Erikoisin paikka mistä olette heränneet kännireissun päätteeksi?
Kommentit (184)
työkaveri tuli työvuoroon eilen aivan päissään ja sammui pukuhuoneeseen. Tämä kyllä lähinnä noloa.
Roskiksesta tooga päällä hienoisessa lumisateessa yhdessä opiskelijakaverin kanssa ja särkyneen patsaan päältä kroppa täynnä tussilla kirjoitettuja puhelinnumeroita, joista en kyllä koskaan yhteenkään soittanut. Opiskeluvuosilta muitakin varsin erikoisia muistoja: Etelä-Ruotsissa viikinkihattu päässä frakissa puristelemassa jonkun ruotsalaisen naisen rintavarustusta ja Kööpenhaminassa kolmen uskomattoman kauniin naisen sängyn alta. Yksin. Toppatakki päällä.
Vaatekaapista.
Myös laivasta on tullut herättyä, onneksi sentään oli rannassa ja pääsi pois. Kunhan vaan selvitin tieni ulos sokkeloisimmasta käytävästä mihin olen ikinä törmännyt..
Kerran heräsin täysin pimeästä vessasta alasti mattoon kääriytyneenä. Varmaan tunnin yritin löytää tietä ulos, kun en senttiäkään eteeni nähnyt.
Heräsin harmaalla betonilla. Herättyäni koputin ovea.
Poliisit avasivat oven ja kyselivät vointiani.
:)
Ei ole tapahtunut itselle, mutta jokunen vuosi takaperin työmatkalla aamuvarhaisella näin miehen, joka oli tyylikkäästi sammunut seisaaltaan kauppakeskuksen seinän ja ihan seinän vieressä olevan pylvään väliin :D
Tanskasta. Luulin että olin Ruotsissa. Kukaan meistä kolmesta ei muista vieläkään, miten sinne päädyttiin. :/
Heräsin aamulla omasta kodistani. Ei siinä mitään, mutta tunsin, että seksiä on yöllä harrastettu. En ole koskaan ollut kiinnostunut peppuseksistä enkä ikinä parisuhteissani sitä harrastanut. Ei ole ollut mun juttu. Mutta ei aamulla voinut olla epäselvyyttä, että sinnekin oli pantu. Mitään muistikuvia ei ole mistään muusta kuin siitä, että n. klo 20 mentiin kaverin kanssa baariin.
Joskus aika junnuna lehtiroskiksesta. Pontikkaa tuli maisteltua.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:11"]
Heräsin aamulla tuntemattomasta asunnosta alasti tuntemattoman miehen kanssa saman peiton alta. Ja olen mies. Ikinä ei ole ollut homoilut mielessä edes fantasioissa. Kyllä piti mennä vessaan tunnustelemaan, olisiko persereikä sen tuntuinen, että siellä olisi käyty. Ei ollut. Häivyin paikalta aika pikaisesti.
[/quote]
Entä haisiko mulkku paskalle?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:06"]Joskus aika junnuna lehtiroskiksesta. Pontikkaa tuli maisteltua.
[/quote]
Niin ja toki homon vierestä on tullut herättyä, vaikka ainakin pidän itseäni heterona. Perseeseen minua ei oltu pantu, mutta olin pannut perseeseen ja minulta oli otettu poskeen. Muistin siis onneksi kaiken. Vähän aikaa siinä mietti, mutta otin asian huumorilla ja jäin aamukahville ja lähdettiin vielä baarinkiin tasoittelemaan.
Olen perheellinen mies ja aina ollut aika vähän alkoa käytävä. Nyt sitten kävi niin, että heräsin 50 km päästä kotoani. Olin ollut 2pv hukassa. Mitään selitystä asialle ei ole. Nyt sitten mietitään voiko suhteemme ja perheemme jatkua. Itkun paikka :(
Ihan perinteisesti perjantai-iltaa lähdin viettämään paikalliseen Etelä-Pohojammaalla.
Sunnuntaiaamuna heräilin lintujen kauniisti viserrellessä puiston esiintymislavalta Uumajasta.
Maihinnousukengät ja sukat nätisti rivissä siinä vieressä. Hieno nainen...
Perinteinen... en aamulla yhtään muistanut kuka kanssani yöllä oli seksiä harrastanut...
Ja siis paikasta oli tarkoitus kirjoittaa, että ihan kotona oltiin...
Oman vessan lattialta, kaikki ulkovaatteet päällä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:06"]Joskus aika junnuna lehtiroskiksesta. Pontikkaa tuli maisteltua.
[/quote]
Niin ja toki homon vierestä on tullut herättyä, vaikka ainakin pidän itseäni heterona. Perseeseen minua ei oltu pantu, mutta olin pannut perseeseen ja minulta oli otettu poskeen. Muistin siis onneksi kaiken. Vähän aikaa siinä mietti, mutta otin asian huumorilla ja jäin aamukahville ja lähdettiin vielä baarinkiin tasoittelemaan.
[/quote]
Ja tämä lähti siis siitä, että tämä homomies alkoi taksitolpalla juttelemaan ja pyysi jatkoille. Ulkonäöstä jo näki, että on homo, mutta kännissä aattelin, että perkele. Oli ihan komea, jopa nätti kaveri ja itse olen jopa ruma.
Keskeltä viljapeltoa, tyhjä kossupullo kainalossa. Kotiin olisi ollut n. 500 m mutta ilmeisesti väsy iskenyt. Lakoontuneista viljoista päätellen olin ollut yksin, tai no sen kossupullon kanssa.
Toinen ei niin erikoinen, mutta epämiellyttävä; säkkipimeä huone, ei mitään hajua missä ja kuka hitto makaa vieressä. Baarin "takahuone" (kellarissa) ja mieskin oli tuttu, mutta se tunne kun herää muisti täysin poissa eikä näe edes omaa kättään muutaman sentin päässä naamasta. Tähän heräämiseen muutes loppui tämän tytön totaalilärvit.
Tuttuni kertoi tarinaa siitä kun oli töissä pohjois-lapissa kaupassa aivan varma rajan tuntumassa. Aamusta kassalle oli tullut kaksi miestä joiden silmät olivat kuin viikon vanhan puukon haavat. Hirveällä ralli englannilla väänsivät exuse me where are we? No tuttuni tokaisi että Suomessa. Äijät repesivät saman tien tuulettamaan. Olivat kuulemma olleet Torniossa mökillä ryyppäämässä vielä pari päivää sitten. Viimeinen etappi oli tultu rekan kyydissä liftaamalla Norjasta.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 04:10"]
Maarianhaminasta, isohkon jyrkänteen alapuolelta, sinne mitä ilmeisemmin mäkeä alas kieriskelyn jälkeen. Laivareissulla oltiin ukon kanssa, ja herättiin alapäät paljaana (onneksi peittävästä) isosta pusikosta. Luojan kiitos, ikä tuo mukanaan tietynlaista viisautta. Huhuuhhhuh, kun vieläkin nolottaa!!!!
[/quote]
Kuinka te sinne osasitte hankkiutua? Sehän on paikallisen nuorison suosima eroottisen toiminnan harjoittamispaikka. Törmäsin kerran siellä työn touhussa olevaan nuoreenpariin maastolenkilläni. Esitin pahoitteluni sekä toivotin hyvää jatkoa.