Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsinnässä romanttinen ja naista kunnioittava mies parisuhteeseen. Mistä kannattaa etsiä?

Vierailija
17.07.2021 |

Tinderissä olen ollut kolme kertaa ja enää en mene sinne, ei ole the juttu ihtelle. Yhtään matchia ei tule, koska en turhaan tykkää kenestäkään, vaikka musta tykätään ja samat naamat tulee vastaan joka kerta. Ei kiitos. En oo jutellut kenenkään kanssa siellä. Hoikka ja luonnollisen kaunis olen, joten ulkonäöllisistä jutuista ei jää kiinni ja luonnekin on hyvä. Olen tosissani siinä mitä haluan ja juurikin parisuhteen on oltava kestävää laatua, koko loppuelämän ajalle. Seksisuhteita ja hetken huumaa en etsi. Kasvokkain ja harrastuksista jne ei ole löytynyt. N31

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nirsoilija ja luulee itsestään liikoja. T. Kelpo mies 32

Vierailija
22/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut mielikuvitusta? Minulla on ihana mies sieltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffoissa, kirjoissa, peleissä niitä on, ei oikein muualla.

Urheiluhullusta on hyvä pysyä kaukana, eihän se muuta tee kuin katoo töllöstä potkupalloa ja juo kaljaa.

Leffoissa ja kirjastoissa käy risupartaiset epäsiisteihin rääsyihin pukeutetnee oman elämänsä sankarit, ei hyvä.

Vierailija
24/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin Suomea olet ja mitä harrastat?

M35

Muuttamassa etelään. Monipuolista liikuntaa, valokuvausta ja ps5 pelaamista. N31

Vierailija
25/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on nirsoilija ja luulee itsestään liikoja. T. Kelpo mies 32

Olet väärässä. En ota ketään käsiksi käyvää hullua tai narsistia. N31

Vierailija
26/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun löytyy mukava, komea ja varakas mies, joka ei halua seksiä vaan pelkästään läheisyyttä, niin mä vaihdan omani häneen. Toivo elää............

Vierailija
27/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun löytyy mukava, komea ja varakas mies, joka ei halua seksiä vaan pelkästään läheisyyttä, niin mä vaihdan omani häneen. Toivo elää............

Vierailija
28/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minä olen!

Olen romanttinen ja tykkään varsinkin anaaliseksistä takkatulen loisteessa.

Kunnioitan naisia kunhan pysyvät lestissään, eli keittiössä ja makuuhuoneessa suurimman osan elämästään.

Jarkko36@gmail.com

Vierailija
29/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteellinen kirjoitti:

Ei kumppani ole ikinä etsimällä löytynyt vaan aloitteita tekemällä.

Siihen vaan törmää kun sitä kaikkein vähiten odotat.

Vierailija
30/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rajaat mieheen toivomuksesi, jos seksi ei tule kyseeseen? Renkiäkö etsit?

Vierailija
31/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta, Suomessa ei ole kuvatun kaltaisia miehiä.

Vierailija
32/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareista löytyy kyllä miesseuraa mutta kokemukseni perusteella on käynyt ilmi, että kyllä se kalja/dokaaminen näille alkaa maistumaan parisuhteessakin. Alkuaikoina ehkä yrittävät vähän aikaa skarpata.

Vierailija
33/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rajaat mieheen toivomuksesi, jos seksi ei tule kyseeseen? Renkiäkö etsit?

Ihmisistä 99,9 % ei tajua tätä. Ja varsinkaan vauvapalstalla (=aritmetiikkaa apinoille) - se ei yllätä. Jatkan vaivihkaista etsintää ja elämä tuo napakympin eteen jossain vaiheessa, jos näin on tarkoitettu.

Vierailija
34/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä jossain on vikaa jos muka yhtään matchia ei tule. Taidat olla liiankin kriittinen?

En paina likea rööki huulessa tai kaljatuoppi kädessä oleville miehille. Moni tykkää musta kun usein samat nassut tuli vastaan. Ap

Eikö tupakoiva tai kaljaa juova mies voi olla romanttinen tai naiste kunnioittava?

eri

Vierailija
35/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä jossain on vikaa jos muka yhtään matchia ei tule. Taidat olla liiankin kriittinen?

En paina likea rööki huulessa tai kaljatuoppi kädessä oleville miehille. Moni tykkää musta kun usein samat nassut tuli vastaan. Ap

Laajenna etäisyyttä. Alkaa löytyä erilaisia miehiä.

Laitoin kilometrit niin pitkälle kuin oli mahdollisuus, mutta ei löytynyt ketään. N31

Vierailija
36/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tupakoiva tai kaljaa juova mies voi olla romanttinen tai naiste kunnioittava?

eri

Ei mene arvomaailmat yksi yhteen sellaisen miehen kanssa. N31

Vierailija
37/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta jäi mietityttämään tuo ”luonnekkin on hyvä”. Eikö se ole vähän subjektiivinen kokemus toiselle ihmiselle onko sinun luonteesi hyvä?

Vierailija
38/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyörin tinderissä on-off melkein kolme piinallisen pitkää vuotta. Treffeillä kävin muutamien ihan ok-tyyppien kanssa ja jokunen seksin vonkaajakin pääsi vahingossa seulan läpi.

Lopulta löytyi viereisestä kehyskunnasta nykyinen puolisoni ja 3kk vanhan vauvani isä. Aivan huippu tyyppi: ”vanhan ajan” käytöstavoilla ja arkijärjellä varustettu, lahjakas sosiaalisesti, empaattinen ja myötätuntoinen.

Ihan täyttä tuskaa se tinderin läpi kahlaaminen oli, mutta lopulta kannatti! Minä käytin sitä maksullista puolta tinderissä, sillä pystyi rajaamaan profiilin vain tykätyille ja hakemaan kauempaa.

Vierailija
39/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuhan nyt on niin, minäpä kerron, näin nelikymppisen kokemuksella. Älä ota miestä. Kolmikymppisenä elämä on vielä jotenkin viatonta, mutta auta perkeleen armias kun menet tuosta kymmenen vuotta eteen päin. Kaikilla miehillä on joko alkoholiongelma (tai joku vielä pahempi aine), uhkapeliriippuvuus, pettävät kun itsetunto tarvii sitä, valehtelevat rahan käytöstä, ovat mustasukkaisia…

Enkä sano tätä mitenkään katkerana. Miesten kanssa on kivaa, vällyjen välissä varsinkin, mutta kotiinsa niitä ei kannata ottaa asumaan. Siinä kaivaa verta nenästään.

Vierailija
40/40 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin työpaikalta mukavan ja fiksun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan