Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tissiflashmobattiin Hietsussa

Vierailija
17.07.2021 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4787bd8d-3c87-44f9-b4d5-273ddfa4ab41

Eikä siinä mitään, kyllä minä miehenä katselen naisten rintoja ihan mielelläni. Varsinkin näin kun niitä saa katsella ihan luvan kanssa.

Kommentit (319)

Vierailija
241/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kyllä mitään kaunista katsottavaa.

ei todellakaan. piti hakea tuoppi etta toivuin. 

Vierailija
242/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeb Stetson kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kyllä mitään kaunista katsottavaa.

ei todellakaan. piti hakea tuoppi etta toivuin. 

Oli kyllä puistattava kokemus, oksettaa vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nänni on neutraali. Ja sitten itketään kun pan**ttaa mutta miehen viisari ei värähdäkään kaiken neutralisoinnin jälkeen.

N46

Kyllä miesten viisarit värähtää (varsinkin seksuaalisessa kontekstissa), vaikka jotkut naiset uimarannalla yläosattomissa olisivatkin. Tuskin tuosta kannattaa olla huolissaan. 😄

N49

Vierailija
244/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäät ja itsevarmat ranskalaiset naiset eivät ikinä sortuisi tuollaiseen mauttomuuteen.

Vierailija
245/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äsken juuri näin miehen ilman paitaa parkkipaikalla, kun tulin kaupasta.

Jos nainen olisi tehnyt saman, hän olisi huomionkipeä, sairas tai muuta negatiivista.

Mutta tuo mies sai seisoskella yläosattomissa julkisella paikalla eikä se ole kenenkään mielestä epäsopivaa. 

Nännithän on myös miehillä.

Naisesta olisi soitettu poliisille, ihan kuin kyseessa olisi jokin suurikin epäkohta ja muille vaaraksi.

Joo olen myös katsellut kun miehet juoksee helteellä lenkillä ilman paitaa ja tuntenut kateutta kun itse juoksen hikoillen t-paidassa ja liiveissä. Liivit pitää olla ettei rinnat hölsky liikaa ja herätä paheksuntaa. Paita pitää olla koska ilmankaan ei saa olla.

Kukaan ei pakota teepaitaa päälle. Voit juosta kyllä todella ohuessa ja pienessä ja lyhyessä topissa ja hikoilun kannalta sillä ei ole enää eroa. Ihan vaikka 10cm tuubitopissa ja vaikka siinä olisi spagettiolkaimet pitämässä sitä ylhäällä, niin et kyllä huomaisi eroa.

Vierailija
246/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä järjestän kivesflashmobin mannerheimin tiellä ensi viikolla

Vierailija
247/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä! Mikä tarve noilla on nakuilla nudistirannan ulkopuolella. Ei kai se yläosa niin pahasti purista että pitää paljastella rannalla. Ei luulisi olevan valittamista jos joku tirkistelee.

Vierailija
248/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan naisille itselleen mahdotonta tasa-arvoisen kohtelun vaatimisen ymmärtäminen tässä asiassa.

Länsimainen yhteiskunta on asettanut naiset asemaan, jossa tissi saa näkyä vain ja ainoastaan seksuaalisessa ympäristössä. Tämän takia esim suomalainen tapa saunoa alasti on monelle muulle länsimaalaiselle ihmiselle järkytys.

Muutoin tissi hyväksytään vain ja ainoastaan miehelle mieleisenä; sänkypuuhissa, strippibaareissa, viihdeasioissa. Yhteiskunta on muovannut naiset tähän muottiin ja sieltä on hirmuisen hankalaa ilmiselvästi irrottautua kuuntelemaan omaa kehoa ja varsinkin sallimaan muiden tekevän mitä haluavat.

Jos sinä koet että haluat pitää tissisi piilossa vain seksuaalisia hetkiä varten niin siitä vaan. Minä, naisellinen nainen, haluan ottaa paikkani tasa-arvoisena yhteiskunnan jäsenenä ja esim. hypätä laiturilta ilman pelkoa että bikini yläosa irtoaa. Minun tissini ovat arjen riennossa rennot ulokkeet, eivät sen kummemmat kuin naapurin Jorman tai Erjan tissit. Älä sinä seksualisoi minun tissejäni, minä teen sen itse, silloin kun olen sillä tuulella.

Tämä.

Vierailija
249/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä ei ole enää mitään ihmeellisiä silloin kun niitä saa kaikki esitellä ja vahdata miten tykkää.

Se on varmaan tarkoituskin. Kun ei itse välitä seksistä (tai saa sitä), ehkä se yritetään saada niin arkipäiväiseksi ettei ketään muutakaan kiinnosta. En usko, että se toimii.

Minun kehoni on minun omaisuuttani, ja päätän itse siitä, milloin esittelen sitä ja kenen katsoessa. Joku muu tykkää siitä, että on tavallaan kenen tahansa tarpeeseen, ok.

Ennemminkiin niin, että minun kehoani on yritetty seksualisoida jo ennen kuin olen itse ollut siihen valmis. en takia on tärkeää saada naisen keho vapaaksi yliseksualisoinnista. Ihan varmasti tulet saamaan seksiä jatkossakin, vaikka osa naisista kulee tasa-arvoisesti yläosa paljaana.

Vierailija
250/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä ei ole enää mitään ihmeellisiä silloin kun niitä saa kaikki esitellä ja vahdata miten tykkää.

Se on varmaan tarkoituskin. Kun ei itse välitä seksistä (tai saa sitä), ehkä se yritetään saada niin arkipäiväiseksi ettei ketään muutakaan kiinnosta. En usko, että se toimii.

Minun kehoni on minun omaisuuttani, ja päätän itse siitä, milloin esittelen sitä ja kenen katsoessa. Joku muu tykkää siitä, että on tavallaan kenen tahansa tarpeeseen, ok.

Ennemminkiin niin, että minun kehoani on yritetty seksualisoida jo ennen kuin olen itse ollut siihen valmis. en takia on tärkeää saada naisen keho vapaaksi yliseksualisoinnista. Ihan varmasti tulet saamaan seksiä jatkossakin, vaikka osa naisista kulee tasa-arvoisesti yläosa paljaana.

Missähän maissa tämä -ei seksualisointi ja tasa-arvo on jo saavutettu?

Vierailija
251/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko nuo muijat että miehille pidetään murrosiän kynnyksellä joku kurssitus mitä naisesta tulisi pitää seksuaalisesti kiinnostavana ja mitä ei.

"Katsokaapas pojat, nämä ovat nännit. Kokekaa nämä seksikkäinä

Ja nyt asia muuttuu kuin muijat pitääkin korjauskurssin "stop stop pojat ei ne ookkaan seksikkäitä, ne on njuuträl"

Vierailija
252/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylikkäät ja itsevarmat ranskalaiset naiset eivät ikinä sortuisi tuollaiseen mauttomuuteen.

Jean Paul Gaultier just freed the nipple at his Couture show

The French designer sent models wearing perspex chest plates emblazoned with the slogan down the runway

https://www.dazeddigital.com/fashion/article/40595/1/jean-paul-gaultier…

Brigitte Bardot. “I never liked wearing bras; I always felt suffocated in them,” she says, adding that she grew up in a household where going braless wasn’t considered sexual or taboo. “Even as a woman with breasts, I do what I want with my body. Every human has nipples. There shouldn’t be any shame [in showing them], but if you want to hide them, that’s okay, too, as long as the choice is yours.”

https://www.vogue.com/article/free-the-nipple-rihanna-bella-hadid-kim-k…

Vierailija
253/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kommentoijat haukkuvat tavallisten naisten ulkonäköä ikään kuin olisi synti ettei ole joku por***malli silikonitisseineen.

Tapahtuma oli lämminhenkinen ja positiivinen. Suosittelen avartamaan omaa maailmankatsomusta niin näette muut ihmiset ihmisenä eikä seksiobjekteina.

Suosittelen avartamaan omaa maailmankatsomusta, niin ehkä vihdoin näette niitä oikeita tärkeitä ja akuutteja aiheita, joihin vaikuttaa sen sijaan, että paljastelette omia tissejänne pienellä porukalla viis veisaamatta muiden ihmisten rantapäivärauhasta TAI maailmankatsomuksista. Toimintanne on itsekeskeistä ja lyhytnäköistä. Piiloon jää ne merkitykselliset, vaikuttamista odottavat asiat, kun oma egonne ajaa ensitilassa paljastamaan tissinne jonkun Amerikasta apinoidun nänniongelman takia.

Niinpä! Ja samaan aikaan kaikki Suomen yleiset uimarannat ovat täynnä kaikenikäisiä ja kaikennäköisiä miehiä kekkuloimassa ilman yläosaa vähät välittämättä muiden ihmisten rantarauhasta ja maailmankatsomuksesta! Kovin moni heistä tuskin ajattelee yhtään mitään kovin tärkeitä asioita siinä samalla, mutta moni ehtii kuitenkin tekemään paljon oikeasti tärkeiden asioiden eteen muulloin kuin rannalla ollessaan. Ainoastaan yläosattomissa olevat naiset ovat kykenemättömiä ajamaan mitään oikeasti tärkeitä asioita, koska se yksi vajaa tunti vuodessa, jolloin he kävelevät uimaan ilman yläosaa, estää sen!! Olet täysin oikeassa!!

😂😂😂

Vakavasti puhuen, mä jotenkin veikkaan, että juuri noilla ihmisillä, jotka lähtevät mukaan tällaiseen tissiflasmobiin, liikenee elämässään aikaa ja mielenkiintoa muillekin tärkeinä pitämilleen asioille keskivertomammaa enemmän. Itse ainakin tunnustan olevani niin laiska, että uimarannalla ollessani en mitään "oikeasti tärkeitä" asioita viitsi edes miettiä, keskityn vain itseeni ja perheeseeni. Muulloin sitten jaksan enemmän miettiä myös syntyjä syviä. Mutta ehkä tämä johtuu siitä, että pukeudun rannalla ollessani kokouimapukuun?

-eri

Vierailija
254/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla tavallaan ihan hyvä että saa samalla rintojen yliseksualisointia pois. Kannatan että rannoille saa mennä yläosattomissa. Mitä ihmeellistä noissa tisseis on

Jos haluat naisen nisistä ja niiden alla olevasta rasvakudoksesta ei-eroottisia, tarvitset muutaman kymmenen tuhannen vuoden evoluution. Pitää murrosiässä sterilisoida rinnoista eniten kiihottuvat pojat ja ne tytöt, joilla rinnat ovat erityisen erogeeninen alue. Muutamassa vuosituhannessa tapahtuu jo hiukan muutosta.

Luulen että ihmisnaaraat ovat suuremman osan ajasta kulkeneet tissit paljaina aavikolla ilman, että ilmassa olisi väreillyt läpitunkematon seksuaalinen jännite sen takia. Kyse on vähän siitä, että miten on oppinut katsomaan naiskehoa. Ei tissien ensisijainen funktio ole kiihottaa miehiä, vaan kaikki nisäkkäät imettävät niillä jälkeläisiä. Evoluutio poistaa tissit sitten, kun imeväisiä voi ruokkia muulla tavoin.

Nisiä ja maitorauhasia tarvitaan vauvojen imettämiseen. Se rasvakudos siinä alla on vain miesten houkuttelemiseksi, olivat ne paljaina tai eivät. Tämä on ihmisellä vähän samantapainen juttu kuin riikinkukkokoiraan pyrstö, jonka tärkein käyttötarkoitus on naaraiden houkuttelu.

Ei muilla kädellisillä mitään tissejä ole, sillä lajien urokset eivät mistään tisseistä piittaa. Käy vaikka eläintarhassa katsomassa. Niillä on vain ne nisät ja maitorauhaset. Simpanssinpoikaset tulevat ihan hyvin ruokituiksi.

No jaa, ihmisnaisen rintakudoksen syistä on aika erilaisia näkemyksiä. Mitäänhän ei ole varmasti todettu. Itse epäilen tuota selitystä aika vahvasti, koska 1. Tästä maailmasta löytyy monia kulttuureita, joiden miehillä ei ole mitään erityistä mielenkiintoa rintoihin. Tämän ei tuolla hypoteesilla pitäisi yksinkertaisesti olla mahdollista. Ja 2. Miehet eivät ole seksuaalisesti kovin valikoivia. Miehet eivät jätä seksikokemusta väliin siksi, että parilla on olemattomat rinnat. Siksi on vaikea uskoa, että miesten seksuaalipreferensseillä olisi hirveästi evolutiivista voimaa. Jälkeläisten hoitoon osallistuminen taas on ollut aika vähäistä joka tapauksessa. Naiset ovat huolehtineet lähes kaiken ruoankin.

Ihmisnaisillahan on poikkeukseksellisen vaativan raskauden vuoksi enemmän rasvaa kehossaan kuin muilla ihmisapinoilla, kymmenkertaisesti simpansseihin nähden. Minusta näyttää siltä, että osa tästä on lähinnä ollut käytännöllistä varastoida rintoihin. Rintakehästä kohoava rinta myös erittäin luo hyvän muodon asettaa vauva sitä vasten, imettää ja se eliminoi pitkien nännien tarpeen. Voisi olettaa, että tämä lisää imetyksen onnistumistodennäköisyyttä. Tasaisella rinnalla se on oikeastaan mahdotonta.

Voisitko mainita jonkin maailmankolkan, missä rinnat eivät ole sekundäärinen sukupuolielin?

Afrikka

Vierailija
255/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla tavallaan ihan hyvä että saa samalla rintojen yliseksualisointia pois. Kannatan että rannoille saa mennä yläosattomissa. Mitä ihmeellistä noissa tisseis on

Jos haluat naisen nisistä ja niiden alla olevasta rasvakudoksesta ei-eroottisia, tarvitset muutaman kymmenen tuhannen vuoden evoluution. Pitää murrosiässä sterilisoida rinnoista eniten kiihottuvat pojat ja ne tytöt, joilla rinnat ovat erityisen erogeeninen alue. Muutamassa vuosituhannessa tapahtuu jo hiukan muutosta.

Luulen että ihmisnaaraat ovat suuremman osan ajasta kulkeneet tissit paljaina aavikolla ilman, että ilmassa olisi väreillyt läpitunkematon seksuaalinen jännite sen takia. Kyse on vähän siitä, että miten on oppinut katsomaan naiskehoa. Ei tissien ensisijainen funktio ole kiihottaa miehiä, vaan kaikki nisäkkäät imettävät niillä jälkeläisiä. Evoluutio poistaa tissit sitten, kun imeväisiä voi ruokkia muulla tavoin.

Nisiä ja maitorauhasia tarvitaan vauvojen imettämiseen. Se rasvakudos siinä alla on vain miesten houkuttelemiseksi, olivat ne paljaina tai eivät. Tämä on ihmisellä vähän samantapainen juttu kuin riikinkukkokoiraan pyrstö, jonka tärkein käyttötarkoitus on naaraiden houkuttelu.

Ei muilla kädellisillä mitään tissejä ole, sillä lajien urokset eivät mistään tisseistä piittaa. Käy vaikka eläintarhassa katsomassa. Niillä on vain ne nisät ja maitorauhaset. Simpanssinpoikaset tulevat ihan hyvin ruokituiksi.

No jaa, ihmisnaisen rintakudoksen syistä on aika erilaisia näkemyksiä. Mitäänhän ei ole varmasti todettu. Itse epäilen tuota selitystä aika vahvasti, koska 1. Tästä maailmasta löytyy monia kulttuureita, joiden miehillä ei ole mitään erityistä mielenkiintoa rintoihin. Tämän ei tuolla hypoteesilla pitäisi yksinkertaisesti olla mahdollista. Ja 2. Miehet eivät ole seksuaalisesti kovin valikoivia. Miehet eivät jätä seksikokemusta väliin siksi, että parilla on olemattomat rinnat. Siksi on vaikea uskoa, että miesten seksuaalipreferensseillä olisi hirveästi evolutiivista voimaa. Jälkeläisten hoitoon osallistuminen taas on ollut aika vähäistä joka tapauksessa. Naiset ovat huolehtineet lähes kaiken ruoankin.

Ihmisnaisillahan on poikkeukseksellisen vaativan raskauden vuoksi enemmän rasvaa kehossaan kuin muilla ihmisapinoilla, kymmenkertaisesti simpansseihin nähden. Minusta näyttää siltä, että osa tästä on lähinnä ollut käytännöllistä varastoida rintoihin. Rintakehästä kohoava rinta myös erittäin luo hyvän muodon asettaa vauva sitä vasten, imettää ja se eliminoi pitkien nännien tarpeen. Voisi olettaa, että tämä lisää imetyksen onnistumistodennäköisyyttä. Tasaisella rinnalla se on oikeastaan mahdotonta.

Voisitko mainita jonkin maailmankolkan, missä rinnat eivät ole sekundäärinen sukupuolielin?

Afrikka

ꓚ⌊⌋ 𝙷𝚎𝚝𝚒 𝚔𝚞𝚗 𝚐𝚗𝚎𝚎𝚔𝚔𝚎𝚛𝚒𝚝 𝚜𝚊𝚒 𝚟𝚊𝚒𝚔𝚞𝚝𝚝𝚎𝚒𝚝𝚊 𝚕ä𝚗𝚜𝚒𝚖𝚊𝚒𝚜𝚝𝚊 𝚗𝚒𝚒𝚗 𝚎𝚗𝚜𝚒𝚖𝚖ä𝚒𝚜𝚎𝚔𝚜𝚒 𝚖𝚞𝚜𝚝𝚊 𝚗𝚊𝚒𝚗𝚎𝚗 𝚙𝚎𝚒𝚝𝚝𝚒 𝚛𝚒𝚗𝚝𝚊𝚗𝚜𝚊.  𝙾𝚘𝚝 𝚔𝚊𝚝𝚎𝚕𝚕𝚞 𝚟ä𝚑ä𝚗 𝚕𝚒𝚒𝚔𝚊𝚊 𝚓𝚘𝚝𝚊𝚒𝚗 𝚕𝚞𝚘𝚗𝚝𝚘𝚍𝚘𝚔𝚔𝚊𝚛𝚎𝚒𝚝𝚊 𝚖𝚒𝚜𝚜ä 𝚓𝚘𝚝𝚔𝚞 𝚟𝚒𝚒𝚖𝚎𝚒𝚜𝚎𝚝 𝚋𝚞𝚜𝚑𝚖𝚊𝚗𝚗𝚒𝚝 𝚝𝚊𝚒 𝚖𝚊𝚊𝚜𝚊𝚒 𝚟𝚒𝚒𝚙𝚘𝚝𝚝𝚊𝚊 𝚛𝚒𝚗𝚗𝚊𝚝 𝚙𝚊𝚕𝚓𝚊𝚒𝚗𝚊. 𝚂𝚎𝚔ä 𝚙ää𝚝𝚎𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚒𝚒𝚝ä 𝚟𝚒𝚛𝚑𝚎𝚎𝚕𝚕𝚒𝚜𝚎𝚜𝚝𝚒 𝚎𝚝𝚝𝚎𝚒 𝚋𝚞𝚜𝚑𝚖𝚊𝚗𝚗𝚒𝚞𝚔𝚔𝚘𝚊 𝚓𝚊 𝚖𝚊𝚊𝚜𝚊𝚒𝚖𝚒𝚎𝚜𝚝ä 𝚛𝚒𝚗𝚗𝚊𝚝 𝚔𝚒𝚒𝚗𝚗𝚘𝚜𝚝𝚊.  𝙼𝚒𝚝ä 𝚖𝚞𝚞𝚝𝚊 𝚊𝚏𝚛𝚒𝚔𝚔𝚊𝚕𝚊𝚒𝚜𝚎𝚝 𝚝𝚎𝚔𝚎𝚎 𝚔𝚞𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚒𝚖𝚘𝚜𝚘𝚝𝚒𝚒 𝚓𝚊 𝚗𝚊𝚒? ⌊⌋ꓛ

Vierailija
256/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei rinnat häiritse. Kaikki vaan stringit jalassa uimarannalle, miehet ja naiset. Aito tasa-arvo!

Vierailija
257/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten pyllyflashmobbia kehiin. 

Ja sitte mulkku ja pallit flashmobbia.

Tasa-arvoa.

Ei pelkästään miehille silmäniloa 😋😛🥵😏😙😍

Vierailija
258/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin ihmisistä on tullut ihan sairaita. Viimeinenkin järjen hiven lentää tuulen mukana atmosfääriin. Sivistys on mm. sitä, että kuljetaan vaatteet päällä ihmisten ilmoilla ja otetaan muutkin huomioon.

Vierailija
259/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paita päälle kaikille ja deodoranttia kainaloihin!

Vierailija
260/319 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko nuo muijat että miehille pidetään murrosiän kynnyksellä joku kurssitus mitä naisesta tulisi pitää seksuaalisesti kiinnostavana ja mitä ei.

"Katsokaapas pojat, nämä ovat nännit. Kokekaa nämä seksikkäinä

Ja nyt asia muuttuu kuin muijat pitääkin korjauskurssin "stop stop pojat ei ne ookkaan seksikkäitä, ne on njuuträl"

Ajatelkaa. Pojat tarvitsevat hyviin käytöstapoihin 30 vuoden koulutuksen, heh heh heh heh.. Ei omat aivot näytä heillä toimivan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi