Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koiran omistajuudesta

Vierailija
20.06.2014 |

koiran oli alunperin tarkoitus mennä avopuolisolleni, mutta aloin ajattelemaan mahdollista eroa. olen hoitanut koiran koulutuksen, ruokkimisen, kusen ja paskan siivoamisen, turkinhoidon, kynsienleikkuun ja kaiken muun. koira on selkeästi enemmän kiintynyt minuun kuin avopuolisooni, sopimuspapereissa lukee molempien nimi. veeituttaa. nyt puoliso riidan yhteydessä pitää koiraa omanaan, mitä jos oikea ero jossain vaiheessa tulee? mitä teen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia olen päättänyt hankkia kaikki lemmikit ennen parisuhdetta. Harmi ettei lasten kanssa voi menetellä samoin...

Vierailija
2/11 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia koiralla tulee olla vain yksi omistaja. Me ollaan miehen kanssa maksettu koira 50/50, mutta kauppakirjassa on vain minun nimeni. Eipähän tarvitse mahdollisessa erotilanteessa riidellä koirasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 05:16"]

Juuri tämän takia koiralla tulee olla vain yksi omistaja. Me ollaan miehen kanssa maksettu koira 50/50, mutta kauppakirjassa on vain minun nimeni. Eipähän tarvitse mahdollisessa erotilanteessa riidellä koirasta.

[/quote]Siis mita? Avopuolisoilla o sinun ja minun rahat? Kuka maksaa esim koiran puoliksi avioliitossa???? Meilla ei koskaan eritella rahoja.....tosin varmaan sen vuoksi ei juuri koskaan ole rahasta tullut sanomista....

Vierailija
4/11 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 05:54"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 05:16"]

[/quote]Siis mita? Avopuolisoilla o sinun ja minun rahat? Kuka maksaa esim koiran puoliksi avioliitossa???? Meilla ei koskaan eritella rahoja.....tosin varmaan sen vuoksi ei juuri koskaan ole rahasta tullut sanomista....

[/quote]

Tottakai on omat rahat.

Itse hämmästelin lähinnä sitä,  miten olette maksaneet puolet ja puolet jos papereissa lukee vain sinun nimi. Tuossa tapauksessa olisin maksattanut koko hinnan, jos en kerta nimeä saa.

Vierailija
5/11 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas Madde ja Jonas jakoivat koiransa? No, kokonaisena se koira on vieläkin Madden hoivissa. Jonas meni koiranmenetyksestä suivaantuneena iskemään Madden bestiksen.

Vierailija
6/11 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on omaisuutta. Jos siitä tulee riita, kai se voidaan vain pakottaa jakamaan ja toinen maksamaan käypä hinta jos joutuu luopumaan omistajuudesta. Vähänku auton kanssa tms :)

Vierailija
7/11 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa, kyseessä ei ollutkaan avioero vaan avoero. Sori. Tuosta en tiiä, varmaan se saa pitää koiran joka sen ehtii haltuunsa ottaa, tuskin poliisia kiinnostaa etenkään jos koiran pitävä on valmis maksamaan toisen ulos omistajuudesta.

Vierailija
8/11 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja vinkkinä että pistäkää ne sekarotuisetkin fix-rekisteriin ja omille nimille ettei käy niinkun mulle että ex-mies avioerossa vei siskonsa avustuksella mun koirat. Ja juu, koirat oli mulla jo ennen ku alettiin edes seurusteleen mut näin vaan kävi. Arvatkaa onko ikävä :'(

Vierailija
9/11 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 06:43"]

https://hitbtc.com/vote Käykää kiitos äänestämässä Nemcoin markettiin. Äänestä niin autat Nemcoinin leviämistä. Nem on uusi tuleva kryptovaluutta, joka tulee korvaamaan bitcoinin. En kehoita ketään sijoittamaan, mutta oma 5 € sijoitus on jo 1500 €

[/quote]

Älä mainosta tuota täällä, vaan tee sille oma ketju. Itse olen ns. stakeholder.

Vierailija
10/11 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei erottu eksän kanssa niin riitaisasti että se olisi alkanut koiria kinuta itselleen. Molemmat meistä tiesi että koirat on mulle tärkeämpiä joten se oli itsestäänselvää että ne jäi mulle. Toisinaan eksä kyllä haluaa käydä lenkillä koirieni kanssa, kyllä sekin noista tykkäsi, tai tykkää vieläkin.

Vierailija
11/11 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 07:21"]Joo ja vinkkinä että pistäkää ne sekarotuisetkin fix-rekisteriin ja omille nimille ettei käy niinkun mulle että ex-mies avioerossa vei siskonsa avustuksella mun koirat. Ja juu, koirat oli mulla jo ennen ku alettiin edes seurusteleen mut näin vaan kävi. Arvatkaa onko ikävä :'(

[/quote]

miten tää pääsi käymään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän