipu kuvia >:(

Mua ihan oikeasti kiinnostaa millainen tämä mies29 on ulkoisesti ja sisäisesti. En yhtään usko että on niin nolla mitä antaa ymmärtää.

[/quote]

Hän on asperger. Jutuissa ei pysy samalla tavalla mukana, kuin 'tavallisen' kanssa jutellessa. Assit hahmottavat maailmaa yleistyksin, kuten nyt esimerkiksi kuvittelemalla että naiset ovat yksi iso homogeeninen ryhmä, jonka sisällä ei ole eroja. Assit myös jäävät helposti junnaamaan mitättömiin yksityiskohtiin ja ovat taipuvaisia pakkoneuroottiseen käytökseen. Joku onnellinen saattaa saada tästä miehestä vielä stalkkerin riesakseen :(

Vierailija
14/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möyh meinaan tehdä tylsät. Kummiskin joku av:lainen tulee salakuvaaman mua ja sit olenkin koko palstan kynsissä :c En halua samaan pyöritykseen, mihin nimeltämainitsemattomat bloggaajat ovat täällä joutuneet.

En silti vielä peru mtn. Mietin asiaa. Painun kohta nukkumaan.

t. se 16-vuotias teini

Vierailija
15/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen mielessäni Iso-Jarmon sellaiseksi Musta Pekan (Aku Ankasta) näköiseksi hahmoksi. Sikari suussa ja röhisevä nauru.

Vierailija
16/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru on röhisevä, tummat silmät, hiukset ja tuuhea, lyhyehkö kokoparta. Sikaria en polta. t.Iso-Jarmo

Vierailija
17/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:22"]

Kuvittelen mielessäni Iso-Jarmon sellaiseksi Musta Pekan (Aku Ankasta) näköiseksi hahmoksi. Sikari suussa ja röhisevä nauru.

[/quote]Mä taas ajattelen että se on iso mies jolla on totisen tutkaileva katse, mutta hymy herkässä. Ei mikään pössyröhö :)

Vierailija
18/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:22"]Kuvittelen mielessäni Iso-Jarmon sellaiseksi Musta Pekan (Aku Ankasta) näköiseksi hahmoksi. Sikari suussa ja röhisevä nauru.

[/quote]

Mä oon ehkä liikaa nyt kesällä palstaillut kun mä ajattelin heti sellaista kuopion Jussi Lampea...

-se teinin matkija

Vierailija
19/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko, jos viattomat kirjastonkäyttäjät leimautuvat av-mammoiksi, jos sattuvat huomenna musiikkiosastolle klo 12:00-12:30.

Vierailija
20/299 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 00:22"]

Möyh meinaan tehdä tylsät. Kummiskin joku av:lainen tulee salakuvaaman mua ja sit olenkin koko palstan kynsissä :c En halua samaan pyöritykseen, mihin nimeltämainitsemattomat bloggaajat ovat täällä joutuneet.

En silti vielä peru mtn. Mietin asiaa. Painun kohta nukkumaan.

t. se 16-vuotias teini

[/quote]

pöh sua kukaa salakuvaa. Ei me niin ikäviä ihmisiä olla ;)

t: utelias uuno, joka menee huomenna palauttamaan cd-levyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä