Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VI-HAAN tätä hellettä!!!

Vierailija
23.07.2014 |

Anteeks, jos vastaavalla aloituksella on jo ketjuja, on vaan pakko päästä purkamaan...

Päätä särkee, hiki virtaa, ruoka ei maistu, maha on sekasin, ulkona tulee heti paha olo. Sit ku koko ajan hikoilee, ei pysty syömään, ja joutuu istumaan koko päivän sisällä, olo on entistä kamalampi. Kylmä suihku tuntuu mukavalta, mutta itsensä kuivaaminenkin on jo niin vaivalloista, että uus yhtä kova hiki on ihan samantien. Ja sit uutisoidaan: "Suomi kylpee helteessä, nauttikaa!"

AAAAAARGH!

Kohtalotovereita?

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:52"]I totally agree. Yritän nyt kestää, koska pian se on ohi. Kesää rakastan, mutta helteitä vihaan. Always & forever.

[/quote]

Suomessa puhutaan suomea.

[/quote]

Really?

Vierailija
22/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAKASTAN tätä hellettä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin! Näistä keleistä ei juuri pääse Suomessa nauttimaan ja kohta taas sataa loskaa on pimeää ja kylmää. Minä inhoan sitä.

Vierailija
24/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:55"]

Vielä lisään, että on paljon niitä ihmisiä, jotka valittaa oli ihan mikä sää tahansa. Mutta tarjoon kahvit sille, joka joskus kuulee mun valittavan syksyn vesisateista tai lumikinoksista. Niistä suorastaan nautin, mutta tätä hellettä en vaan voi sietää. 

ap

[/quote]

Olen niiiiiiiiiiiiin samaa mieltä kanssasi <3

Vierailija
25/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:59"]Ei kuumalla kannata kylmään suihkuun mennä, vaan kuumaan. Keho sitten pyrkii viilentämään itseään. Jos käy kylmässä, niin pyrkii lämmittämään. Sama juomien kanssa, kylmä juoma helteellä vaan pahentaa, lämmin parantaa tilannetta. Kokeile jos et usko! :)

[/quote]En ole ap mutta noilla neuvoilla sain lämpöhalvauksen kolme vuotta sitten.

[/quote]

No sitten ei kannata kokeilla! Itse olen toiminut noin vuosikausia, eikä lämpöhalvauksesta tietoakaan. Oletko ihan perusterve?

Vierailija
26/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nautin. Ihanaa varsinkin lenkkeillä pururadalla auringonpaisteessa näillä keleillä, kun hiki oikein lentää. Ja joka päivä mahtava ollut käydä uimassa järvessä. Ei voi kyllä valittaa. Voikun suomessa olis aina tällainen ilmasto

Vierailija
27/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meidän kerrostalossa on julkisivurempan takia toinen puoli talosta paketissa, eikä saada sen takia läpivetoa tänne, lääh puuh, menis jo vittuun tää keli. (t: BMI 18, kun joku kuitenkin läskiksi väittää, koska kuulemma ainoastaan läskeillä voi 30 asteen kelillä olla kuuma :D)

Sen lisäksi tää pöly sun muu paska tosta tiilien purkamisesta alkaa jo oikeesti ahistaa.

Vierailija
28/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:16"]

Kyllä mä nautin. Ihanaa varsinkin lenkkeillä pururadalla auringonpaisteessa näillä keleillä, kun hiki oikein lentää. Ja joka päivä mahtava ollut käydä uimassa järvessä. Ei voi kyllä valittaa. Voikun suomessa olis aina tällainen ilmasto

[/quote]

Apua! :0

Vierailija
29/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, et kohtalotovereita on näin paljon.

Koitetaan kestää! Kohta tulee ne ihanat syyspäivät, ku päälleen voi laittaa ihanan muhkeen villapaidan, ja illalla kotona kiskasta jalkaan villasukat ja mennä sohvalle viltin alle, ja ottaa käsiinä vielä vaikka jonkun käsityön, ja viereen höyryävän kaakaon. Sitte nukkumaan paksun lämpimän peiton alle uudessa pehmosessa yöpaidassa.

ap

Vierailija
30/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vihaan tätä hellettä. Näin lomalla kun aamuseitsemältä herään, niin lämmintä on 25 astetta vaikka 3 ikkunaa on koko yön auki. Mitään ei voi tehdä, mihinkään ei huvita lähteä - paitsi omaan hyvin ilmastoituun autoon. Kaupassa käyntikin saa kiukkuiseksi, kun tulee hiki. Kotona pärjää, kun muistaa juoda ja istuu koko ajan tuulettimen vieressä. 

Harmittaa niin vietävästi, kun koko loma menee pilalle tämän typerän helteen takia. Piti käydä eri paikoissa kävelemässä ulkona, mutta tällä ilmalla en liikahdakaan kotoani, jos ei ole pakko.

Vierailija
31/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nyt sentään iltaa kohden vähän viilenee.

Vierailija
32/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:59"]Ei kuumalla kannata kylmään suihkuun mennä, vaan kuumaan. Keho sitten pyrkii viilentämään itseään. Jos käy kylmässä, niin pyrkii lämmittämään. Sama juomien kanssa, kylmä juoma helteellä vaan pahentaa, lämmin parantaa tilannetta. Kokeile jos et usko! :)

[/quote]En ole ap mutta noilla neuvoilla sain lämpöhalvauksen kolme vuotta sitten.

[/quote]

No sitten ei kannata kokeilla! Itse olen toiminut noin vuosikausia, eikä lämpöhalvauksesta tietoakaan. Oletko ihan perusterve?

[/quote]Olen ja hyväkuntoinen ja hoikka. Mutta geenit Siperiasta nähtävästi :)

Vierailija
33/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun wankers

Vierailija
34/140 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni joutuu hakeutumaan päivystykseen ja lääkärille helteen aiheuttamien terveysongelmien vuoksi, on tässä kestämistä, sydänsairaana. Masennus on pientä kun pumppu ei jaksa. 

Ai niin joo, niinhän se olikin. Masennus on pientä eikä missään tapauksessa uhkaa henkeä :) Vain fyysiset vaivat ovat huomionarvoisia

Vierailija
35/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös eräs, joka odottaa syksyä ja kylmyyttä... Inhottavaa kun pelkkä paikallaan istuminenkin aiheuttaa sen, että hiki valuu virtana. Kaiken huipuksi teen työtä, jossa joudun olemaan joka päivä ulkona auringonpaisteessa sen viisi tuntia päivässä. Argh ei kestä.

Vierailija
36/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tätä kuumuutta!!! Ja mun oli tänäänkin pakko mennä 1,5h vaunulenkille tuonne pätsiin, koska vauvakin inhoaa kuumaa, eikä saa unta sisällä. Hyi kamala! Musta oikeesti tuntui että mun iho palaa roihuten, kun oli niin helvetin kuuma! Ja tyhmänä vielä menin meren rantaan, kun ajattelin, että siinä tuulisi viileästi. Ja paskat! Ei tuullu, ja puita ei ollu missään. Aivan kamalaa.

Ja mikä vittu siinä on, että joku on niin tyhmä että luulee samojen ihmisten inhoavan sekä kesää että talvea? Mä rakastan sadetta, kylmää ja pimeää enkä ikinä valita niistä!!

Vierailija
37/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne nämä helteen rakastajat eivät voi ymmärtää, että jotkut voi pahoin. On niin ihanaa, ja vitut. Kestän kylmää ja tuulta ja sadetta, hellettä vihaan, ja teitä helteen hehkuttajia, toivon teille helvetinmoista pahoinvointia,vähän tuntumaa. Ja vaikutus alkaa juuri nyt!

Vierailija
38/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme välittäjiä täällä. Tehkää normaaleja asioita, eläkää ja menkää. Kai sitä nyt mistä tahansa asiasta ahdistuu, jos istuu vain kotona miettimässä kuinka perseestä kaikki on.

Me olimme tänään Lintsillä, eikä ollut yhtään liian kuuma. Kiva oli syödä jätskiä varjossa ja laitteissa tuuli virkisti. Kaikilla oli hauskaa.

Se on asenteesta kiinni! Ja vähän pukeutumisesta myös.

Vierailija
39/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:55"]

Ihme välittäjiä täällä. Tehkää normaaleja asioita, eläkää ja menkää. Kai sitä nyt mistä tahansa asiasta ahdistuu, jos istuu vain kotona miettimässä kuinka perseestä kaikki on.

Me olimme tänään Lintsillä, eikä ollut yhtään liian kuuma. Kiva oli syödä jätskiä varjossa ja laitteissa tuuli virkisti. Kaikilla oli hauskaa.

[/quote]

Ja vitut on,rakastan kylmää, uskallapas valittaa,taioin sulle päänsäryn.

Vierailija
40/140 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:55"]

[/quote]

Ihan sama mitä yrität tehdä, niin hiki lentää. Ja miten niin pukeutumisesta kiinni? Vaikka istun alasti (sitä ei voi ulkona  edes tehdä) niin silti hiki valuu. Talvella on pukeutumisesta kiinni: siitä vain villapaitaa villapaidan päälle! Niitä voi pukea loputtoman määrän, mutta nahkaa ei voi luoda päältään.

Olen erehtynyt joskus hellepäivänä Lintsillekin. Kaikki varjopaikat on varattu ja siellä sitä sitten auringonpaahteessa jonotetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi