Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti-ihmisen pukeutuminen?

Vierailija
23.07.2014 |

Siis IHAN oikeastiko joidenkin mielestä ihmisen pitäisi vaihtaa pukeutumistyyliään siitä sekunnista kun tulee äidiksi? Ei kai kukaan voi olla tosissaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niin väittää?

Vierailija
2/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti-ihminen jo kuulostaa sellaiselta tyypiltä, joka en halua olla. Kyllä nuttura kiristää jos tuollaista ilmaisua itsestään käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useissa ketjuissa on viitattu onko tämä ja tämä nyt sopiva vaate äiti-ihmiselle. Siksi ajattelin kysyä onko joku nyt siis oikeasti sitä mieltä että esim. tuubitoppi ei ole sopiva pusero äidille.

AP

Vierailija
4/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vasta äiti-ihmisenä alkanut käyttämään mikroshortseja ja pikkuisia toppeja ; )

Ennen ei itsetunto riittänyt. Hyvältä kuulkaa näyttää.

T. Äiti 34 v

Vierailija
5/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:10"]Mä olen vasta äiti-ihmisenä alkanut käyttämään mikroshortseja ja pikkuisia toppeja ; )

T. Äiti 34 v

[/quote]

voi kiitos äiti 34v. Pitäisi ottaa susta mallia ;) t.tuubitoppiketjun aloittaja äiti

Vierailija
6/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut mieleenkään heittää vaatekaapin sisältöä pois vain siksi, että tulin äidiksi. Eikä edes kiinnosta mitä mieltä joku on mun vaatteistani eikä mua kiinnosta mitä kenelläkään toisella on yllään.

Vierailija
7/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:09"]Useissa ketjuissa on viitattu onko tämä ja tämä nyt sopiva vaate äiti-ihmiselle. Siksi ajattelin kysyä onko joku nyt siis oikeasti sitä mieltä että esim. tuubitoppi ei ole sopiva pusero äidille.

AP

[/quote]

mä olen sitä mieltä että minihame jossa perse vilkkuu tai toppi josta tissit tursuaa ulkopuolella ei oo sun nimittämäsi äiti-ihmisen sopivaa vaatetusta, mutta mun mielestä muuten me äidit saadaan pukeutua ihan siinä missä muutkin meidän ikäiset - jokainen omaan ikäluokkaansa kuuluen. on paljon 40-50 vuoiaita jotka pukeutuu aamalla tavalla kun 16v, ja se ei ole kaunista. Olipa "äiti-ihminen" tai ei.

äiti23

Vierailija
8/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti23 jatkaa.. oiskohan noi kuitenkin katkerien ihmisien suoltamia asioita että äideillä pitäis olla jotkut säkit päällä aina? :D Vai kuvitteleeko ne, että äiti=lihava josta syystä ei saisi käyttää toppeja ja minishortseja? :P

Vierailija
9/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:10"]Mä olen vasta äiti-ihmisenä alkanut käyttämään mikroshortseja ja pikkuisia toppeja ; )

T. Äiti 34 v

[/quote]

Mulle kävi samoin! Tai itsessiassa aloitin mikroshortsien käytön vasta kun sain kolmannen lapseni. :)

Ja samat syyt kuin sulla.

T. Kolmen äiti 32v.

Vierailija
10/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toki, ylitsepursuavat paidat tai persauksen paljastavat vaatteet tuskin imartelevat ketään. Lähinnä halusin tietää, onko joillekin nimenomaan se äitiys se asia joka tekee pukeutumisesta sopimatonta..

Itse olen hyvin rock-henkinen tyyliltäni ja joskus saanut epäsuoraa palautetta vaatteistani.

-AP

Vierailija
11/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:09"]Useissa ketjuissa on viitattu onko tämä ja tämä nyt sopiva vaate äiti-ihmiselle. Siksi ajattelin kysyä onko joku nyt siis oikeasti sitä mieltä että esim. tuubitoppi ei ole sopiva pusero äidille.

AP

[/quote]

mä olen sitä mieltä että minihame jossa perse vilkkuu tai toppi josta tissit tursuaa ulkopuolella ei oo sun nimittämäsi äiti-ihmisen sopivaa vaatetusta, mutta mun mielestä muuten me äidit saadaan pukeutua ihan siinä missä muutkin meidän ikäiset - jokainen omaan ikäluokkaansa kuuluen. on paljon 40-50 vuoiaita jotka pukeutuu aamalla tavalla kun 16v, ja se ei ole kaunista. Olipa "äiti-ihminen" tai ei.

äiti23

[/quote]Minä olen 50v ja tällä viikolla sekä teineillä että minulla on ollut farkkushortsit ja topit, minulla kunnon olkaimet ja ilman printtejä toki. Kukaan täällä mökkilandella ei ole katsonut pitkään.

Vierailija
12/13 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heitin mini-farkkuhameet pois äitiyden jälkeen, mun mielestäni ne on vähän teinien juttuja.. Eivätkä tosiaan käytännöllisiä lapsen kanssa! Vaikka vihaan ilmaisua, niin ehkä vähä wt mielikuva, jos lapsen kans liikentees..?! Eli paremmat ne mikroshortsit..:-)

Vierailija
13/13 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kenellekkään ei sovi minishortsit, siis ne joista kankut näkyvät. Kamalaa katottavaa niin äideillä,tyttäreillä ja sinkkunaisilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi