Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tissiflashmobattiin Hietsussa

Vierailija
17.07.2021 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4787bd8d-3c87-44f9-b4d5-273ddfa4ab41

Eikä siinä mitään, kyllä minä miehenä katselen naisten rintoja ihan mielelläni. Varsinkin näin kun niitä saa katsella ihan luvan kanssa.

Kommentit (319)

Vierailija
281/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua puoli-lepakkona (bi-seksuaali siis) naurattaa noiden lepsojen "tissi ei oo eroottinen!" -vilauttelu. Minusta tissi nimittäin on hyvinkin eroottinen: kiihottavan näköinen ja oman kokemuksen perusteella sen nännin koskettelu tuntuu ihanalta.

Ehkä ei kuitenkaan pitäisi nauraa, vaan varmaan ennemmin sääliä, jos eivät ole saaneet kokea seksuaalista nautintoa tisseistään.

Minustakin tissit voivat olla eroottiset. Toisaalta osaan erottaa eri tilanteet toisistaan. Omatkin tissini ovat minulle eroottiset vain tietyissä tilanteissa, eivät suinkaan aina.

Heteronaisena pidän muuten myös monien miesten rintakehää eroottisena. Tässäkin asiassa osaan erottaa eri tilanteet toisistaan, enkä näin ollen kauhistu yläosattomista miehistä rannalla ja jos pidän heitä hyvännäköisinä, osaan pitää sen omana tietonani. Oman puolisoni rintakehä on eroottinen tietyissä tilanteissa, mutta ei suinkaan aina. Hänenkin nänninsä ovat seksuaaliselle kosketukselle herkät, mutta silti hän voi olla esimerkiksi rannalla yläosattomissa ilman että hänen täytyy miettiä nänniensä eroottisuutta. Me käydään paljon myös saunassa ihan ilkialasti ilman että ajattelemme eroottisia ajatuksia.

Itse en halua esiintyä julkisilla paikoilla ilman puseroa, uimarannallakin käytän bikinialaosaa ja vatsan ja rinnat peittävää uimatoppia. Tämä johtuu siitä, että mulla on huono itsetunto ja raskausarpien runtelemat tissit ja maha. Muut naiset ja miehet tehkööt kuten itse haluavat minun puolestani, siitäkin huolimatta, että jotain eroottista sattuisi näkymään. Sen verran neutraalina minä ihmiskehoa kuitenkin pidän, että osaan suhtautua siihen myös neutraalisti sen sijaan, että näkisin pelkkää erotiikkaa aina kun vähäpukeinen henkilö osuu näkökenttääni.

En minäkään koe siitintäni eroottiseksi silloin kun pissaan, teen töitä, harrastan kiipeilyä tai nukun.

En silti juoksentele rannoilla siittimeni esissä väittäen sitä neutraaliksi.

Vierailija
282/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävää arvostelua ihmisiltä, jotka itse piilottavat tissinsä.

Tuskin tekään ulkonäöltänne kymppejä olette, sisältä pelkkää silkkoa ainakin.

Ennen oli rennompaa olla. Oli tissit ja tussut, ei tarvinnut itseään parannella filttereillä 24/7, sai olla kropaltaan mitä oli ilman, että mielensäpahoittajat villiintyi loanheittokuoroon.

Lopettakaa naisen esineellistäminen pelkäksi halun kohteeksi. Se toisen ihmisen tissi ei kuulu teille.

Luin jostain artikkelista joskus, että afrikkalainen mies nauraa länsimaisen miehen tissi-intoilulle. Heille ne on paljon luontevammat,eivät pelkkää seksiä. Alkuasukasheimoissa naiset voi olla tissit paljaana ilman, että taivas tippuu niskaan.

Uskotko ihan todella itse mitä kirjoitat? Toisaalta, saahan sinne Afrikkaankin päin muuttaa, jos se kulttuuri miellyttää enemmän. Tutustu kuitenkin etukäteen, muistelisin lukeneeni joskus jostain, että Afrikka on iso maanosa. Kaikki afrikkalaiset eivät ehkä kuulu alkuasukasheimoon, jolla on sama kulttuuri ja samat tavat.

Ei minun tarvitse muuttaa. Olen juuri tuollainen avoimen saunakulttuurin ja alastonuintien kantasuomalainen tuotos. Alastomuus kuuluu luonnollisena osana suomalaiseen kulttuuriin. Kuulostaa sille, että sinun pitää muuttaa muualle, ehkäpä lakanamaahan, että tuntisit olosi kotoisaksi.

-eri 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista miehillä on tissit naisilla vähän isommat. Aurinkoa iholle rusketusta .

Vierailija
284/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua puoli-lepakkona (bi-seksuaali siis) naurattaa noiden lepsojen "tissi ei oo eroottinen!" -vilauttelu. Minusta tissi nimittäin on hyvinkin eroottinen: kiihottavan näköinen ja oman kokemuksen perusteella sen nännin koskettelu tuntuu ihanalta.

Ehkä ei kuitenkaan pitäisi nauraa, vaan varmaan ennemmin sääliä, jos eivät ole saaneet kokea seksuaalista nautintoa tisseistään.

Minustakin tissit voivat olla eroottiset. Toisaalta osaan erottaa eri tilanteet toisistaan. Omatkin tissini ovat minulle eroottiset vain tietyissä tilanteissa, eivät suinkaan aina.

Heteronaisena pidän muuten myös monien miesten rintakehää eroottisena. Tässäkin asiassa osaan erottaa eri tilanteet toisistaan, enkä näin ollen kauhistu yläosattomista miehistä rannalla ja jos pidän heitä hyvännäköisinä, osaan pitää sen omana tietonani. Oman puolisoni rintakehä on eroottinen tietyissä tilanteissa, mutta ei suinkaan aina. Hänenkin nänninsä ovat seksuaaliselle kosketukselle herkät, mutta silti hän voi olla esimerkiksi rannalla yläosattomissa ilman että hänen täytyy miettiä nänniensä eroottisuutta. Me käydään paljon myös saunassa ihan ilkialasti ilman että ajattelemme eroottisia ajatuksia.

Itse en halua esiintyä julkisilla paikoilla ilman puseroa, uimarannallakin käytän bikinialaosaa ja vatsan ja rinnat peittävää uimatoppia. Tämä johtuu siitä, että mulla on huono itsetunto ja raskausarpien runtelemat tissit ja maha. Muut naiset ja miehet tehkööt kuten itse haluavat minun puolestani, siitäkin huolimatta, että jotain eroottista sattuisi näkymään. Sen verran neutraalina minä ihmiskehoa kuitenkin pidän, että osaan suhtautua siihen myös neutraalisti sen sijaan, että näkisin pelkkää erotiikkaa aina kun vähäpukeinen henkilö osuu näkökenttääni.

En minäkään koe siitintäni eroottiseksi silloin kun pissaan, teen töitä, harrastan kiipeilyä tai nukun.

Lopettakaa autistit se peniksen vertaaminen rintoihin. Miesten rinnat/nännit ovat naisten rintojen ja nännien kanssa pari ja penis ja emätin ovat pari. Älä nolaa miehiä enempää.

Vierailija
285/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan näillä esiintyjillä on seuraava performanssiaihe keksittynä , jolla saavat huomion itseensä, kun media ei enää tule paikalle vaikka ilmoittavat että esiintyvät yläosattomissa !

Vierailija
286/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa autistit se peniksen vertaaminen rintoihin. Miesten rinnat/nännit ovat naisten rintojen ja nännien kanssa pari ja penis ja emätin ovat pari. Älä nolaa miehiä enempää.

Kun sitä Afrikkaa niin kovasti käytetään esimerkkinä mistä löytyy normalisoituja esillä olevia rintoja niin sieltä löytyy myös normalisoituja esillä olevia peniksia.

Vierailija
287/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIKOSOIKEUDEN LEHTORI:

Hyttinen huomauttaa, että sukupuolisiveellisyyden loukkaamista koskevaa lakia säädettäessä moraalikäsitys oli erilainen kuin 2010-luvulla.

- Rikoslakia yritetään laatia sukupuolineutraaliksi. Olisi paradoksaalista, jos mies ja nainen olisivat uimarannalla yläosattomissa ja vain nainen saisi sanktion. Suomessa on vahva saunakulttuuri. Alastomuus ei ole meillä tabu, kuten joissakin muissa maissa, Hyttinen toteaa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201808172201144340

Vierailija
288/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi penis ja emätin pitäisi olla rannalla piilossa, ei ihmisten niitäkään tarvitse rannalla kokea seksuaalisiksi.

Vierailija
289/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomuus ei itsessään kuitenkaan ole laitonta. Alastomuuteen pitää liittyä jotain seksuaalista, esimerkiksi itsensä tarkoituksenmukaista esittelyä, esimerkiksi seksuaalisessa merkityksessä. On vaikea ajatella, että uimaan meneminen yläosattomissa täyttäisi mitään vaatimusta, Tolvanen toteaa.

Sen sijaan alasti tanssiminen voisi jo täyttääkin sukupuolisiveellisyyden julkisen loukkaamisen tunnusmerkit.

Myös Nuotio arvelee yläosattomuuden uimarannalla olevan niin normaali ilmiö, ettei poliisi siihen puutu, eikä ole syytä puuttuakaan.

– On mielenkiintoinen filosofinen kysymys, että voiko alastomuus itsessään olla jotenkin sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa. Henkilökohtaisesti näen, että alastomuus pitää kyetä erottamaan seksuaalisesta, loukkaavasta ja häiritsevästä toiminnasta, Nuotio toteaa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005795130.html

Vierailija
290/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 98 % suomalaisista heteromiehistä ja varmaan myös muista naisista kiinnostuneista vähemmistöistä kiihottuu paljaista rinnoista, niin miksi se on jotenkin väärin ja rinnat (ts nännit) pitää "neutralisoida". Mä en ymmärrä tätä pointtia.

Olisko JUURI SIKSI hyvä muuttaa tämä ja kun siitä hetken päästä tulee tavallista ketään ei enää noteeraa oletko tissit paljaana vai et, se olisi se mihn olisi hyvä päästä!

Et taida olla miehen seksuaalisuuden kokemusasiantuntija.

Miksi hyvännäköiset miehet saavat olla rannalla seksikkään lihaksikkaat rintakehä ja käsivarret paljaina? Entä eikö hyvännäköinen nainen bikineissään herätä monen miehen mielessä seksuaalisia mielikuvia, vaikka bikiniyläosa olisikin päällä? Miksi pakarat paljastavat alaosat ovat sallittuja, vaikka on olemassa myös ns. "peppumiehiä"?

Vierailija
291/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnat paljaana hillujien kannattaa huomioida, että täällä pohjolassakin alkaa olla jo melkoinen joukkio porukkaa aivan erilaisesta k u l t t u u r i s t a. Heidän silmissään tällainen todennäköisesti vertautuu s t r i p p i b a a r e i h i n tai muuhun vastaavaan. Olisin varovainen.

Olen kanssa miettinyt tätä, kun 70-luvun poikana Anttilan mainoskatalogin saapuminen oli suurtapaus, naisten alusvaatesivut oli kiihottavinta materiaalia mitä näki. Nyt meillä on joukossa väkeä, jotka eivät ole tämänkään tasoista kuvastoa nähneet siirtyneenä tänne stringien ja peppubikinien ja vartaloanuolevien asujen sekaan.

Eli alushousut ja rintaliivit naisen päällä ovat kiihottavan näköistä. Eikö nuo vertaudu bikineihin? Tällä logiikalla naisilta tulisi kieltää bikinit päällä oleskelu rannoilla, koska

miesten seksuaalisuus?

Vierailija
292/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken juuri näin miehen ilman paitaa parkkipaikalla, kun tulin kaupasta.

Jos nainen olisi tehnyt saman, hän olisi huomionkipeä, sairas tai muuta negatiivista.

Mutta tuo mies sai seisoskella yläosattomissa julkisella paikalla eikä se ole kenenkään mielestä epäsopivaa. 

Nännithän on myös miehillä.

Naisesta olisi soitettu poliisille, ihan kuin kyseessa olisi jokin suurikin epäkohta ja muille vaaraksi.

Tämä on kieltämättä hyvä pointti. Se ei ole kauhean huomiota herättävää, paikasta riippuen, jos mies on ilman paitaa julkisesti. Sen sijaan nyt kun ajattelen niin olisi se omasta mielestänikin erittäin outoa jos kaupan pihalla joku täti-ihminen olisi ylävartalo paljaana. Varmaan ajattelisin että onko tämä karannut mielisairaalasta.

Eihän tuo tavallaan ole tasa-arvoista mutta toisaalta en ymmärrä että miksi joku nainen haluaisi kulkea rinnat paljaana vaikka kaupungilla.

Vierailija
293/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nuorena naisena ja äitinä en menisi rannalle ilman bikinien yläosaa. Ällöttää ajatus ukoista kyttäämässä, ja kyttäähän ne siellä kaikkia naisia jo valmiiksi etenkin kun suurella osalla on stringit tavallisten bikinien sijasta, mitä en myöskään ymmärrä. Miksi pitää esitellä paikkojaan? Kuka haluaa esitellä persettä ja tissejä tuntemattomille?

Tämä ei aja tasa-arvoa. Se, että naiset seksualisoivat kehojaan somessa kuten esim. Instassa ei aja tasa-arvoa tai naisten oikeuksia. Se on silkkaa idiotismia.

Opettelisit hyväksymään kehosi. MIksi pidät tissejäsi jotenkin ihmeellisinä? Se vapautta suuresti kun sen uskaltaa tehdä.

Mistä sinä päättelet ja luulet tietäväsi, ettei kirjoittaja hyväksyisi kehoaan? Olette täysin sokeutuneita omalle pienelle tissiaktivismillenne.

Minulle esimerkiksi yksityisyys on arvo. Lisäksi arvostan omaa kehoani ja oikeuttani siihen sekä yksityisyyteen, että haluan olla ilman vaatteita vain oman mieheni kanssa tai ystävien kanssa saunassa. Et voi vetää johtopäätöksiä, että me muut naiset emme hyväksyisi kehojamme. Se voi olla täysin päinvastoin. Minulle arvokkuus ja omanarvontunto on sitä, että mun ei tarvitse paljastaa ja näyttää. Minä en alennu paljasteluun. Säilytän arvokkaan yksityisyytenikin.

Valitettavasti tuosta huokuu se ettet oikeasti ole hyväksynyt vartaloasi. MIksi ne edes pitäisi peittää ylipäätään sen enempää kuin miehenkään varsinkaan jossain rannalla?  Miksi kutsut sitä paljasteluksi kun se ei miehenkään kohdalla sitä ole. Got a point?

Jopa kirjoituksestasi ilmenee miten jenkkikulttuurin kyllästämä olet. "Free the nipple", "got a point".

Lähdenpä avaamaan tätä hieman, että ymmärrät. Ensinnäkin auringonotto on vanhanaikaista, terveysriski. Mielestäni kaikkien rannallaolijoiden pitäisi suojata ihonsa vaatteilla paremmin. Entäpä mitä ja kenen tarpeita ylipäänsä palvelee ihon ruskettaminen? Mieti tätä ihan hetki. Suomihan on muutenkin matkalla kohti ulkonäköyhteiskuntaa (lue tutkimuksia), sitäkö täällä todella halutaan eikä meritokratiaa?

Siksi toisekseen, mielestäni miestenkään ei pidä paidatta missä vain olla. Olkoot paidatta kotonaan ja mökkinsä pihalla.

Naisten paljastelu, liian pienet vaatteet ja prostituutio liittyvät mielestäni itsestäänselvästi nimenomaan patriarkaattiin. Tytöille ja naisille tehdään naurettavan pieniä vaatteita, miehille ei. Jopa esikouluikäisille tytöille tehdään leopardikuosisia napapaitoja ja minihameita. Mielestäni se heijastaa sairasta kulttuuria. Miten selität tämän? Miksi ette puutu tähän epäkohtaan? Sen sijaan annatte itsekin lapsille ja nuorille mallia itsen paljastelusta ja esittelystä.

Olen aina ollut ylpeä ja teidän termein "voimaannun" siitä, että en paljastele. En alistu miesten luomaan kulttuuriin. Arvostan itseäni enkä esineellistä itseäni enkä kehoani; siksi en myöskään koe tarvetta esitellä sitä. En pyllistele somessa enkä vilauta tissivakoa. Tunnen itseni vahvaksi, koska en koe siihen tarvetta. En ole riippuvainen miesten huomiosta. Olen vapaa kaikesta sellaisesta. SE on voimauttavaa.

Mielestäni tyttöjen/naisten asemaa pitäisi kohentaa asenteista ja kasvatuksesta lähtien siten, että kenenkään naisen ei tarvitse enää paljastella, saati myydä itseään. Naisia tarvitaan tieteen tekijöiksi ja laajemmalti eri alueille opiskelemaan yliopistoon ja kehittämään yhteiskuntaamme työelämään.

En usko, että tulette koskaan oikeasti vaikuttamaan tällä tissiaktivismillanne mihinkään. Teitä ei oteta tosissaan, teitä pidetään mm. huomionhakuisina. Vasta, kun pyritte vaikuttamaan asioihin, kuten miehet: korkealla koulutuksella, älykkyydellä ym. voidaan puhua tasa-arvoisuudesta. Ei miehet vaikuta asioihin paljastelemalla itseään julkisilla paikoilla ja somessa.

Ajatelkaa jos miehet kulkisivat jonossa rannalta veteen ja alkaisivat vedessä hyppiä ja heilutella itsejään? 😆

Kuka sellaisia ottaisi tosissaan? Ei kukaan! Kuten ei oteta vakavasti näitä naisiakaan.

Ajatelkaa, että rantahietikko on jo nyt täynnä nännejään heiluttelevia miehiä :D

Entä paljonko siellä on kansaa, joka saa kiksejä miesten nännien tuijottelusta? Joiden tekisi mieli pussata ja hyväillä niitä?

Eli miesten pitäisi todellakin peittää silmänsä, koska monille naisille silmät ovat "se" juttu, miesten pitäisi peittää huulensa, sillä ah, miten upeita huulia miehillä on, joita haluaisi vain suudella. Ja lista perään jo esitetyistä fetisseistä. Kenenkään henkilökohtainen seksuaalisuus ei ole peruste, jolla voi määrätä muiden ihmisten oikeuksia.

Kannatat siis kaikkien uimarantojen muuttamista nudistirannoiksi? Eihän tuo mahdoton ajatus ole.

Yläosattomuus ei ole nudismia. Miehet ovat rannoilla jo tällä hetkellä yläosatta.

Miehen vartalon yläosassa ei ole seksuaalisesti merkityksellisiä ruumiinosia.

Mitääääh??? Miten niin ei ole?? Suurin osa naisista varmaan pitää miehen kehossa rintakehää seksikkäämpänä kuin vaikka penistä. Vai etkö sinä ole koskaan kuullut, että yläosattomissa olevat miehet voivat näyttää seksikkäiltä? Mitä varten sitten on poikakalentereita ja ruskettuneita öljyttyjä lihaksiaan esitteleviä salimakeja?

Vierailija
294/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä yhtään kiinnosta, että ovatko naiset ilman yläosaa uimarannalla vai eivät. Näillä feministeillä olisi tärkeämpääkin tekemistä, kuten pitää huolta naisten nykyisistä oikeuksista, jotta niitä ei viedä pois. Esimerkiksi pitää huolta siitä, että naisilla on oikeus naiserityisiin tiloihin, kuten uimahallien pukuhuoneisiin ilman miesten läsnäoloa. Eikun, anteeksi. Unohdin, että nämä nykyiset feikki-feministit eli intersektionaaliset feministit haluavat päästää biologiset miehet naisten omiin tiloihin, kuten pukuhuoneisiin, koska nämä miehet TUNTEVAT olevansa naisia .. koska naiseushan on vain tunne ja naisena oleminen on pelkkää glitteriä ja barbimaisuutta. He myös pitävät yllä tiukkoja sukupuolirooleja haluamalla transiuttaa "neitimäisen" poikalapsen tytöksi, koska onhan poika silloin oikeasti tyttö jos hän tykkää leikkiä esimerkiksi barbeilla! Ja jos biologinen nainen ei samaistu tähän hänelle asetettuun tiukkaan sukupuolirooliin ja barbimaisuuteen, on hän tällöin joko mies tai muunsukupuolinen. 

Nämä naiset, nämä "feministit" ovat antamassa naisten ja lasten oikeuksia pois hopeatarjottimella.

Yllätys siis sinulle, että olen vanhemman ajan feministi, joka nimenomaan pitää kiinni naisten vessoista JA vaatii tasa-arvoa yläosattomuuteen. Yllätys sinulle ollee myös se, että aiemmin alastomuus ei ollut ongelma. Esim. minua vanhempi sukulaiseni on oikea alastonuintien Suomen mestari. Taukopaikalla vaan vaatteet veks ja uimaan.

Sinun pitäisi miettiä syvemmin tätä asiaa. Tässähän on nimenomaan kysymys laista ja siitä kuinka se sallii epätasa-arvoisen kohtelun miehille ja naisille. Niin ei pitäisi missään nimessä päästä käymään. Jos sinusta on ok, että laki kohtelee miehiä ja naisia eri tavoin, niin mielipiteesi joutavat roskakoriin. Jos kannatat tasa-arvoista kohtelua lain edessä, niin silloin kannatat tissiflashmobbia.

Ja sinä kannatat sitten aivan samalla tavalla palliflashmobbia. Sovittu.

Heti kun kerrot uimarannan, jossa naisten on hyväksyttävää esiintyä sukuelimet paljaana mutta miesten ei, niin kyllä minä pitäisin palliflashmobbia ihan ok-kannanottona.

-eri

Vierailija
295/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kokevat naisten rinnat kiihottavampina juttuina kuin naiset miesten rinnat.

Mikä tässä on niin saatanan vaikeaa ymmärtää saatikka hyväksyä?

Vierailija
296/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä se on se juttu. Ei poliiseja soiteta jos makaa yläosattomissa pyyhkeellä ottamassa aurinkoa. Yksikään tissiaktiivi EI ollut paikalla, kun edellä kuvattu tapahtui. Keksittiin vaan heti hirveää vääryyttä ja uhriuduttiin, vaikka alkuperäisen jutun rannalla ollut nainen OLI MYÖS KÄYTTÄYTYNYT SOPIMATTOMASTI TISSIT PALJAANA.

Vielä 90-luvulla suomalaisilla uimarannoilla naiset eivät ainoastaan ottaneet aurinkoa yläosattomissa, vaan myös kävelivät uimaan. Oliko se sitten sitä esittelyä, en osaa sanoa,

Vierailija
297/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äsken juuri näin miehen ilman paitaa parkkipaikalla, kun tulin kaupasta.

Jos nainen olisi tehnyt saman, hän olisi huomionkipeä, sairas tai muuta negatiivista.

Mutta tuo mies sai seisoskella yläosattomissa julkisella paikalla eikä se ole kenenkään mielestä epäsopivaa. 

Nännithän on myös miehillä.

Naisesta olisi soitettu poliisille, ihan kuin kyseessa olisi jokin suurikin epäkohta ja muille vaaraksi.

Kyllä minua miehenä v.....taa nämä tollot ukot, jotka ovat ilman paitaa yleisillä paikoilla, rikesakon paikka siveettömyydestä tai mistä mutta ilman paitaa ollaan rannalla tai omalla tontilla. Jotkut täyskahjot kehtaavat jopa tulla kauppaan selkä märkänä tai istuskella terassilla.

Kuitenkin kaltaisiasi miehiä on niin vähän, että se aiheuttaisi mainittavaa asennemuutosta. Jos joku yläosatonta miestä paheksuukin, hän yleensä pitää sen omana tietonaan.

Tuli mieleeni näkemäni tapaus erään anniskeluravintolan terassilla kesällä 2019 ennen koronaa. Hellepäivänä terassi oli täynnä, miehistä useampi istui virkistävän tuopposen ääressä ilman paitaa. Viereisessä pöydässä istuvassa seurueessa yksi nainen otti puseron pois päältään, ja istui siis bikinin yläosa rintojensa peittona siinä. Ei ehtinyt kauaa istumaan, kun tarjoilija tuli sanomaan, että hänen täytyy pistää pusero päälleen. About kymmenelle yläruumis paljaana istuvalle miehelle hän ei sanonut mitään. Ja tuo nainen ei siis edes ollut yläosattomissa tissit paljaana, vaan bikineiden yläosa päällään. Kuuliaisesti nainen pisti puseron takaisin päälleen eikä kukaan puuttunut tilanteeseen, vaikka siinä samassa seurueessakin ko. naisen kanssa oli miehiä vähemmissä vaatteissa kuin hän itse oli. Minä seurasin tilannetta sivusta, enkä myöskään sanonut mitään. Jälkeenpäin olen usein kuitenkin miettinyt, että olisi pitänyt sanoa. Edes sen verran, että olisin kysynyt tarjoilijlta, miksi miehet saivat olla ilman paitaa mutta nainen ei edes bikinin yläosassa. Olisi ollut kiinnostavaa kuulla perustelu.

Vierailija
298/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kommentoijat haukkuvat tavallisten naisten ulkonäköä ikään kuin olisi synti ettei ole joku por***malli silikonitisseineen.

Tapahtuma oli lämminhenkinen ja positiivinen. Suosittelen avartamaan omaa maailmankatsomusta niin näette muut ihmiset ihmisenä eikä seksiobjekteina.

Kyllä minä näen naisen ihan ihmisenä, vaikka samanaikaisesti voin pitää hänen vartaloaan kiihottavana. Seksuaalikielteiset äärifemakot haluavat nähdä tässä jonkin ristiriidan, jota oikeasti ei ole.

Mutta kun pitäisi vielä ottaa huomioon, että sinulla ei ole oikeutta seksualisoida toisen ihmisen vartaloa. Hän voi olla vaikka aseksuaali.

Onko tämä joku läppä tai provo. Eli en saa pitää näkemääni ihmistä seksuaalisesti puoleensa vetävänä? 

Eräät kulttuurithan ovat ratkaisseet kätevällä asusteella tämän. Alkaa b:llä.

Eihän ruumispussi ala b:llä.

Body bag

Vierailija
299/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytöntä! Mikä tarve noilla on nakuilla nudistirannan ulkopuolella. Ei kai se yläosa niin pahasti purista että pitää paljastella rannalla. Ei luulisi olevan valittamista jos joku tirkistelee.

Miksi miehet sitten saavat "nakuilla" yläosattomissa nudistirannan ulkopuolella ilman että kukaan pahastuu tai alkaa edes syyttämään nakuilusta?

Vierailija
300/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikaanko tässä nyt samalla sopia pillu-flashmobin päivä ja kellonaika, ottakaa daamit vähän dildoja mukaan.

Julkaisetteko mielellään, myös Kasvo ja kokovartalo kuvat etukäteen niin tietää esiintyjien tason.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän