Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden mielestä Benedict Cumberbatch hyvännäköinen?

Vierailija
23.07.2014 |

http://31.media.tumblr.com/tumblr_lzz8p4Q63k1qgne0jo5_r1_500.jpg

Mielestäni erittäin seksikäs, mutten ole kuullut kenenkään muun olleen koskaan samaa mieltä kanssani, ainakaan täällä Suomessa. Mitens avlla, muita joiden mielestä kyseessä hyvännäköinen mies?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuuuuuuuma !!

Vierailija
2/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvännäköinen minun mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Vaikuttaa kyllä ihan kiltiltä symppismieheltä, mutta en voisi kuvailla häntä hyvännäköiseksi. 

Vierailija
5/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun vetoaa älykäs seksikkys sekä brittiaksentti. Eli nam nam!

Vierailija
6/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän montakin fanaatikkoa. Hyvännäköinen mies mutta ei tyyppiäni.

Vierailija
7/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tavis, sinua ei kiinnostaisi pätkääkään.

Vierailija
8/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nimenomaan tuntuu että Benedictillä on paljon noita kuolaavia naisfaneja Suomessakin. Itse en oikein osaa päättää mitä mieltä olen, tätä tyyppiä voi todellakin kuvata sanalla persoonallinen. Sherlokissa se oli kyllä hotin tuntuinen.

Vierailija
9/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benny on ruma, karismaattinen, symppis ja hvtin hyvä näyttelijä. Tykkään kovasti, kerrankin vilimitähti, joka osaa näytellä, mutta ei hän mikään perinteisen hyvännäköinen ole. Itseironiaa kaverilla ainakin riittää.

Äskenhän oli juttua mediassa siitä, että ns. suuri yleisökin voi olla valmis hyväksymään tähdeksi hieman erikoisemman näköisiä tyyppejä, eikä aina vain niitä kiiltokuvaihmisiä. Benedict on tästä oiva esimerkki. Odotan mielenkiinnolla The Imitation Gamea.

Vierailija
10/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ääni♥

Vierailija
11/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:09"]Sen ääni♥

[/quote]

Tälle tuhat peukkua!!!

Vierailija
12/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Aivan syötävä on! Varsinkin Sherlockina erinomaisesti istuvissa suorissa housuissaan ja kauluspaidoissaan;)ihana tukka! Ja ääni! Aivan täysin minun tyyppiseni mies!

http://www.justjared.com/photo-gallery/2875565/benedict-cumberbatch-martin-freeman-film-sherlock-season-3-02/fullsize/

Nimin: SHERlocked

Vierailija
13/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin voinut tehdä päinvastaisen aloituksen, koska mä en ymmärrä tuon miehen komeutta ja seksikkyyttä. En yhtään. Ja niin siitä vaan jatkuvasti naiset unelmoi, täälläkin.

Näin naisille kelpaa erilaiset miehet ja hyvä niin.

Vierailija
14/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benedict Cumberbatch kuullostaa Paavilta, voisi olla jostain Monty Pythonista. My 5 cents.

Vierailija
15/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun vetoo! Ja oli jollain ulkomaalaisella listalla valittu parhaimman näköiseksi miesnäyttelijäksi viime vuonna.

Vierailija
16/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:09"]

Äskenhän oli juttua mediassa siitä, että ns. suuri yleisökin voi olla valmis hyväksymään tähdeksi hieman erikoisemman näköisiä tyyppejä, eikä aina vain niitä kiiltokuvaihmisiä.

[/quote]

Oliko jutussa mainittu yhtään naista? Minusta kun tuntuu, että miehille (taas kerran) hyväksytään erikoisempi ulkonäkö.

Vierailija
17/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:09"]

Äskenhän oli juttua mediassa siitä, että ns. suuri yleisökin voi olla valmis hyväksymään tähdeksi hieman erikoisemman näköisiä tyyppejä, eikä aina vain niitä kiiltokuvaihmisiä.

[/quote]

Oliko jutussa mainittu yhtään naista? Minusta kun tuntuu, että miehille (taas kerran) hyväksytään erikoisempi ulkonäkö.

[/quote]

No pääosassa jutussa oli Benedict. Mutta naisissa vastaavia alienin-näköisiä on ainakin Tilda Swinton, joka ei ole mikään perinteinen kaunotar, mut on pirun hyvä näyttelijä.

Samoin povataan Game of Thronesista tuttua Gwendoline Christieta seuraavaksi tähdeksi tulevan Star Warsin myötä. Eikä hänkään ole ihan tavanomaisen näköinen.

Joten ehkä pikkuhiljaa kauneuden pakko hellittää ja toisenlaisillekin näyttelijöille heruu muitakin kuin pikkurooleja. Jopa naisten kohdalla.

Vierailija
19/46 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää myyrältä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme