Muita, joiden mielestä Benedict Cumberbatch hyvännäköinen?
http://31.media.tumblr.com/tumblr_lzz8p4Q63k1qgne0jo5_r1_500.jpg
Mielestäni erittäin seksikäs, mutten ole kuullut kenenkään muun olleen koskaan samaa mieltä kanssani, ainakaan täällä Suomessa. Mitens avlla, muita joiden mielestä kyseessä hyvännäköinen mies?
Kommentit (46)
Todella hyvännäköinen minun mielestäni.
Ei! Vaikuttaa kyllä ihan kiltiltä symppismieheltä, mutta en voisi kuvailla häntä hyvännäköiseksi.
Muhun vetoaa älykäs seksikkys sekä brittiaksentti. Eli nam nam!
Mä tiedän montakin fanaatikkoa. Hyvännäköinen mies mutta ei tyyppiäni.
Jos olisi tavis, sinua ei kiinnostaisi pätkääkään.
Siis nimenomaan tuntuu että Benedictillä on paljon noita kuolaavia naisfaneja Suomessakin. Itse en oikein osaa päättää mitä mieltä olen, tätä tyyppiä voi todellakin kuvata sanalla persoonallinen. Sherlokissa se oli kyllä hotin tuntuinen.
Benny on ruma, karismaattinen, symppis ja hvtin hyvä näyttelijä. Tykkään kovasti, kerrankin vilimitähti, joka osaa näytellä, mutta ei hän mikään perinteisen hyvännäköinen ole. Itseironiaa kaverilla ainakin riittää.
Äskenhän oli juttua mediassa siitä, että ns. suuri yleisökin voi olla valmis hyväksymään tähdeksi hieman erikoisemman näköisiä tyyppejä, eikä aina vain niitä kiiltokuvaihmisiä. Benedict on tästä oiva esimerkki. Odotan mielenkiinnolla The Imitation Gamea.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:09"]Sen ääni♥
[/quote]
Tälle tuhat peukkua!!!
Minä! Aivan syötävä on! Varsinkin Sherlockina erinomaisesti istuvissa suorissa housuissaan ja kauluspaidoissaan;)ihana tukka! Ja ääni! Aivan täysin minun tyyppiseni mies!
Nimin: SHERlocked
Mä olisin voinut tehdä päinvastaisen aloituksen, koska mä en ymmärrä tuon miehen komeutta ja seksikkyyttä. En yhtään. Ja niin siitä vaan jatkuvasti naiset unelmoi, täälläkin.
Näin naisille kelpaa erilaiset miehet ja hyvä niin.
Benedict Cumberbatch kuullostaa Paavilta, voisi olla jostain Monty Pythonista. My 5 cents.
Minuun vetoo! Ja oli jollain ulkomaalaisella listalla valittu parhaimman näköiseksi miesnäyttelijäksi viime vuonna.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:09"]
Äskenhän oli juttua mediassa siitä, että ns. suuri yleisökin voi olla valmis hyväksymään tähdeksi hieman erikoisemman näköisiä tyyppejä, eikä aina vain niitä kiiltokuvaihmisiä.
[/quote]
Oliko jutussa mainittu yhtään naista? Minusta kun tuntuu, että miehille (taas kerran) hyväksytään erikoisempi ulkonäkö.
http://www.bbcamerica.com/anglophenia/files/2013/03/Benedict-Cumberbatch-Into-Darkness.jpg
Aijaijai, hieman tuimempana vetoaa.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:09"]
Äskenhän oli juttua mediassa siitä, että ns. suuri yleisökin voi olla valmis hyväksymään tähdeksi hieman erikoisemman näköisiä tyyppejä, eikä aina vain niitä kiiltokuvaihmisiä.
[/quote]
Oliko jutussa mainittu yhtään naista? Minusta kun tuntuu, että miehille (taas kerran) hyväksytään erikoisempi ulkonäkö.
[/quote]
No pääosassa jutussa oli Benedict. Mutta naisissa vastaavia alienin-näköisiä on ainakin Tilda Swinton, joka ei ole mikään perinteinen kaunotar, mut on pirun hyvä näyttelijä.
Samoin povataan Game of Thronesista tuttua Gwendoline Christieta seuraavaksi tähdeksi tulevan Star Warsin myötä. Eikä hänkään ole ihan tavanomaisen näköinen.
Joten ehkä pikkuhiljaa kauneuden pakko hellittää ja toisenlaisillekin näyttelijöille heruu muitakin kuin pikkurooleja. Jopa naisten kohdalla.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:45"]
http://www.bbcamerica.com/anglophenia/files/2013/03/Benedict-Cumberbatch-Into-Darkness.jpg
Aijaijai, hieman tuimempana vetoaa.
[/quote]
Oi, voi kyllä!
Kuuuuuuuuma !!