Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VI-HAAN tätä hellettä!!!

Vierailija
23.07.2014 |

Anteeks, jos vastaavalla aloituksella on jo ketjuja, on vaan pakko päästä purkamaan...

Päätä särkee, hiki virtaa, ruoka ei maistu, maha on sekasin, ulkona tulee heti paha olo. Sit ku koko ajan hikoilee, ei pysty syömään, ja joutuu istumaan koko päivän sisällä, olo on entistä kamalampi. Kylmä suihku tuntuu mukavalta, mutta itsensä kuivaaminenkin on jo niin vaivalloista, että uus yhtä kova hiki on ihan samantien. Ja sit uutisoidaan: "Suomi kylpee helteessä, nauttikaa!"

AAAAAARGH!

Kohtalotovereita?

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseaiheutettua. Siis ilmastonmuutos

Vierailija
2/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa sulaa pöydälle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I totally agree. Yritän nyt kestää, koska pian se on ohi. Kesää rakastan, mutta helteitä vihaan. Always & forever.

Vierailija
4/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan myös. Tulisi jo syksy ja vesisateet.

Vierailija
5/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä VIHAAN myös. Tää on kyllä yhtä helvettiä!!! Loppuis jo!

Vierailija
6/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks en sentään oo esim. viimesilläni raskaana! Ja oon lomalla, eli voin mennä vaikka sinne kylmään suihkuun koska huvittaa. Eli vois ne asiat huonomminkin olla.

ap

Vierailija
7/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä RAKASTAN tätä hellettä, vaikka meillä on vanha hirsitalo jossa sisällä +35 ja ulkona melkein yhtä paljon.. voi kun tällaista olisi kuukausikaupalla, tässä maassa saa palella ihan liikaa..

Vierailija
8/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisään, että on paljon niitä ihmisiä, jotka valittaa oli ihan mikä sää tahansa. Mutta tarjoon kahvit sille, joka joskus kuulee mun valittavan syksyn vesisateista tai lumikinoksista. Niistä suorastaan nautin, mutta tätä hellettä en vaan voi sietää. 

ap

Vierailija
11/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuumalla kannata kylmään suihkuun mennä, vaan kuumaan. Keho sitten pyrkii viilentämään itseään. Jos käy kylmässä, niin pyrkii lämmittämään. Sama juomien kanssa, kylmä juoma helteellä vaan pahentaa, lämmin parantaa tilannetta. Kokeile jos et usko! :)

Vierailija
12/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen samaa mieltä!

Se on kumma juttu kun Egyptin helteessä en tällä tavoin kärsinyt, asteita oli +40 muta silti. Todnäk syynä oli kys kohteen kuiva ilmanala koska esim Thaimaassa siihen hikoilun määrään meinasi kuolla, kosteusprosentti ties missä ja asteita oli +35.

En jaksaisi tätä enää, petivaatteita sais vaihtaa muutaman päivän välein kun yötkin niin tuskaisia, niska koko ajan märkänä hiestä, kotityöt yhtä tuskaa, seksiä jaksa ajatellakaan kun toisen hipaisukin jo etoo ja hikoiluttaa lisää, ihan KAMALAA!!!!!! 

Ja ilm tätä paskaa koko loppuviikkokin ja ensivkollakin vielä, sen jälk jos jatkuu niin minä soitan töihin ja ilmoitan etten pys työskentelemään tässä säässä, työni sisältää mm ulkona oloa 2-5h/pvässä.

ILMA VIILENE NYT,!!!!!!!!!

Vierailija
13/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:52"]I totally agree. Yritän nyt kestää, koska pian se on ohi. Kesää rakastan, mutta helteitä vihaan. Always & forever.

[/quote]

Suomessa puhutaan suomea.

Vierailija
14/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:59"]Ei kuumalla kannata kylmään suihkuun mennä, vaan kuumaan. Keho sitten pyrkii viilentämään itseään. Jos käy kylmässä, niin pyrkii lämmittämään. Sama juomien kanssa, kylmä juoma helteellä vaan pahentaa, lämmin parantaa tilannetta. Kokeile jos et usko! :)

[/quote]En ole ap mutta noilla neuvoilla sain lämpöhalvauksen kolme vuotta sitten.

Vierailija
15/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee talvi ja päässtte valittamaan kylmästä. Myyyyyaaahhhj

Vierailija
16/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa ihana syksy mahdollisimman pian!

Vierailija
17/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lämmin ilma luita riko, eikä suuri pieru persettä.

Vierailija
18/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen huomannut, että kylmän juominen vaan hikoiluttaa lisää!

Vierailija
19/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan syksyä! <3 En IKINÄ valita muista sääoloista, mutta helteitä en kestä!!! Olen tänään ottanut jo neljä buranaa, ja silti on hellepäänsärky (ja kyllä, olen juonut vettä varmaan kolme litraa).

Vierailija
20/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hellehattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan