Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinderissä ei ole kunnollisia miehiä? Tässä vastaus

Vierailija
17.07.2021 |

Miehenä olen samaa mieltä palstanaisten kanssa siitä että Tinderistä on vaikeaa, lähestulkoon mahdotonta, löytää kunnollista miestä. Ymmärrän sen täysin.

Siihen on aika yksinkertainen selitys.(Varoitus, älä lue jos olet ammattiloukkaantuja)

Jakakaamme miehet kolmeen kategoriaan haluttavuuden, ja kahteen kategoriaan sen perusteella mitä he hakevat.

On todella komeat, tavalliset ja epähaluttavat. Sitten on pelkkää seksiä hakevat ja parisuhdetta haluavat.

Komealle seksiä hakevalle miehelle Tinder on taivas. Voi hakea seksiä ilman pelimiehen mainetta omissa kaveripiireissä, ja ilman että joutuu lähtemään baarikierrokselle. Nämä miehet ovat ehdottomasti Tinderissä.

Komealle parisuhdetta hakevalle miehelle Tinder on turhaa. Tämä mies löytää seuraa livenä, jos sosiaalisia taitoja on vähänkin. Miksi harrastaa hakuammuntaa Tinderissä? Siksi näitä miehiä on Tinderissä vähän.

Tavallisille, riippumatta siitä mitä he hakevat, Tinder on ajan haaskausta koska naiset swaippaavat heidät vasemmalle..pl. epähaluttavat naiset joita lähestyvät livenä vain rapajuopot. Suurin osa miehistä on naisille harmaata massaa, koska harva meistä erottuu muista. Livenä ehkä, Tinderissä ei.

Siten on mahakkaat setämiehet jotka lähettelevät pippelinkuvia ja muut vastaavat. Näillä ei ole mitään hävittävää, eikä selvästikään häpeän tunnetta siitä että naiset kokevat ehidät inhottavina.

Epähaluttavat mutta kunnolliset katoavat Tinderistä koska 0 matchia masentaa ennen pitkää. kts. tavalliset miehet.

Mitä jää jäljelle?

Komeat pelimiehet (ainoat jotka saavat matcheja)
Ne tavallisen näköiset jotka eivät ole vielä löytäneet naista livenä, kaikoavat Tinderistä ennen pitkää koska eivät saa matcheja kuin epähaluttavilta naisilta
Törkimykset
Epähaluttavat miehet, katoavat myös ennen pitkää, millä ei ole merkitystä koska ovat jo näkymättömiä

Kommentit (318)

Vierailija
281/318 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä ihan pihalla tinderissä. Ne hyvän näköiset ilmoittaa reteästi että he vaan seksiä nyt. Joo, senku, jos jostain sellaisen naisen löydät. Tinderissä on tuhansia miehiä valmiina juoksemaan muna pystyssä meikäläisenkin luo samana iltana, miksi ihmeessä nyt poimisin sieltä jonkun ääliön, joka ei millään tavalla edes yritä olla kiinnostava? Joo ne vatsalihakset ei riitä, niitä on aika monella muullakin. Ja varsinkaan herran jumala, jos ei edes niitäkään ole. 🤦🏽‍♀️

Ja entäs sitten ne ”vakavaa suhdetta” etsivät. Eilinen juttukaveri ilmoitti noin viiden minuutin juttelun perusteella että minun pitäisi sitten muuttaa hänen luoksensa jonnekkin pierupersiiseen. Luuletteko te että naisilla ei ole mitään omaa elämää? Että aikuisena juostaan pitkin Suomea jonkun jantterin perässä? Herätkää nyt jo.

Vaaditaanko seksiin siis näkyvät vatsalihakset? Huvittavaa.

Vierailija
282/318 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mitään muita väyliä muka löydy?

Amoremi.ee (Soomes), Iskuri, Alaston Suomi, Rosebrides (löytyy Finland osio)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/318 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti ite tinderistä saanut seuraa, erittäin viehättäviä ja mukavia naisia. M31. Viime viikolla kolmen eri naisen kanssa peittoheilumassa. 

Vierailija
284/318 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Tinderissäni näkyi vain tämän kaupungin jämä-miehet eli miehet, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään. Sanomattakin selvää, että oma tinderöintinti loppui hyvin lyhyeen.

Vierailija
285/318 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö.

Olen nainen ja minulla on paljon miespuolisia kavereita, "eri tasoisia", ja kaikki sinkut heistä ovat tinderiä käyttäneet, välillä poistuneet ja välillä palanneet takaisin. En ole huomannut eroa heidän välillään tinder käyttäytymisessä.

Vierailija
286/318 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen miesselitys tällä kertaa. Kivat sulle. Kukaan normaali ei käy baarissa korona-aikaan.

Jos mies kertoo oman näkemyksensä siitä, miten miehet toimivat tinderissä ja millaista miehenä tinderissä olo on, niin se ei todellakaan ole miesselittämistä. Ota selvää sanojen merkityksistä ennen kuin käytät niitä :D

Eikös se oo kun kertoo miehenä naisille miten naiset ajattelee ja toimii?

Vierailija
287/318 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaita miehiähän on vaikka miten paljon, itsekkin tämmöinen, mutta mistäs saatas laatu seuraa miehille. Kun on vaikkuttanut siltä että tinderissäkin pyörivät naiset on pääsääntöisesti yhoita ja moneen kertaan nussineina, karanneita ja eronneita. Ja totta kai kuvat ihan feikkiä ja viimeisen päälle stylattuja ja todellisuus on jotain ihan muuta.

Jokainen mies on omasta mielestään laadukas. Eri asia sitten naisen näkökulmasta.

Vierailija
288/318 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävittekö läpi kaikki alueelta löytyvät miehet vai ainoastaan Tinderin mielestä parhaat sata? Palvelu tarjoaa ensiksi niitä miehiä, jotka pysyvät markkinoilla sitoutumatta tai maksavat paljon premium-jäsenyyksistä.

Vierailija
289/318 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattaisiko pelata omalla tasolla. Eikö vähemmän viehättävät naiset sitten tykkää vähemmän viehättävistä miehistä. Seuraa saa todennäköisimmin, kun etsii omasta sarjasta. Kaikki voi tietty tykätä niistä lihaksikkaista alfoista, mutta tuskin tulee tykkäystä takaisin perusmammoille.

Ei auta Tinderissä.

Livenä omaa sarjaa ovat olleet omissa silmissä kivannäköiset, tavalliset aktiiviset naiset joista saa seuraa telttaretkille tai lenkille.

Tinderissä omaa sarjaa ovat olleet vain massiivisesti ylipainoiset ja luonteeltaan omituiset naiset jotka vain odottavat passiivisesti että mies tulee ja vie.

Eli livenä saat kivannäköisiä, tavallisia, aktiivisia naisia, joista saa seuraa nueleidiin harradtuksiin ja Tinderistä rumia vttunaisia ja passiivisia tankkeja. Öööö, miksi olet Tinderissä?????

Koska livenä tavatut naiset eivät ole lopulta halunneet parisuhteeseen ja uusien tapaaminen on aikuisiällä vaikeaa? Ei ole mikään vaikea murhamysteeri tämä.

Vierailija
290/318 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä kunnollisia miehiä, mutta algoritmi rankkaa ne pakan pohjalle, jotta heidän profiilinsa ei enää näy kenellekään.

Vierailija
291/318 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa maalittamista jälleen kerran!

Vierailija
292/318 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vinkuu kun naiset eivät mälsää. Tiedoksi,että nainen mätsääkos mies kiinnostaa. Haluaisitko märkänä,treffit ja seuraksi naisen,joka ei esimerkiksi koskaan haluaisi panna kanssasi?

Sitähän minäkin.

Vierailija
293/318 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa maalittamista jälleen kerran!

Onko jopa kiihottamista kansanryhmää vastaan?

Vierailija
294/318 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallelujaa, aloitus oli aika silmiä avaava analyysi. Noinhan se on.

Itse kuulun kategoriaan, joka hakee parisuhdetta mutta on vain ihan ok ulkonäöltään, joten ei hirveätä mätsisadetta tule naisilta, joitakin tulee näiltä jotka ovat itseänikin selvästi vähemmän viehättäviä.

Kaipa sieltä Tinderistä kannattaa tällaisen miehen tulla pois. Perinteisesti baarista olen parisuhteeni ennen löytänyt.

Vierailija
295/318 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Mun ystävät ovat kyllä löytäneet Tinderistä ihan tavallisia miehiä puolisoikseen.

Kai me eletään eri todellisuuksissa.

Siellä on sitä kunnollistakin porukkaa rajoitetun ajan ennen kuin kyllästyvät, joten joskus voi käydä munkki.

Vierailija
296/318 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt puhutaan siitä tasoteoriasta (kun te naiset tunnutte siitä kovasti pitävän), niin arvon leidit varmaankin muistavat että tason ratkaisee se millaisen miehen saa parisuhteeseen. Ei se keneltä saa matchin tai panon.

Eli en "laske rimaa" sillä perusteella että tavisnainen sai matchin urheilijalta tai sivusuhdepanon toimarilta.

Oma taso = millaisia naisia saan livenä. Jos naiset nirsoilevat Tinderissä, se ei muuta sitä millaisen naisen kanssa olen valmis parisuhteeseen.

Jos parisuhde ei kiinnosta sittenhän taso on paljon korkeampi?

297/318 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Tinderissä ja olen mielestäni ihan kunnon mies, vaikka joskus vähän outo. Lisäksi kirjoitan mielestäni varsin sujuvaa tekstiä vauvafoorumille ja olen suorittanut koulussa tutkinnon. Kiinnostaisi erityisesti uhkean muhkeat keski-ikäiset feminiiniset neidot, joilla olisi hyvin runsas povi ja suuri rintamus. Takapuoli voi olla myös leveä kuin ladon ovet, ei haittaa ollenkaan. Oikeastaan siinä olikin kaikki hyvin vaatimattomat toiveeni ja tuo takamuksen koko noista oli vähemmän tärkeä!

Vierailija
298/318 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt naiset yksityiskohtaisesti: miltä näyttää tuo komea mies, jolle Tinder on taivas? Tarkalleen ne ominaisuudet. Niin paljon on satanut yläpeukkua, että kaikista puheista huolimatta siihen täytyy olla melko selkeä prototyyppi...

Vierailija
299/318 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä ihan pihalla tinderissä. Ne hyvän näköiset ilmoittaa reteästi että he vaan seksiä nyt. Joo, senku, jos jostain sellaisen naisen löydät. Tinderissä on tuhansia miehiä valmiina juoksemaan muna pystyssä meikäläisenkin luo samana iltana, miksi ihmeessä nyt poimisin sieltä jonkun ääliön, joka ei millään tavalla edes yritä olla kiinnostava? Joo ne vatsalihakset ei riitä, niitä on aika monella muullakin. Ja varsinkaan herran jumala, jos ei edes niitäkään ole. 🤦🏽

Ja entäs sitten ne vakavaa suhdetta etsivät. Eilinen juttukaveri ilmoitti noin viiden minuutin juttelun perusteella että minun pitäisi sitten muuttaa hänen luoksensa jonnekkin pierupersiiseen. Luuletteko te että naisilla ei ole mitään omaa elämää? Että aikuisena juostaan pitkin Suomea jonkun jantterin perässä? Herätkää nyt jo.

Vaaditaanko seksiin siis näkyvät vatsalihakset? Huvittavaa.

No jos etsin vain panoseursa, niin mieluummin six-pack,kuin normi suomipossun kaljamaha.

Voitko tulla sanomaan tämän sitten, kun naiset taas joukolla väittävät, miten itsevarmuus on naisten ykkösasia ja ulkonäkö merkitsee vain miehille? Joohan?

300/318 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin asiaa. Uskon asian olen juuri noin kuin Ap kirjoitti. Eipä ole tarvinnut mennä tinderiin ikinä. Olen aina tavannut tasokkaita miehiä livenä.

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi