mitä ruokaa VIHAAT?
Kysymys kuuluu, mitä ruokaa vihaatte yli muiden?
Kommentit (40)
Kananmunaa. Etenkin keitetyn kananmunan haju on kuvottava.
sillit, limaiset kalat...
kaalikääryleet
maksalaatikko
hanhenmaksa
Sienet, homejuustot, maksa, valkosipuli, katkaravut...
Anopin tekemää paistia. Hän keittää sen jotenkin kypsäksi. Lopputulos on harmaa, suolaton (anoppi käyttää suolaa oikeasti todella vähän), mauton lihaklöntti, joka sitkeydeltään hakee vertaistaan. Tätä tarjotaan joka juhlapyhä.
En inhoa tuota, mutta vihaan sitä, että sitä joutuu syömään joka isänpäivä, äitienpäivä, jos sinne menee. Itse osaisi tehdä paljon paremmat paistit.
Rössypotut, verilätyt, maksakastike, lihakeitto missä on niitä sitkasia isoja harmaita lihaklönttejä, rasvainen rustoinen jauhelihakastike, purkkilihapullat.
Sinihomejuustoa ja vuohenjuustoa en ymmärrä... Ne haisee ja maistuu oksennukselle :X olen aina sanonut että tykkään enemmän alas menevän kuin ylös tulevan ruuan mausts. Iyhhhh.
Sienet (se koostumus, yök!), homejuustot, kananmunan keltuainen. Kaikkia noista olen yrittänyt opetella syömään, mutta ei vaan kykene.
1. Hernekeitto, aina ja ikuisesti. Vanhemmat yrittivät lapsena jopa lahjoa, että söisin sitä edes lusikallisen, ja oli maailman karmein kokemus. Nykyään syön tietenkin pakon edessä, ja yritän olla näyttämättä kammoani. Ja vaikka on periaatteessa tullut ihan hyvänmakuista hernekeittoa nenän eteen, se lapsuuden kokemus on niin vahva etten voi sanoin kuvailla.
2. Sinihomejuusto.
3. Maksaruoat.
En vihaa mitään ruokaa.Mutta en pidä makaroonilaatikkosta enkä siskonmakkarakeitosta.
Maksalaatikkoa.
Kukkakaalia.
Kesäkeittoa.
Kaalilaatikkoa.
Näitä en syö oksentamatta.
Siis oksennan ihan konkreettisesti, jos edes yritän.
En myöskään pidä aivoista, sisälmyksistä ylipäätään, enkä merenelävistä.
Makaronilaatikko! Kaikki mauton laitosruoka. Kaikki huonosti maustettu. Einekset. Kaikki liian rasvainen. Paprika, fetajuusto, kermajuusto ruoka-aineista.
Voivoi. Ketjussa näkee, että teillä lapsosilla on vielä todellakin kehittymätön makuaisti.
Toki ranskanperunoilla ja nauravilla nakeilla kasvaneet eivät ymmärrä RUOASTA mitään.
Toki teille tekisi hyvää viettää vaikka kuukausi venäläisessä lastenkodissa läskileirillä tms,
Afrikan nälkähän on palstalla kielletty, kun se ei ketään kiinnosta? right?
Saattaisi muukin maistua, kuin Big Mac perseenlevitykseen sen jälkeen.
En mitään. Sillistä, oliiveista ja piimästä en oikein pidä, mutta en nyt vihaa sentään. Tai no, piimää en voisi saada edes hyvällä syyllä kurkustani alas, en vaikka joku antaisi siitä hyvästä tonnin. Vihaankohan mä siis sitä? Ei se kyllä mitään vihantunnetta herätä, en vain voi laittaa sitä suuhuni koska se ällöttää..
Kaalilaatikko. Haisee ihan hirveälle
Sillit