Katseleeko miehesi helteillä naisten paljaita reisiä ja tissivakoja?
Kommentit (35)
En ole huomannut mutta on itse sanonut että peppuja ja jalkoja joo jos on hyviä mutta ei kyllä ainakaan mun seurassa jää tuijottelemaan :)
Täytyykö niitä reisiä ja tissivakoja tyrkyttää siihen naaman eteen?
No en tiedä enkä välitä. Eiks tämäkin asia olenyt käyty jo sen sata kertaa läpi?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 15:30"]
Ex-mies tiiraili häpeilemättömästi toisia naisia.
Nykyinen mies ei, ei ainakaan niin että minä olisin huomannut. Tietysti voi olla että äijäporukassa vislailevat naisten perään, mistä minä tiedän. En kyllä usko että niin tekisi, mutta se mahdollisuus on aina olemassa, mutta mulle on tärkeää ettei todellakaan tsekkaile muita naisia kun liikumme yhdessä.
[/quote]Minne se silmänsä laittaa...eihän niitä tarvitse tuijottamaan jäädä. Aivan varmasti katselee nykyisesikin vai homoko siitä on tullut?
Minä taidan mellä enemmän katsella ja lähinnä paheksua niitä kireitä roiskeläppiä, joita jotkut äideiksikin päätyneet noin 20-vuotiaat naisihmiset pukevat helteillä päälleen markettireissuille. Riittää, että muksu tarttuu vähän helmaan tai se jäää johonkin hyllynreunaan kiinni, niin kyllä sitä on aika suora näköyhteys alushousuihin:D
Kai se kattelee, niin mäkin. No, mä katon myös miesten perseitä ja etuvarustusta T. Bi
Meillä ei mies niinkään katsele vaan minä. Ja olen kyllä ihan hetero.
Katselee, usein alkaa myös jöpöttää.
ei seiso niin nynneröitä ovat. Jenkeissä seisois. jengi uskaltais vetää cameltoet ja pillun muodot esiin
Nää nolo sortsi leggingsit hameen alla pihistelijät
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 15:21"]mieheni on näkövammainen, rajoittunut näkökyky.
katselee kyllä usein miehiä, erehdyksessä.
ymmärrän kyllä, koska suomalaiset naiset muistuttavat aina enemmän miehiä.
[/quote]
Vai miehet naisia?
Kai nyt jokainen mies katselee, jollei ole sokea tai kuollut?
Yhdessä katsellaan ja arvostellaan.
Ex-mies tiiraili häpeilemättömästi toisia naisia.
Nykyinen mies ei, ei ainakaan niin että minä olisin huomannut. Tietysti voi olla että äijäporukassa vislailevat naisten perään, mistä minä tiedän. En kyllä usko että niin tekisi, mutta se mahdollisuus on aina olemassa, mutta mulle on tärkeää ettei todellakaan tsekkaile muita naisia kun liikumme yhdessä.