Okei joo, mutta miten olisi ihan oikea av-miitti?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:30"]
onks pakko olla mamma
[/quote]
Sinkkujen ja lapsettomien dress code on sitten pikkumustat tai tumma puku, niin päästään asiallisille jatkoille sieltä Ruttopuistosta. Ylipukeutuminen on toivottavaa ja tavoiteltavaa.
[/quote]
En omista tummia vaatteita. Musta ei pue minua. Saanko laittaa vaaleamman mutta nätin mekon? -N20
[/quote]
Ilman muuta! Pääasia on, ettei asu sovellu oikein kunnolla picknikille. Liian vaivaantunutta menoa muuten, jos ei laiteta överiksi.
t.20
Saa heitellä ajankohtia! Täytyy kyllä sanoa, etten itse ehkä pääse, jos se on tällä viikolla. :( Mutta vaikeatahan suunnitelmia on kaikkien menojen mukaan tehdä. -N20
Turkuun myös.
Kolmen lapsen wtyh tulee paikalle :)
Joo! Ne vois olla samalla naamiaiset, perus av-mamma pukukoodina! Polvipituiset leggarit, kananpersetukka, tekotatuointeja jne. Vaihtoehtoisesti voi pukeutua siihen yläluokkaiseen tyyliin (hyi ei mitään trikoota!) mitä täällä myös suositaan.. älä unohda maisterin hattua!
Jep, jos paikalle tulevat AP, WT, Ohis, Ikis, porvoolaiset, -Mies29- ja kuopioketjun legendat.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:56"]
Joo! Ne vois olla samalla naamiaiset, perus av-mamma pukukoodina! Polvipituiset leggarit, kananpersetukka, tekotatuointeja jne. Vaihtoehtoisesti voi pukeutua siihen yläluokkaiseen tyyliin (hyi ei mitään trikoota!) mitä täällä myös suositaan.. älä unohda maisterin hattua!
[/quote]
Teekkarilakit ja vastaavat on sitten must have, jos sattuu komerosta löytymään!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:06"]
Modetkin vois tulla :)
[/quote]
TODELLAKIN!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:58"]
Jep, jos paikalle tulevat AP, WT, Ohis, Ikis, porvoolaiset, -Mies29- ja kuopioketjun legendat.
[/quote]
Mä oon noista ap ja ohis ja lisäksi se joka näyttää 10v nuoremmalta ja jota luultu poikansa tyttöystäväksi että näette semmosen legendankin. Ja oon myös yh joiden lapsilla eri isät. Että nyt ois useampi hahmo yhdessä paketissa bongattavana.
Joo, mutta ei aina sinne etelään. Tavataan vaikka Kuopiossa jos ette tänne asti jaksa kiivetä..=))
-kainuulainen
Wtyh:n lapset on myös eri miesten kanssa tehty niinkun kunnon wt tekeekin.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:09"]
[/quote]
TODELLAKIN!
[/quote]
Yksi intiaan ulkoistettu koodinpätkä, joka juo sähköä ja syö elektroneja?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:12"]
Joo, mutta ei aina sinne etelään. Tavataan vaikka Kuopiossa jos ette tänne asti jaksa kiivetä..=))
-kainuulainen
[/quote]
no joku Kuopio tai Jyväskylä olis tosiaan hyvä paikka tavata.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:09"]
[/quote]
TODELLAKIN!
[/quote]
Yksi intiaan ulkoistettu koodinpätkä, joka juo sähköä ja syö elektroneja?
[/quote]
täh, hänhän on kunniavieras.
Ettekö te hyvät mammat ymmärrä, että ainoa oikea paikka miitille olisi PORVOO.
Siis MIKSI pitäisi tavata nämä huruakat vielä livenäkin?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:18"]
Ettekö te hyvät mammat ymmärrä, että ainoa oikea paikka miitille olisi PORVOO.
[/quote]
niin mutta eilisen perustella Kuopio on uusi Porvoo.
Oon mukana, olin siinä parin vuoden takaisessakin:)